[19.11.2023, Lotnisko Kluczewo] Podbój - Stargard

Zagramy standardowy Battlefieldowy podbój z zegarami szachowymi.


•Lokalizacja: Lotnisko Kluczewo
•Data: 19.11.2023
•Chronowanie i rejestracja: 7:30-8:40
OSTATECZNA GODZINA NA STAWIENIE SIĘ 8:40
•Odprawa: 9:00
•Koniec rozgrywki: 16:00

Wpisowe 15 zł. Blik: 513 630 221. Tytuł [imię, ksywka, kolor strony (niebieski/czerwony)]. Wpłaty do dnia 17.11, godz 23:59.
Fotografowie i widzowie bez wpisowego i rejestracji.

•Mapa, parking, oraz miejsce odprawy: PODBÓJ STARGARD – Google My Maps

•Zgłoszenia: Podbój Stargard

•Lista uczestników: Podbój Stargard - Google Tabellen

•Zainteresowanych dowodzeniem zapraszam na priv.


Mechanika i rozgrywka:
•Każda ekipa posiada 2 respy. Resp dla graczy jest natychmiastowy.

•Na mapie znajduje się 6 punktów o które walczą gracze. Na punktach znajdują się zegary szachowe. By zacząć naliczać czas, należy wcisnąć przycisk o kolorze odpowiadającym swojej stronie. Wszystkie punkty znajdują się w budynkach.

•Dozwolona pirotechnika to:
-markowe granaty airsoftowe
-dymy GD-10 i GD-60
-granaty grochowe z petardy o mocy nie większej niż FP-3
-petardy o mocy nie większej niż FP-3

•Każda strona konfliktu może posiadać po 2 pojazdy. Ich mechanika zostanie opisana oddzielnie.

• Leczenie odbywa się TYLKO poprzez założenie stazy, żguta, wojskowe opatrunku osobistego, lub bandaża o minimalnych wymiarach 7 cm x 150 cm. Uleczyć trafionego może tylko inny gracz. Można zostać uleczonym 2 razy. 3 trafienie oznacza zejście na respa.

•Wokół budynków będą znajdować się strefy CQB. Strefa CQB oznaczona jest biało-czerwoną taśmą.
Gdy wymiana ognia zachodzi pomiędzy osobami w strefie, musi być ona toczona na zasadach CQB (1.15J, semi, kulki max 0,25g).
Gdy wymiana ognia prowadzona jest pomiędzy osobą w strefie i osobą poza strefą, może odbywać się na zasadach leśnych (leśne limity, full auto). Należy przy tym zachować również zdrowy rozsądek :wink:

•Latanie dronami dozwolone tylko w granicach okręgu o promieniu 50 m wokół operatora. Wysokość bez ograniczeń. Ograniczenie wynika z niemożliwości zniszczenia drona.

•Limity mocny replik zgodnie z zasadami Taktycznego Szczecina: Limity mocy replik TS 2023

•Pozostałe zasady i mechaniki zgodnie z regulaminem Taktycznego Szczecina: Regulamin i zasady obowiązujące na spotkaniach T.SZ.


Pojazdy:
•Każda strona może posiadać maksymalnie 2 pojazdy.

•Pojazdy mogą respić się tylko na głównym respie. Resp pojazdów trwa 30 minut.

•Pojazdy mogą poruszać się maksymalnie z prędkością 20km/h.

•Pojazdy muszą być w kolorach maskujących, lub zakryte siatką masującą.

•Pojazdy mogą wozić trupy.

•Nie wolno blokować drogi pojazdami.

•Nie wolno stawać na drodze pojazdów. Osoby takie zostają uznane na martwe (przejechane) i muszą ustąpić miejsca pojazdowi.

•Pojazdy muszą mieć otwarte boczne szyby na tyle, na ile pozwala na to ich konstrukcja. W przypadku, gdy nie da się wystarczająco otworzyć szyby, należy zdjąć przednie boczne drzwi.

•Pojazd może być wyposażony w maksymalnie jedną replikę o mocy 1,9J (full auto). Replika musi być przymocowana na stałe do pojazdu (od biedy przywiązana krótkim sznurem w jednym miejscu). Z pojazdów nie wolno strzelać z innych replik.

•Każdy pojazd przez całą rozgrywkę może posiadać tylko jednego kierowcę. Nikt nie może go zmienić.

•Wolno strzelać do pojazdów.

•Pojazd zostaje zniszczony w 3 przypadkach:
-przednia szyba zostanie trafiona pociskiem Paladin MK2, kulka paintballową, woreczkiem z mąką, lub balonem z wodą. Każdy pocisk musi rozbić się na szybie. Sprzęt przeciwpancerny należy zorganizować we własnym zakresie.
-kierowca zostanie ręcznie dobity (tak, knife kill na żywym kierowcy również zabija wszystkich w środku)
-przeciwnik umieści za wycieraczką kartkę z informacją, że pojazd został zniszczony (w przypadku, gdy pojazd stoi samotnie)

•Po zniszczeniu pojazdu, giną wszystkie osoby w jego wnętrzu, włącznie z kierowcą. Nie da się ich uleczyć.

