Jak grać w Airsoft i nie być “Groszkiem” - szkolenie dla młodych/nowych graczy

**Jeśli:**

• zacząłeś przygodę z ASG,

• jesteś “młodym” lub “niedoświadczonym” graczem,

• stoisz za drugą lub trzecią linią drzew w czasie walki,

• przeraża Cię technologiczny poziom innych graczy i myślisz, że z podstawową repliką nie możesz się dobrze bawić…

to temat dla Ciebie.

Na planowanym szkoleniu dowiesz się:

1. Jak praktycznie przygotować się do rozgrywki,

2. Co kupić, a czego nie kupować,

3. Jak nie zgubić się w lesie i zawsze trafić na respa,

4. Jak poprawnie ustawić replikę którą już posiadać i co zrobić aby skutecznie jej używać,

5. Jak poruszać się po terenie rozgrywki i w lesie - zarówno solo jak i drużynowo

6. Kiedy podejmować walkę

7. Jak poradzić sobie z liczniejszą grupą przeciwników

8. Jak wykorzystać teren w walce

9. Co zrobić, aby wrócić do domu usatysfakcjonowanym po niedzielnej strzelance :wink:

O mnie:

Nie jestem taktycznym nietoperzem ninja, nie mam doświadczenia komandosa, nie znam wojskowych zasad operacyjnych, a nawet nie wiem jak zorganizowany jest łańcuch dowodzenia w wojsku i Ty też nie musisz tego wiedzieć - to ASG nie wojo :wink:

W praktyce w airsofcie siedzę od 9–10 lat, a od prawie 8 lat komercyjnie zajmuję się serwisem replik, sprzedażą sprzętu itd.
W czasie rozgrywek najczęściej gram solo z lepszymi lub gorszymi wynikami, ale często w pojedynkę zdarza mi się powstrzymać grupę 3-4 młodych graczy, oflankować drużynę przeciwnika, wchodząc im bez problemu na respa, albo biegać po lesie z pistoletem 0,5 J i ubić 7 przeciwników pod rząd . Więc coś tam o tym sporcie wiem :wink:

Po tylu latach taką samą przyjemność sprawia mi bieganie z repliką droższą niż auto mojej Żony (nie mówcie jej o tym), jak i prawie stokową repliką. Chciałbym pokazać wam, że wartość sprzętu nie jest czynnikiem dominującym na polu airostowym :wink:

Plan działania:

Szkolenie będzie miało formę praktyczną - trochę gadania, strzelanie, dużo gadania, strzelanie.