Zagramy standardowy Battlefieldowy podbój z zegarami szachowymi.
•Lokalizacja: Lotnisko Kluczewo
•Data: 19.11.2023
•Chronowanie i rejestracja: 7:30-8:40
•OSTATECZNA GODZINA NA STAWIENIE SIĘ 8:40
•Odprawa: 9:00
•Koniec rozgrywki: 16:00
•Wpisowe 15 zł. Blik: 513 630 221. Tytuł [imię, ksywka, kolor strony (niebieski/czerwony)]. Wpłaty do dnia 17.11, godz 23:59.
Fotografowie i widzowie bez wpisowego i rejestracji.
•Mapa, parking, oraz miejsce odprawy: PODBÓJ STARGARD – Google My Maps
•Zgłoszenia: Podbój Stargard
•Lista uczestników: Podbój Stargard - Google Tabellen
•Zainteresowanych dowodzeniem zapraszam na priv.
Mechanika i rozgrywka:
•Każda ekipa posiada 2 respy. Resp dla graczy jest natychmiastowy.
•Na mapie znajduje się 6 punktów o które walczą gracze. Na punktach znajdują się zegary szachowe. By zacząć naliczać czas, należy wcisnąć przycisk o kolorze odpowiadającym swojej stronie. Wszystkie punkty znajdują się w budynkach.
•Dozwolona pirotechnika to:
-markowe granaty airsoftowe
-dymy GD-10 i GD-60
-granaty grochowe z petardy o mocy nie większej niż FP-3
-petardy o mocy nie większej niż FP-3
•Każda strona konfliktu może posiadać po 2 pojazdy. Ich mechanika zostanie opisana oddzielnie.
• Leczenie odbywa się TYLKO poprzez założenie stazy, żguta, wojskowe opatrunku osobistego, lub bandaża o minimalnych wymiarach 7 cm x 150 cm. Uleczyć trafionego może tylko inny gracz. Można zostać uleczonym 2 razy. 3 trafienie oznacza zejście na respa.
•Wokół budynków będą znajdować się strefy CQB. Strefa CQB oznaczona jest biało-czerwoną taśmą.
Gdy wymiana ognia zachodzi pomiędzy osobami w strefie, musi być ona toczona na zasadach CQB (1.15J, semi, kulki max 0,25g).
Gdy wymiana ognia prowadzona jest pomiędzy osobą w strefie i osobą poza strefą, może odbywać się na zasadach leśnych (leśne limity, full auto). Należy przy tym zachować również zdrowy rozsądek
•Latanie dronami dozwolone tylko w granicach okręgu o promieniu 50 m wokół operatora. Wysokość bez ograniczeń. Ograniczenie wynika z niemożliwości zniszczenia drona.
•Limity mocny replik zgodnie z zasadami Taktycznego Szczecina: Limity mocy replik TS 2023
•Pozostałe zasady i mechaniki zgodnie z regulaminem Taktycznego Szczecina: Regulamin i zasady obowiązujące na spotkaniach T.SZ.
Pojazdy:
•Każda strona może posiadać maksymalnie 2 pojazdy.
•Pojazdy mogą respić się tylko na głównym respie. Resp pojazdów trwa 30 minut.
•Pojazdy mogą poruszać się maksymalnie z prędkością 20km/h.
•Pojazdy muszą być w kolorach maskujących, lub zakryte siatką masującą.
•Pojazdy mogą wozić trupy.
•Nie wolno blokować drogi pojazdami.
•Nie wolno stawać na drodze pojazdów. Osoby takie zostają uznane na martwe (przejechane) i muszą ustąpić miejsca pojazdowi.
•Pojazdy muszą mieć otwarte boczne szyby na tyle, na ile pozwala na to ich konstrukcja. W przypadku, gdy nie da się wystarczająco otworzyć szyby, należy zdjąć przednie boczne drzwi.
•Pojazd może być wyposażony w maksymalnie jedną replikę o mocy 1,9J (full auto). Replika musi być przymocowana na stałe do pojazdu (od biedy przywiązana krótkim sznurem w jednym miejscu). Z pojazdów nie wolno strzelać z innych replik.
•Każdy pojazd przez całą rozgrywkę może posiadać tylko jednego kierowcę. Nikt nie może go zmienić.
•Wolno strzelać do pojazdów.
•Pojazd zostaje zniszczony w 3 przypadkach:
-przednia szyba zostanie trafiona pociskiem Paladin MK2, kulka paintballową, woreczkiem z mąką, lub balonem z wodą. Każdy pocisk musi rozbić się na szybie. Sprzęt przeciwpancerny należy zorganizować we własnym zakresie.
-kierowca zostanie ręcznie dobity (tak, knife kill na żywym kierowcy również zabija wszystkich w środku)
-przeciwnik umieści za wycieraczką kartkę z informacją, że pojazd został zniszczony (w przypadku, gdy pojazd stoi samotnie)
•Po zniszczeniu pojazdu, giną wszystkie osoby w jego wnętrzu, włącznie z kierowcą. Nie da się ich uleczyć.
•Pojazd sygnalizuje bycie zniszczonym za pomocą świateł awaryjnych.
•Kierowca za kółkiem jest prawie nieśmiertelny. Po trafieniu (z repliki asg) zatrzymuje on pojazd i na 5 minut staje się nieprzytomny. Jeśli w tym czasie nie zostanie ręcznie dobity przez przeciwników, może kontynuować swoją egzystencję i prowadzenie pojazdu. Każdy kierowca otrzyma 5-minutową klepsydrę. Poza pojazdem, kierowca jest normalnym graczem.
•Pojazdy zgłaszamy do 5 dni przed imprezą do mnie na forum, lub na fb: Wiktor Grabiński
•Sugerujemy zabezpieczyć szyby pojazdów kilkoma warstwami folii antywłamaniowej