19.01.2025 Dobra

W tą niedzielę będziemy bawić się w trybie DOMINACJA.

  • każda ze stron posiada respawn w którym wracać do gry będziemy zależnie od ilości graczy “co jednego” lub “co 2 i wiecej”

  • na terenie rozmieszczone są 3 flagi / maszty, które można przeciągnąć zgodnie z kolorem swojego zespołu

  • drużyna która na koniec rundy kontroluje większość masztów wygrywa

  • minimum 2 rundy każda po 1 godzina 30 min. z przerwą 10-15 min. na przegrupowanie się

  • zamiana strony i runda druga

  • grają bandaże / stazy - Można zostać uleczonym tylko RAZ przez innego ŻYWEGO gracza. Kolejne trafienie wizyta na respie

  • brak żółtej kamizelki trafień lub opatrunku / białego rzepa / stazy eliminuje gracza z możliwości leczenia

Jeśli po 2 rozgrywkach pozostanie wystarczająco chetnych trzecią rozgrywką będą TRZY LINIE.

  • atakujący startują z respawnu, obrońcy startują rozstawieni na linii 1

  • każdą linię atakujący muszą zdobyć w przeciągu 20 min

  • gdy atakujący zdobędą linię (punkt dla atakującyh) poprzez przeciagnięcie masztu na swój kolor lub upłynie czas obrony (punkt dla obrońców) maszt linii staje się respawnem atakujących

  • po zdobyciu lub upłynięciu czasu następuje 5 min. na przegrupowanie. Atakujący zbierają się na nowym respawnie a obrońcy cofają się na kolejną linię. Obrońcy NIE mogą pozostawać na tyłach

  • atakujący mają respawn co 1 osobę

  • obrońcy startując z linii 1 mają po jednym odrodzeniu na każdej KOLEJNEJ linii (nie na linii z której startują).

  • gdy obrońca wyczerpie już odrodzenia na liniach 2 i 3 wraca do gry na RESPAWNIE “co 2 i wiecej” (Minimum 2 i wiecej graczy na raz znajdujących się na respawnie może wrócić do gry)

  • taki model odrodzeń symuluje coraz dłużej docierające na linie obrony posiłki gdy strona atakująca naciera ze stałym imperem (przenoszący się na linie respawn + odrodzenia “co jeden”)

  • w tym trybie NIE MA MEDYKÓW / odrodzenia innego niż na liniach lub respawnie

Spotkanie odbędzie się zgodnie z zasadami forum TaktycznySzczecin
Tabelka MED

Spotkanie rozpocznie się w Niedzielę, 05.01.2025 o 10:00

Kwestie organizacyjne:

  1. Jeżeli nie wiesz, gdzie i jak dojechać na miejsce spotkania przejdź do: Mapa dojazdu do miejscówek
  2. Wszyscy gracze zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci kamizelki odblaskowej
  3. Oznaczenia stron na oba ramiona są obowiązkowe dla każdego gracza.
  4. Od chwili przybycia na teren odprawy, do czasu zakończenia spotkania gracz zobowiązany jest posiadać certyfikowaną ochronę oczu (okulary lub gogle ochronne). Jej ściąganie w czasie odprawy, rozgrywki czy przerw w grze jest kategorycznie zakazane.

Istotne zasady, limity i regulaminy:

  1. Limity mocy replik
  2. Regulamin spotkań TS

Gracze niepełnoletni (Regulamin TS I.10):

  1. Na spotkaniach organizowanych przez forum Taktyczny Szczecin obowiązuje ograniczenie wiekowe od lat 16.
  2. Do rozgrywki dopuszczani są niepełnoletni gracze, którzy ukończyli 16 rok życia, posiadający zgodę rodzica/opiekuna prawnego lub autoryzowaną legitymację niepełnoletniego gracza.
  3. Gracze nieletni zobowiązani są do posiadania legitymacji nieletniego gracza na każdym spotkaniu.
  4. Osoby niepełnoletnie, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica lub legitymacja niepełnoletniego gracza nie zostaną dopuszczone do gry.
  5. Gracze poniżej 16 roku życia będą dopuszczeni do rozgrywki tylko i wyłącznie pod warunkiem obecności prawnego opiekuna podczas odprawy i rozgrywki (pozostającego w strefie off-game)
  6. Wszystkie dane na druku zgody rodzica/opiekuna muszą być podane (wystarczy 1 rodzic/opiekun). Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry.

Przypominam że limity J (CQB oraz w lesie) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!

Jeśli zagłosowałeś, a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.

Cześć, czy jeśli dzisiaj tj. 12.01 zrobiliśmy rotację z krzekowa do Dobrej, to za tydzień zamiast dobrej będzie krzekowo czy powtórka Dobrej?

Krzekowo chyba na jakiś czas nam odpada

Niestety na razie Dobra musi zostać.

Dodany opis rozgrywki… jak nie będę chory a nie planuję :smiley:

1 Like

Mam zastrzeżenie warte rozważenia. Umieszczenie flagi w punkcie C5 w trybie dominacja jest nie najlepszym pomysłem ze względu na prace ziemne które trwają na tym terenie. Przy obecnej pogodzie podejście będzie niemożliwe ze względu na błoto a właściwe bagno jakie będzie tam występować. Proponuję też pomyśleć nad zmianą lokalizacji pozostałych punktów ze względu na umieszczenie ich w miejscach najbardziej katalizujących ruch. Przy takim rozmieszczeniu dynamika rozgrywki bedzie zerowa

Osobiście proponuje by przenieść rozgrywkę na puszczę bukową

1 Like

Na Dobrej nie da się zrobić sprawiedliwego podboju, z bunkrem na środku, dlatego jest zmiana stron. Jeden mniej sprawiedliwy punkt nie zepsuje gry. Korzystajmy z miejscówki, dopóki jest.

1 Like

Ja sie zgodze ze teraz po roztopach teren moze byc malo przyjazny do gry :roll_eyes:

3 Likes

tylko jedno miejsce :smiley:
Nie polecam zaczynać na niebieskim punkcie, bo północy punkt jest prawie nieosiągalny :smiley:
nooo chyba, że przyjdzie mróz -5 i wszystko tam zamrozi :stuck_out_tongue:

Panowie nie zmieniamy miejsca bo sprawy w puszczy jeszcze się procesują.
A co do dobrej byłem przy okazji. Jest jak najbardziej do grania nie ma wielkiego błota.



4 Likes

Nie widzę info o limicie.
Zwykły leśny?

Tak, leśne limity

Dobry wieczór, chciałbym jutro przyjechać by zobaczyć grę, lecz nie jestem pewny sprawy dotyczącej adresu. Mógł by Pan wysłać dokładny adres?

<TS miejscówki – Google My Maps

Nie rozumiem

Czego nie rozumiesz? Kliknij w ‘P’ ktory bedzie oznaczony jako Parking Dobra i dalej mozesz wlaczyc nawigancje w mapach.

Nie ma tam tego

1 Like

https://maps.app.goo.gl/hB9Ct8WhnKEw78cp7
Prościej się nie da

1 Like