Noc Wiedźm II 16/17.11.2024

RAMY CZASOWE:

Zbiórka: do 15.30. Po 15.30 jest odprawa.

Start: 16-16.10
Koniec: 6:00
Czas trwania scenariusza 16h
Miejsce: Puszcza Bukowa
Parking: wkrótce

ZAPISY

Start zapisów:

15.09.2024 godz: 20.00

Wyłącznie grupy liczące 6-8 osób. Limit zespołów wynosi 5.

Jedyną formą zarezerwowania miejsca jest przelew grupowy na konto:

XXX

W tytule przelewu wpisać nazwę grupy i ilość osób za które dokonywana jest wpłata.

wpisowe wynosi 30zł/osoba

LIMIT WIEKU

Ukończone 18 lat w dniu scenariusza

Organizatorzy zastrzegają sobie prawo do weryfikacji danych gracza na podstawie dokumentu ze zdjęciem.

MECHANIKA

LIMITY J (wartości maksymalne) do docelowych kulkach i ustawionych hop up’ie

maksymalnie 1,88J

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziału w rozgrywce. Wartość błędu pomiaru: +/-0,02 J w/g urządzenia pomiarowego organizatorów.

UWAGA:

Na scenariuszu obowiązuje wyłącznie ogień pojedynczy!

Za złamanie tej zasady obowiązuje jedno ostrzeżenie dla całej drużyny (niezależnie ile osób strzelało na full auto) w postaci 20 min respawna. W przypadku ponownego złamania zasady ekipa zostanie poproszona o opuszczenie terenu gry.

AMUNICJA

  1. amunicja przenoszona jest wyłącznie w magazynkach
  • magazynki ładujemy w ilości 60 kulek ( 2x palny odpowiednik)
  • zakaz doładowywania magazynków w trakcie gry (dotyczy żywych graczy)
  • Obowiązują magazynki typu LOW, REAL, MID Cap. Magazynki typu hicap są niedopuszczalne

Doładowanie jest możliwe WYŁĄCZNIE podczas respawnu do dopuszczalnej ładowności magazynka (patrz punkt wyżej!)

PIROTECHNIKA

  • zakazana

OPTOELEKTRONIKA

  • dozwolona

RANY

  1. W momencie trafienia:
  • padasz/kładziesz się na ziemi. Oznaczasz się kamizelką odblaskową

  • brak kamizelki może skutkować dalszym ostrzałem przez przeciwnika!

  • ranę może opatrzyć każdy poza samym poszkodowanym

  • jeżeli w ciągu 10 minut nie otrzymujesz pomocy przechodzisz w KIA i musisz udać się na respawn

  • możesz wydłużyć czas oczekiwania na opatrzenie poprzez założenie stazy na dowolną kończynę. Po opatrzeniu staza jest zużyta i wraca ponownie do gry po respawnie gracza. To samo tyczy się opatrunku użytego do opatrzenia rany.

  • kolejny postrzał przed opatrzeniem nie zmienia statusu rany!

  • jeżeli po opatrzeniu ponownie otrzymasz postrzał przechodzisz w KIA i musisz udać się na respawn. Będąc KIA włączasz czerwone MIGAJĄCE światło

  • Ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (Ramię na barki i prowadzimy). Rannych można też przenosić na noszach, holować za chwyty ewakuacyjne na oporządzeniu itp.

  • Opatrunkami są wyłącznie:

  • opatrunki wojskowe

  • gaza + bandaż

  • Opatrunki muszą być założone poprawnie i zgodnie ze sztuką tzn.bandaż ma w pełni zakryć opatrunek/gazę i uniemożliwić jego zsunięcie.

  • w sytuacji gdy opatrunek będzie założony nieprawidłowo (patrz punkt wyżej) osoba ta przechodzi natychmiast w stan KIA

TRAFIENIE W BROŃ

Trafienie w broń eliminuje tą broń z walki do momentu “odebrania” innej broni osobie w stanie KIA lub dotarcia do respawna.

RESPAWN:

Miejsce oddalone o 200-300m od miejsca starcia. Drużyna sama wybiera sobie lokalizacje. Zalecamy wyznaczać miejsca z kierunku przeciwnego niż był kontakt oraz w punktach charakterystycznych ( np.skrzyżowania). Po dotarciu do miejsca respawnu należy odczekać 15 min od momentu wejścia na respawn. Dla każdego gracza czas liczony jest indywidualnie.

