Witam
Chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Ostatnia Niedziela Miesiąca.
Zbiórka: Do godziny 09:15
Miejsce zbiórki: Mapka - ASGatec Skwierzyna
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy: Filmik - Brak
Odprawa: 09:30 - 09:45
Rozpoczęcie: 10:20 - 10:30
Zakończanie: 16:00
Mapa terenu rozgrywki: Ostatnia Niedziela Miesiąca
Limity FPS/Jouli:
- 1.14J - repliki do walki na bliskie odległości
- Maksymalna waga używanych kulek 0.25g
- Pomiar będzie dokonany na Joulach, nie na FPSach.
- Pomiar na kulkach dostarczonych przez organizatora!
- Każda replika broni w czasie chronowania zostanie oznaczona - oznaczenia nie można usuwać.
Uwaga!!!
Kulki szklane, aluminiowe oraz stalowe są surowo zabronione.
Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziału w rozgrywce.
Jeżeli nie widzisz celu do którego chcesz oddać strzał, nie rób tego. Dotyczy to wystawiania repliki zza rogu, oraz nad wszelkiego rodzaju przeszkody. Nie widzisz, nie strzelasz. Pamiętaj, że należy również w miarę możliwości unikać strzałów w głowę.
Limit amunicji: Bez ograniczeń.
- Dopuszczalna maksymalna waga kulek 0.25g
Miejsce: ASGATEC/Skwierzyna
Wpisowe za organizacje scenariusza: 20zł na miejscu 30 kwietnia 2023 roku.
Limit miejsc: 120 (Ograniczona do 2 drużyn, liczących maksymalnie 60 osób.)
Pirotechnika: Zabroniona.
Zgłoszenia: [Formularz rejestracji]
MECHANIKA
1. Oznaczenia
• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.
• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.
2. Punkt Respawn
• Respawn startowy - obiekt, którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Po dotarciu do punktu, powrót do gry jest natychmiastowy.
Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.
3. Elementy rozgrywki
Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać.
4. Specjaliści
Brak na tej edycji rezygnujemy zarówno z medyków jak i ciężkozbrojnych.
5. Komunikacja
Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione, wyjątek stanowią sytuacje alarmowe!
Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.
W czasie gry można wejść na ten kanał w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.
6. Sędzia
W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.
7. Zasady trafienia i leczenie
• Osoba trafiona jest traktowana jako ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się znacznikiem trafienia (w nocy czerwonym światłem) i może jedynie wzywać pomocy (może się przeczołgać o trzy metry do najbliższej osłony).
Osoba ranna może sama zadecydować, że umiera. Jednak może uznać się za martwego dopiero po pięciu minutach od trafienia. Powinna udać się wtedy na respawn. Po upływie czasu potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany wyrzucić przedmioty fabularne w miejscu, w którym leżał jako ranny.
• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu “Dobijam”, osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.
Rozgrywka
• Każda ze stron zaczyna w punkcie startowym, będącym jednocześnie respawnem, którego nie może zdobyć przeciwnik.
• Walczycie o kontrolę nad 3 punktami w terenie. Dodatkowo każdy z graczy dostanie pięć żetonów oznaczonych od A do E, które będzie musial wrzucić do tak samo podpisanej jednej z pięciu tub znajdujących się na terenie.
• W czasie odprawy dostaniecie sprzęt dla medyków, oraz pakiety dla uczestników…*
- dodatkowe opatrunki w celu uzupełnienia przez medyka torby medycznej, będą znajdowały się na respawnie.
Pozdrawiam