16.11.2025 Gniazdo Gawrona

W tą niedzielę będziemy się bawić w trybie TRZY LINIE.

  • atakujący startują z respawnu, obrońcy startują rozstawieni na linii 1

  • każdą linię atakujący muszą zdobyć w przeciągu 40 min

  • gdy atakujący zdobędą linię (punkt dla atakującyh) poprzez przeciagnięcie masztu na swój kolor lub upłynie czas obrony (punkt dla obrońców) maszt linii staje się respawnem atakujących

  • po zdobyciu lub upłynięciu czasu następuje 5 min. na przegrupowanie. Atakujący zbierają się na nowym respawnie a obrońcy cofają się na kolejną linię. Obrońcy NIE mogą pozostawać na tyłach a atakujący idą na nowy respawn.

  • atakujący mają respawn co 1 osobę

  • obrońcy startując z linii 1 mają po jednym odrodzeniu na każdej KOLEJNEJ linii (nie na linii z której startują).

  • gdy obrońca wyczerpie już odrodzenia na liniach 2 i 3 wraca do gry na RESPAWNIE “co 2 i wiecej” (Minimum 2 i wiecej graczy na raz znajdujących się na respawnie może wrócić do gry)

  • taki model odrodzeń symuluje coraz dłużej docierające na linie obrony posiłki gdy strona atakująca naciera ze stałym imperem (przenoszący się na linie respawn + odrodzenia “co jeden”)

  • Leczyć może tylko medyk. Jeśli posiadasz kamizelkę odblaskową oraz opatrunek / stazę, żywy medyk drużynowy może się do ciebie przedostać, opatrzyć. Przy kolejnym trafieniu musisz wrócić na respawn.

  • Ilość medyków na stronę: Na stronę (niebiescy / pomarańczowi) przypada maksymalnie jeden medyk na oddział (Od 2 do 10 osób z czego jedna musi posiadać radio, włączone podczas rozgrywki i skoordynowane z dowódcą strony).

    Przykład: strona niebieska ma 20 osób i 2 osoby posiadające radio. Przysługuje im za to 2 medyków po jednym w oddziale pod warunkiem że w każdym z oddziałów jest osoba z radiem i są połączeni kanałami z dowódcą strony. Brak ustawionego radia = brak medyków.

  • minimum 2 rundy ze zmianą stron

Jak ustawić radio

Szczegułowe informacje dotyczące ustawiania radia znajdziecie na stronię: https://www.dmr446.pl/radio4asg.html

Streszczenie / matryca jak ustawić radio

Przydział kanałów:
KANAŁ 2: 446.03125 / CTCS 210,7 Hz - Zarezerwowany dla administracji / organizatora + dowódcy stron do kontaktu z adminem.

Kanały do ustawienia dla pomarańczowych:

  • pomarańczowi dowódca: (Odsłuch) KANAŁ 2: 446.03125 / CTCS 210,7 Hz KANAŁ 3: 446.05625 / CTCS 225,7 Hz
  • pomarańczowi oddział 1: (Odsłuch) KANAŁ 3: 446.05625 / CTCS 225,7 Hz KANAŁ 5: 446.01875 / CDCS 143
  • pomarańczowi oddział 2: (Odsłuch) KANAŁ 3: 446.05625 / CTCS 225,7 Hz KANAŁ 6: 446.04375 / CDCS 243

Kanały do ustawienia dla niebieskich:

  • niebieski dowódca: (Odsłuch) KANAŁ 2: 446.03125 / CTCS 210,7 Hz KANAŁ 4: 446.08125 / CTCS 241,8 Hz
  • niebieski oddział 1: (Odsłuch) KANAŁ 4: 446.08125 / CTCS 241,8 Hz KANAŁ 7: 446.06875 / CDCS 263
  • niebieski oddział 2: (Odsłuch) KANAŁ 4: 446.08125 / CTCS 241,8 Hz KANAŁ 8: 446.09375 / CDCS 343

Uwaga przypominamy o koniecznosci używania kulek BIO oraz poruszanie się tylko po wyznaczonym terene rozgrywki

Spotkanie odbędzie się zgodnie z zasadami forum TaktycznySzczecin
Tabelka MED

Spotkanie rozpocznie się w Niedzielę, 16.11.2025 o 10:00

Kwestie organizacyjne:

  1. Jeżeli nie wiesz, gdzie i jak dojechać na miejsce spotkania przejdź do: Mapa dojazdu do miejscówek
  2. Wszyscy gracze zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci kamizelki odblaskowej
  3. Oznaczenia stron na oba ramiona są obowiązkowe dla każdego gracza.
  4. Od chwili przybycia na teren odprawy, do czasu zakończenia spotkania gracz zobowiązany jest posiadać certyfikowaną ochronę oczu (okulary lub gogle ochronne). Jej ściąganie w czasie odprawy, rozgrywki czy przerw w grze jest kategorycznie zakazane.

Istotne zasady, limity i regulaminy:

  1. Streszczenie regulaminu
  2. Limity mocy replik
  3. Regulamin Spotkań TS

Gracze niepełnoletni (Regulamin TS I.10):

  1. Na spotkaniach organizowanych przez forum Taktyczny Szczecin obowiązuje ograniczenie wiekowe od lat 16.
  2. Do rozgrywki dopuszczani są niepełnoletni gracze, którzy ukończyli 16 rok życia, posiadający zgodę rodzica/opiekuna prawnego lub autoryzowaną legitymację niepełnoletniego gracza.
  3. Gracze nieletni zobowiązani są do posiadania legitymacji nieletniego gracza na każdym spotkaniu.
  4. Osoby niepełnoletnie, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica lub legitymacja niepełnoletniego gracza nie zostaną dopuszczone do gry.
  5. Gracze poniżej 16 roku życia będą dopuszczeni do rozgrywki tylko i wyłącznie pod warunkiem obecności prawnego opiekuna podczas odprawy i rozgrywki (pozostającego w strefie off-game)
  6. Wszystkie dane na druku zgody rodzica/opiekuna muszą być podane (wystarczy 1 rodzic/opiekun). Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry.

Przypominam że limity J (CQB oraz w lesie) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!

Jeśli zagłosowałeś, a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.

1 polubienie

Ten temat został automatycznie zamknięty 90 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.

bumpers

UWAGA:
Proszę przeczytać opis rozgrywki, medyków oraz radia.

6 polubień

Dzięki za grę! :vulcan_salute:

3 polubienia

Załączam plik z kanałami na baofenga, forum nie pozwala na .xlc więc link do dysku,
wszystkie kanały są w grupie Zone 3 TS

1 polubienie