JEŃCY

Nie jest przewidziane branie jeńców.

WALKA WRĘCZ/SILENT KILL

Niedopuszczalna jest jakakolwiek forma przemocy. Zlikwidowanie przeciwnika w walce wręcz następuje poprzez dotknięcie go w korpus lub głowę i wypowiedzenie słowa “zabity” – w tym momencie ofiara powinna zachować się jak przy trafieniu czyli upaść i oznaczyć się czerwonym migającym światłem. Zabity za pomocą “silent kill’a” nie może w żaden sposób komunikować się z innymi graczami i musi pozostać na miejscu do czasu oddalenia się innych osób w okolicy lub do momentu wskazanego przez osobę, która go “zabiła”

DOBIJANIE

Aby dobić rannego w sposób pewny (uzyskać wynik KIA) należy go dobić podchodząc ii wypowiedzieć hasło “dobijam”. Ranny, niezależnie od dotychczasowego stanu automatycznie przechodzi w status KIA i nie może zostać opatrzony.

INNE OGRANICZENIA

Zakazane jest zabieranie wszelkich przedmiotów fabularnych. Dopuszczalne jest jedynie ich fotografowanie. Po wykonaniu zdjęcia należy oddać przedmiot graczowi który go udostępnił.

Podczas scenariusza mogą się pojawić postacie fabularne o nadprzyrodzonych zdolnościach których nie obejmuje mechanika. Prosimy o zachowanie ostrożności/wyrozumiałości, wczucie się w klimat i pozytywną energię ! :wink:

W lesie stosujemy się do ogólnych zasad panujących w lesie tzn:

  • NIE ŚMIECIMY

  • NIE WCHODZIMY DO MŁODNIKÓW

  • NIE WCHODZIMY PO UPRAWACH (LEŚNYCH/POLNYCH ITD)

  • INNYCH ZASAD JAKIE PANUJĄ W LASACH PAŃSTWOWYCH

Zastrzegamy sobie możliwe korekty w mechanice (damy informacje o poczynionych zmianach/korektach)

5 Likes

Dammmmn tytuł zachęcający :slight_smile:

1 slot dla RN :slight_smile:

1 Like

Zajawka nr 1

Prolog

**

To było siedem lat temu.

Do dziś nikt nie wie dokładnie, co poszło źle. Łowcy wiedźm, którzy przeżyli - a nie było takich wielu - nie pamiętają starcia, albo ich zeznania nie są spójne. Ani wiarygodne, co w obliczu klinicznych przypadków obłędu nie powinno dziwić.
Niektórzy twierdzą, że szaleństwo operatorów to wynik klątwy.

Wiadomo na pewno, że do potyczki doszło, a wiedźma spłonęła.

Wiadomo też, że to nie załatwiło sprawy.

Co poszło nie tak? Źle dobrany termin? Błędnie wybrana formuła egzorcyzmu? Pomyłka w formule? Inny element rytuału? Jakiś dureń uczył się z Młota na Czarownice w tłumaczeniu Googla? Pojawił się jakiegoś rodzaju czarny łabędź?

Nie wiemy.

Wiemy, że po siedmiu latach (siedem, liczba pierwsza o dość powszechnie uznanym znaczeniu mistycznym) liczba fenomenów przypisywanych wiedźmie rośnie. W kraju i na świecie dzieje się źle. I trzeba w końcu zrobić z tym porządek.

Konsultacja astrologiczna wskazała dogodny termin: 16 listopada 2024.
Trwają kwerendy w archiwach i rozpoznanie terenowe.
Tym razem misja musi się powieść.

Nie pozwolisz żyć czarownicy.

3 Likes

Proszę o rezerwację slotu dla BUDZIKÓW :smiling_face:

4 Likes

Za 2 dni otwieramy zapisy.

Przypominam że jest to scenariusz stricte nocny i trwający do 16h.

To nie jest nawalanka za garażami tylko prawdziwy oktagon.

1 Like

Zapisy otwarte.

ZAPISY:

PMC Wiskord; 8

2 drużyna

GS-3 & RN; 8

3 drużyna

BOARS; 6

4 drużyna

WOLNE

5 drużyna

Beaver division; 8

Zapisy otwarte.

