Wszyscy gracze zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci kamizelki odblaskowej
Oznaczenia stron na oba ramiona są obowiązkowe dla każdego gracza.
Od chwili przybycia na teren odprawy, do czasu zakończenia spotkania gracz zobowiązany jest posiadać certyfikowaną ochronę oczu (okulary lub gogle ochronne). Jej ściąganie w czasie odprawy, rozgrywki czy przerw w grze jest kategorycznie zakazane.
Na spotkaniach organizowanych przez forum Taktyczny Szczecin obowiązuje ograniczenie wiekowe od lat 16.
Do rozgrywki dopuszczani są niepełnoletni gracze, którzy ukończyli 16 rok życia, posiadający zgodę rodzica/opiekuna prawnego lub autoryzowaną legitymację niepełnoletniego gracza.
Gracze nieletni zobowiązani są do posiadania legitymacji nieletniego gracza na każdym spotkaniu.
Osoby niepełnoletnie, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica lub legitymacja niepełnoletniego gracza nie zostaną dopuszczone do gry.
Gracze poniżej 16 roku życia będą dopuszczeni do rozgrywki tylko i wyłącznie pod warunkiem obecności prawnego opiekuna podczas odprawy i rozgrywki (pozostającego w strefie off-game)
Wszystkie dane na druku zgody rodzica/opiekuna muszą być podane (wystarczy 1 rodzic/opiekun). Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry.
Przypominam że limity J (CQB oraz w lesie) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!
Jeśli zagłosowałeś, a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.
Dzięki za strzelanie, było fajnie, mimo że trochę wiało. Następnym razem zespoły powinny być bardziej zbalansowane, niestety niebiescy szybko stracili wolę walki ( Oczywiście nie wszyscy ).
Dzięki za strzelanie, dużo akcji i znowu dzięki skróceniu przerw do niezbędnego minimum udało się zmieścić dwie gry do 14:30.
Jeszcze jak zaczniemy szybciej startować to w ogóle coś zacznie fajnego z tego być
Balans drużyn rzeczywiście dzisiaj się rozjechał strasznie - pomarańczowi przejechali po niebieskich jak walec. Warto może pomyśleć nad tym zagadnieniem, w jaki sposób można by zrandomizować wybór drużyn, aby zmniejszyć ryzyko zbytniej przewagi jednej ze stron już na starcie.
Myślę, że warto byłoby zwracać uwagę bardziej na podział snajperek/DMR na drużyny. Przynajmniej w przypadku takich miejscówek jak dzisiejsza. Z tego co widziałem w niebieskich mieliśmy maksymalnie 4 snajperów i chyba żadnej DMRki. Dodatkowo kilka początkujących osób mających stockowe repliki mieli marne szanse żeby złapać kogoś w zasięg ognia.
Tak czy inaczej dało radę się wybiegać i postrzelać. Dzięki wszystkim za gierkę.
Zrezygnować z “ekip”.
Tak, tak, tak. Przychodzimy się strzelać z kolegami.
Tak rzucam, nie chce mi się produkować o tym. Dzielić drużyny można na wiele sposobów wciąż zapewniając jako takie granie z kolegą. Jednak gdy przychodzi co do czego to często się zdarza, że jedna ekipa wpada dużą grupą, a do niej jeszcze inni doświadczeni gracze, a do drugiej po prostu reszta to zabawa kończy się jak dzisiaj.
Tak, każdy może sobie zrobić ekipę z 10, a nawet 20 osobową, ale nie o to tu chodzi.
Zawsze można ograniczyć ‘ekipy’ do max. 2-3 osób, wtedy bardziej doświadczeni gracze mogliby zostać rozdzieleni między dwoma drużynami, a mniej doświadczeni/nowi gracze mieliby mozliwosc grania w swojej ekipie. Sam nie jestem doswiadczony, przyjeżdżam z ziomkiem ekipą 2 osobową i moim zdaniem 2 osoby nie wpływają zbytnio na balans drużyn. A jeśli chodzi o balans, dużo osób jest już tu doświadczonych, wszyscy chemy się dobrze bawić, więc jeśli widać, że drużyna nie może wyjść z respa/nie radzi sobie, warto zaproponować przemieszanie drużyn. Tak się akurat dzisiaj wydarzyło, że pomarańczowi byli nie do ruszenia, ale nie było tragedii.
ale to bedzei problem jeśli silnych graczy jest 2 bo wtedy zostanie ylko 1 albo jak jest 1 silny gracz to po jego redukcji będzie 0 silnych graczy i zostaną sami słabi i wtedy będzie nawet gorzej niż było przed redukcją