Wszyscy gracze zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci kamizelki odblaskowej
Oznaczenia stron na oba ramiona są obowiązkowe dla każdego gracza.
Od chwili przybycia na teren odprawy, do czasu zakończenia spotkania gracz zobowiązany jest posiadać certyfikowaną ochronę oczu (okulary lub gogle ochronne). Jej ściąganie w czasie odprawy, rozgrywki czy przerw w grze jest kategorycznie zakazane.
Na spotkaniach organizowanych przez forum Taktyczny Szczecin obowiązuje ograniczenie wiekowe od lat 16.
Do rozgrywki dopuszczani są niepełnoletni gracze, którzy ukończyli 16 rok życia, posiadający zgodę rodzica/opiekuna prawnego lub autoryzowaną legitymację niepełnoletniego gracza.
Gracze nieletni zobowiązani są do posiadania legitymacji nieletniego gracza na każdym spotkaniu.
Osoby niepełnoletnie, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica lub legitymacja niepełnoletniego gracza nie zostaną dopuszczone do gry.
Gracze poniżej 16 roku życia będą dopuszczeni do rozgrywki tylko i wyłącznie pod warunkiem obecności prawnego opiekuna podczas odprawy i rozgrywki (pozostającego w strefie off-game)
Wszystkie dane na druku zgody rodzica/opiekuna muszą być podane (wystarczy 1 rodzic/opiekun). Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry.
Przypominam że limity J (CQB oraz w lesie) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!
Jeśli zagłosowałeś, a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.
Dzięki wszystkim za grę.
Jedyne co bym mógł się przyczepić to trochę tryb gry. Pokolei liczenie liczb od 1-20 trochę kosi rozgrywkę bo jest to za ciężkie (wiem wiem, skill issue).
Myślę że spoko alternatywa byłoby traktowanie trochę jak strit w pokerze, że pokolei ułożenie numerów i kto ma dłuższą serię to wygrywa.
Np. niebiescy mają numery od 6-10 (6,7,8…10)
pomarańczowi od 8-17 (8,9,10,11…17)
Wygrywają pomarańczowi bo mają dłuższa serię.
Myślę że to bardziej będzie motywowało to szukania pojedycznych kilka liczb pomiędzy liczbami a nie 1 potem 2 potem 3
To akurat nie głupi pomysł, rozwiązuje to częściowo problem pecha że 1 albo 2 utknie po stronie przeciwnika. Tylko jak rozwiązać noszenie? Może pierwszą można wziąć dowolną a potem tylko numery przyległe? Nie jest to zbyt skomplikowane a zmniejsza nijako znaczenie szczęścia.
Akurat maszyny liczące są ciekawym rozwiązaniem, nie rezygnowałbym z nich tak szybko. Spowalniają trochę rozgrywkę co w tym przypadku ogranicza bieganie ze sztabkami i wprowadza element taktyczny.