Krystian z Zachodniopomorskiego Kołobrzeg i Koszalin

Cześć

Mam na Krystian i jestem z Kołobrzegu, studiuję w Koszalinie.

Szukam klubu/ekipy do której można się dołączyć.

Aktywność w ASG planuje rozpocząć po wakacjach.
Teraz chcę się przygotować merytorycznie do spotkania z grupą z klubu/ekipy.

Aktualnie interesuje się wyrobieniem uprawnien krótkofalarskich.
Czy ktoś w was używa komunikacji radiowej w trakcie strzelanek ???

Ponadto na internecie jest dostępna literatura na temat działań taktycznych lekkiej piechoty ???
Czy ktoś się uczy taktyki i strategii dla sukcesu w trakcie gier/strzelanek ???

Ja z chęcią bym się podszkolił z użyciem takiej literatury, jednak muszę mieć drużynę chętnych bo to działania w zespole.

Pozdrawiam z poważaniem
Krystian

Zalecany wzór:
W tytule tematu podaj swój nick.
Ksywa:
Imię:
Wiek:
Mundur:
Ekipa:
Replika:
Zainteresowania, coś o sobie:
Zdjęcie* - mogące ułatwić innym użytkownikom dopasowanie nicku z forum do twarzy w realu

2 polubienia

Zapraszam do kontaktu :slight_smile: może coś razem ustalimy

Witam i bardzo się cieszę z zaproszenia. :wink:

Moje zainteresowanie ASG wynikło ze znalezienia na internecie super ciekawych zasobów rozwoju aż się prosi żeby zacząć.

Oto co mnie zainteresowało by zacząć ASG:
Pierwsza rzecz to dostępna wiedza aż się chce uczyć:

Druga to niska cena sprzętu radio komunikacji:

Trzecia to oprogramowanie umożliwiające orientację taktyczną w terenie w czasie rzeczywistym:

Szukam ludzi chętnych by te narzędzia i wiedzę opanować i używać w trakcie strzelane w zależności od rodzaju/formuły eventu.

Pozdrawiam z Poważaniem
Krystian Czekaj

1 polubienie

Wysłałem Ci priva tam możemy pogadać

Książki mega (zwłaszcza tematyka procedur, planowania itd) ale taktyka airsoftowa to inny świat i nie ma przełożenia 1:1 z realnego odpowiednika.

Nie mniej szacun za samo zainteresowanie tematem.

2 polubienia

Domyślam się ale dlaczego by nie spróbować chociaż część żeby się przydała to już plus :wink: