Jak grać w Airsoft i nie być "Groszkiem" - szkolenie dla młodych graczy

Jeśli:

• zacząłeś przygodę z ASG,
  • jesteś “młodym” lub “niedoświadczonym” graczem,
  • druga lub trzecia linia to twoje miejsce w czasie bitwy,
  • przeraża Cię technologiczny poziom innych graczy i myślisz, że z podstawową repliką nie możesz się dobrze bawić…

to wpis dla Ciebie.

Na planowanym szkoleniu dowiesz się:

1. Jak praktycznie przygotować się do rozgrywki,
  2. Co kupić, a czego nie kupować,
  3. Jak nie zgubić się w lesie i zawsze trafić na respa,
  4. Jak poprawnie ustawić replikę którą już posiadać i co zrobić aby skutecznie jej używać,
  5. Jak poruszać się po terenie rozgrywki i w lesie - zarówno solo jak i drużynowo
  6. Kiedy podejmować walkę
  7. Jak poradzić sobie z liczniejszą grupą przeciwników
  8. Co zrobić, aby wrócić do domu usatysfakcjonowanym po niedzielnej strzelance :wink:

O mnie:

Nie jestem taktycznym nietoperzem ninja, nie mam doświadczenia komandosa, nie znam wojskowych zasad operacyjnych, a nawet nie wiem jak zorganizowany jest łańcuch dowodzenia w wojsku i Ty też nie musisz tego wiedzieć - to ASG nie wojo :wink:
W praktyce w Airsofcie siedzę od 9-10 lat, a od prawie 8 lat komercyjnie zajmuje sie serwisem replik, sprzedażą sprzętu itd.
W czasie rozgrywek najczęściej gram solo z lepszymi lub gorszymi wynikami, ale czesto w pojedynke zdarza mi się powstrzymać grupe 3-4 młodych graczy, oflankować drużynę przeciwnika wchodząc im bez problemu na respa, albo biegać po lesie z pistoletem 0.5J i ubić 7 przeciwników pod rząd . Więc coś tam o tym sporcie wiem :wink:

Po tylu latach taką sama przyjemność sprawia mi bieganie z repliką droższą niż auto mojej Żony (nie mówcie jej o tym), jak i prawie stokową repliką. Chciałbym pokazać wam, że wartość sprzętu nie jest czynnikiem dominującym na polu airostowym :wink:

Plan działania:

Szkolenie będzie miało formę praktyczą - Trochę gadania, strzelanie, dużo gadania, strzelanie.