W tą niedzielę będziemy się bawić w trybie TRZY LINIE.
-
atakujący startują z respawnu, obrońcy startują rozstawieni na linii 1
-
każdą linię atakujący muszą zdobyć w przeciągu 40 min
-
gdy atakujący zdobędą linię (punkt dla atakującyh) poprzez przeciagnięcie masztu na swój kolor lub upłynie czas obrony (punkt dla obrońców) maszt linii staje się respawnem atakujących
-
po zdobyciu lub upłynięciu czasu następuje 5 min. na przegrupowanie. Atakujący zbierają się na nowym respawnie a obrońcy cofają się na kolejną linię. Obrońcy NIE mogą pozostawać na tyłach a atakujący idą na nowy respawn.
-
atakujący mają respawn co 1 osobę
-
obrońcy startując z linii 1 mają po jednym odrodzeniu na każdej KOLEJNEJ linii (nie na linii z której startują).
-
gdy obrońca wyczerpie już odrodzenia na liniach 2 i 3 wraca do gry na RESPAWNIE “co 2 i wiecej” (Minimum 2 i wiecej graczy na raz znajdujących się na respawnie może wrócić do gry)
-
taki model odrodzeń symuluje coraz dłużej docierające na linie obrony posiłki gdy strona atakująca naciera ze stałym imperem (przenoszący się na linie respawn + odrodzenia “co jeden”)
-
Leczyć może tylko medyk. Jeśli posiadasz kamizelkę odblaskową oraz opatrunek / stazę, żywy medyk drużynowy może się do ciebie przedostać, opatrzyć. Przy kolejnym trafieniu musisz wrócić na respawn.
-
Ilość medyków na stronę: Na stronę (niebiescy / pomarańczowi) przypada maksymalnie jeden medyk na oddział (Od 2 do 10 osób z czego jedna musi posiadać radio, włączone podczas rozgrywki i skoordynowane z dowódcą strony).
Przykład: strona niebieska ma 20 osób i 2 osoby posiadające radio. Przysługuje im za to 2 medyków po jednym w oddziale pod warunkiem że w każdym z oddziałów jest osoba z radiem i są połączeni kanałami z dowódcą strony. Brak ustawionego radia = brak medyków.
-
minimum 2 rundy ze zmianą stron
Jak ustawić radio
Szczegułowe informacje dotyczące ustawiania radia znajdziecie na stronię: https://www.dmr446.pl/radio4asg.html
Streszczenie / matryca jak ustawić radio
-
Opcje które trzeba ustawić w radiu typu baofeng
-
ISTOTNE: częstotliwość MUSI zgadzać się z kodem CTCS / CDCS z tabelki - zapewnia to brak zakłóceń na kanale.
Przydział kanałów:
KANAŁ 2: 446.03125 / CTCS 210,7 Hz - Zarezerwowany dla administracji / organizatora + dowódcy stron do kontaktu z adminem.
Kanały do ustawienia dla pomarańczowych:
- pomarańczowi dowódca: (Odsłuch) KANAŁ 2: 446.03125 / CTCS 210,7 Hz KANAŁ 3: 446.05625 / CTCS 225,7 Hz
- pomarańczowi oddział 1: (Odsłuch) KANAŁ 3: 446.05625 / CTCS 225,7 Hz KANAŁ 5: 446.01875 / CDCS 143
- pomarańczowi oddział 2: (Odsłuch) KANAŁ 3: 446.05625 / CTCS 225,7 Hz KANAŁ 6: 446.04375 / CDCS 243
Kanały do ustawienia dla niebieskich:
- niebieski dowódca: (Odsłuch) KANAŁ 2: 446.03125 / CTCS 210,7 Hz KANAŁ 4: 446.08125 / CTCS 241,8 Hz
- niebieski oddział 1: (Odsłuch) KANAŁ 4: 446.08125 / CTCS 241,8 Hz KANAŁ 7: 446.06875 / CDCS 263
- niebieski oddział 2: (Odsłuch) KANAŁ 4: 446.08125 / CTCS 241,8 Hz KANAŁ 8: 446.09375 / CDCS 343
Uwaga przypominamy o koniecznosci używania kulek BIO oraz poruszanie się tylko po wyznaczonym terene rozgrywki
Spotkanie odbędzie się zgodnie z zasadami forum TaktycznySzczecin
Tabelka MED
Spotkanie rozpocznie się w Niedzielę, 16.11.2025 o 10:00
Kwestie organizacyjne:
- Jeżeli nie wiesz, gdzie i jak dojechać na miejsce spotkania przejdź do: Mapa dojazdu do miejscówek
- Wszyscy gracze zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci kamizelki odblaskowej
- Oznaczenia stron na oba ramiona są obowiązkowe dla każdego gracza.
- Od chwili przybycia na teren odprawy, do czasu zakończenia spotkania gracz zobowiązany jest posiadać certyfikowaną ochronę oczu (okulary lub gogle ochronne). Jej ściąganie w czasie odprawy, rozgrywki czy przerw w grze jest kategorycznie zakazane.
Istotne zasady, limity i regulaminy:
Gracze niepełnoletni (Regulamin TS I.10):
- Na spotkaniach organizowanych przez forum Taktyczny Szczecin obowiązuje ograniczenie wiekowe od lat 16.
- Do rozgrywki dopuszczani są niepełnoletni gracze, którzy ukończyli 16 rok życia, posiadający zgodę rodzica/opiekuna prawnego lub autoryzowaną legitymację niepełnoletniego gracza.
- Gracze nieletni zobowiązani są do posiadania legitymacji nieletniego gracza na każdym spotkaniu.
- Osoby niepełnoletnie, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica lub legitymacja niepełnoletniego gracza nie zostaną dopuszczone do gry.
- Gracze poniżej 16 roku życia będą dopuszczeni do rozgrywki tylko i wyłącznie pod warunkiem obecności prawnego opiekuna podczas odprawy i rozgrywki (pozostającego w strefie off-game)
- Wszystkie dane na druku zgody rodzica/opiekuna muszą być podane (wystarczy 1 rodzic/opiekun). Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry.
Przypominam że limity J (CQB oraz w lesie) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!
Jeśli zagłosowałeś, a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.