ZAPISY:

1 drużyna

PMC Wiskord; 8

2 drużyna

Nazwa ekipy; ilość osób

3 drużyna

Nazwa ekipy; ilość osób

4 drużyna

Nazwa ekipy; ilość osób

5 drużyna

Nazwa ekipy; ilość osób

Proszę wpisać Boarsów 6 osób :saluting_face:

Kolejny fragment zajawki fabularnej:

.
.
.
.

Chyba to mamy.


Trzeba było się naprawdę wgryźć w archiwa, ale - jajogłowi stanęli na wysokości zadania.

Przy pierwszej rozprawie z wiedźmą - u schyłku XVII wieku - łowcy “postąpili za radą świątobliwego pustelnika, Zenobiusza z Klucza, w sprawach duchowych wielce rozumnego”.

I teraz - wygląda na to, że pustelnik “z Klucza” nadal jest obecny w rejonie operacji. Oczywiście nie ten sam, ale - jego następca. Miejscowi czasem go widują, choć dokładna lokalizacja jego pustelni nie jest znana.

Tak, trzeba będzie się do niego wybrać i grzecznie poprosić o błogosławieństwo i radę.

Z relacji lokalsów wynika, że facet ma nie do końca równo pod sufitem - to sie takim samotnym, świątobliwym mistykom często zdarza - ale to może być nasza jedyna szansa.

Więc żeby mi żaden barani łeb nie wpadł na pomysł, żeby pustelnika brać na krzyk czy grozić mu bronią. Jak się obrazi, to nie powie, co macie zrobić, i wiedźma zrobi sobie z waszych jaj wisiorek na lusterko wsteczne. Jak mu przestrzelicie łeb, to nie dość, że może ostatnim tchem jakimś mistycznym świństwem rzucić, to jeszcze nie wiemy, czy kiedykolwiek pojawi się następny. Bo nie wiadomo skąd, tak naprawdę, biorą się pustelnicy i jak przekazują sobie wiedzę.

Więc - będziecie traktować pustelnika jak dziadunia, któremu sie na starość może i pomieszało w głowie, ale nadal to wasz kochany dziadzio.

Jak powie, że macie skakać - to zapytacie tylko jak wysoko.

Dotarło?

Tak, gdyby ktoś pytał - siedem lat temu nikt sobie nie zawracał głowy pustelnikami.
Być może to było przyczyną porażki…


2 Likes

Numer konta do wpłat:

02 1050 1559 1000 0091 4092 6651

tylko wpłaty grupowe. W tytule nazwa ekipy i ilość osób za które jest wpłata.

Termin wpłat 11.10.2024 do końca dnia. Po tym dniu przy braku wpłaty luzuje miejsce dla innych ekip.

1 Like

Sorry za obsuwę.

Wpłaty dostałem od:

PMC Wiskord
GS-3
SFSG
BOARS

Wpłaty nie dostałem od ekipy Siłownika.

Tym samym zwalniam miejsce dla jednej ekipy.

Mógbyś wstępnie zarezerwować slot dla Beaver Division, ale nie mamy fulla ludzi. Bylaby wogole opcja zrobienia teamu mniejszego niz 6-8?

Mniejsze zespoły nie mają racji bytu. W przypadku starć nie będzie zachowanego balansu.

Nie rezerwuje miejsc. Chcecie wpadać to super, serdecznie zapraszam ale jedynym już teraz warunkiem rezerwacji jest przelew na konto.

1 Like

Dobra, zobaczę czy da się ogarnąć ludzi i może się uda.

Poszedł przelew, dzisiaj/jutro powinien być

Zwolniło się miejsce dla jednej ekipy.

@SagiShi

Jesteście na liście.

Do imprezy 2 tygodnie.

Spis rzeczy które potrzebujecie aby dobrze się bawić:

  • saperka
  • sprawna replika
  • umiejętność czytania współrzędnych w MGRS
  • nawigacja np. Locus lub coś podobnego
  • wczucie w klimat i próba grania z nurtem fabuły.
  • Nie strzelanie do wszystkiego co się rusza. Rowerzysta czy NPC to nie dzik :wink:
1 Like

Mam pytanie, piszę w imieniu BOARSów, czy jest mozliwosc zwiekszenia ekipy z 6 do 7 osób? Bo potencjalnie mamy jeszcze jedną osobę chętną.

Jak najbardziej można kogoś dopisać