•Pojazd sygnalizuje bycie zniszczonym za pomocą świateł awaryjnych.

•Kierowca za kółkiem jest prawie nieśmiertelny. Po trafieniu (z repliki asg) zatrzymuje on pojazd i na 5 minut staje się nieprzytomny. Jeśli w tym czasie nie zostanie ręcznie dobity przez przeciwników, może kontynuować swoją egzystencję i prowadzenie pojazdu. Każdy kierowca otrzyma 5-minutową klepsydrę. Poza pojazdem, kierowca jest normalnym graczem.

•Pojazdy zgłaszamy do 5 dni przed imprezą do mnie na forum, lub na fb: Wiktor Grabiński

Sugerujemy zabezpieczyć szyby pojazdów kilkoma warstwami folii antywłamaniowej

2 polubienia

Otwarte

1 polubienie

Dzięki, ja nie mogę edytować. Nadzieja w adminie :>

1 polubienie

Czy organizator udostępnia coś co ma być opatrunkiem czy każdy we własnym zakresie na zasadzie “nie masz to nie masz dodatkowych żyć”?

Jak będzie dopilnowana kwestia strefy las/cqb? Czy każdy będzie miał widocznie oznaczoną replikę?

Opatrunki we własnym zakresie. (edit. dla chętnych)
Będą oznaczenia na lufach replik.

Czyli jak org nie daje nic ? To za co płacimy 15pln ? Czysto ciekawskie pytanie :slight_smile: teren nie jest prywatny na tyle by płacić z tego co mi wiadomo.

1 polubienie

Zegary, oznaczenia stref, oznaczenia replik, oznaczenia stron, plandeki na respy i punkty w których nie ma dachu i piwo na sobotę, gdy będziemy to rozstawiać.
Dodałem w zgłoszeniach opatrunki od organizatora dla chętnych.

Kolejne podobne imprezy będą tańsze z uwagi na to, że zegary już będą.

2 polubienia

Na BOL5 płaciłeś 30, dostałeś naszywki ale nie było gry, także jeśli tutaj będzie sytuacja odwrotna i to za pół ceny to i tak warto :slight_smile:

5 polubień

Przecież @Kroma troluje bo ma PTSD po ONM. Nie słuchajcie go :wink:

2 polubienia

Niekoniecznie, zawsze przy organizacji onm pada pytanie za co te 20pln, wiec teraz ja moge pytac :wink:

i to jest właśnie definicja Twojego PTSD :wink:

1 polubienie

Nie jestem uprzedzony do Stargardu, ALE chcę, by uprzedzeni przyszli. Otóż to impreza organizowana w 100% przez Szczecin.

1 polubienie

Na Groznym będą 2 oddzielne strefy CQB. Z jednej do drugiej można strzelać leśnym limitem. Oczywiście z zachowaniem stosownego dystansu.

1 polubienie

Mapa

1 polubienie

Będziesz drukował mapki? :stuck_out_tongue:

Te budynki mają dachy? Jak tam z oświetleniem? Nie wiem czy brać latarki

W dzień na Stargardzie nie potrzeba światła w budynkach, ale i tak polecam zabrać. Drugi punkt od dołu nie ma dachu i będę dawał tam pałatkę, jeśli będzie zapowiadany deszcz. Wszystkie inne punkty mają dach.
Będę drukował.

1 polubienie

W przypadku dużej różnicy w ilości graczy między drużynami, osoby, które zapisały się ostatnie i teamy, których członkowie zapisali się najpóźniej, będą przenoszeni.

Granat w lesie trafia wszystkie osoby, które dostaną odłamkiem.
Granat w pomieszczeniu trafia wszystkie osoby, które znajdują się w prostej linii od niego w owym pomieszczeniu, lub które zostaną trafione odłamkiem (w innym pomieszczeniu).

Granat musi mieć wymiary minimum 2/3 wkładu po papierze toaletowym, oraz cała jego wolna przestrzeń musi być zasypana grochem. Same petardy nie są zabronione, ale nie dają one efektu poza hukiem.

Ma to na celu uniknięcie sytuacji takich jak posiadanie przy sobie 300 petard po kilka gram, z których każda w cqb liczy się jako granat.

4 polubienia

czy w granaty można włożyć kulki 0.2g czy zostajemy przy kukurydzy i grochu?

Osobiście i proponuję groch niełuskany. Jeżeli będziesz robił z fp3 to możesz mi zaufać :wink:

1 polubienie