Wszyscy gracze zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci kamizelki odblaskowej
Oznaczenia stron na oba ramiona są obowiązkowe dla każdego gracza.
Od chwili przybycia na teren odprawy, do czasu zakończenia spotkania gracz zobowiązany jest posiadać certyfikowaną ochronę oczu (okulary lub gogle ochronne). Jej ściąganie w czasie odprawy, rozgrywki czy przerw w grze jest kategorycznie zakazane.
Na spotkaniach organizowanych przez forum Taktyczny Szczecin obowiązuje ograniczenie wiekowe od lat 16.
Do rozgrywki dopuszczani są niepełnoletni gracze, którzy ukończyli 16 rok życia, posiadający zgodę rodzica/opiekuna prawnego lub autoryzowaną legitymację niepełnoletniego gracza.
Gracze nieletni zobowiązani są do posiadania legitymacji nieletniego gracza na każdym spotkaniu.
Osoby niepełnoletnie, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica lub legitymacja niepełnoletniego gracza nie zostaną dopuszczone do gry.
Gracze poniżej 16 roku życia będą dopuszczeni do rozgrywki tylko i wyłącznie pod warunkiem obecności prawnego opiekuna podczas odprawy i rozgrywki (pozostającego w strefie off-game)
Wszystkie dane na druku zgody rodzica/opiekuna muszą być podane (wystarczy 1 rodzic/opiekun). Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry.
Przypominam że limity J (CQB oraz w lesie) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!
Jeśli zagłosowałeś, a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.
Ostatnio graliśmy i nie było super ale znośnie. Na razie niech zostanie ale przed strzelanka postaramy się zajrzeć czy nie ma tragedii.
Jeśli będzie źle wszystkie przyszłe dobre zostaną zamienione na inne strzelanki.
W ramach szybkiego ogarnięcia rozgrywki przygotowane mam dwa scenariusze.
Trzy flagi (na więcej ilość ludzi) - standardowe zasady gry trzech flag, z małym twistem - pomarańczowi (atakujący) muszą powiesić swoją pomarańczową flagę w miejscu flagi do zdobycia. Wyeliminuje to (mam nadzieje) sytuacji terminatorek naładowanych adrenaliną bo lecą po flagę. Mapa poniżej:
Dwa zegary (na mniejszą ilość ludzi) - zegary szachowe, dwa lokacje pomiędzy bunkrem, pełna mucka, kto więcej będzie miał na zegarku, wygrywa. Mapa poniżej: