06.04.2025 Klucz

W tą niedzielę będziemy bawić się w trybie TRZY LINIE.

  • atakujący startują z respawnu, obrońcy startują rozstawieni na linii 1
  • każdą linię atakujący muszą zdobyć w przeciągu 30 min
  • gdy atakujący zdobędą linię (punkt dla atakujących) poprzez przeciągnięcie masztu na swój kolor lub upłynie czas obrony (punkt dla obrońców) maszt linii staje się respawnem atakujących (Niektóre respawny po zdobyciu / obronieniu flagi przenosz się bliżej)
  • po zdobyciu lub upłynięciu czasu następuje 5 min. na przegrupowanie. Atakujący zbierają się na nowym respawnie a obrońcy cofają się na kolejną linię. Obrońcy NIE mogą pozostawać na tyłach
  • atakujący mają respawn co 1 osobę
  • obrońcy startując z linii 1 mają po jednym odrodzeniu na każdej KOLEJNEJ linii (nie na linii z której startują).
  • gdy obrońca wyczerpie już odrodzenia na liniach 2 i 3 wraca do gry na RESPAWNIE “co 2 i wiecej” (Minimum 2 i wiecej graczy na raz znajdujących się na respawnie może wrócić do gry)
    taki model odrodzeń symuluje coraz dłużej docierające na linie obrony posiłki gdy strona atakująca naciera ze stałym imperem (przenoszący się na linie respawn + odrodzenia “co jeden”)
  • w tym trybie NIE MA MEDYKÓW / odrodzenia innego niż na liniach lub respawnie
  • minimum 2 rozgrywki

UWAGA: Punkty będą rozlokowane inaczej niż zazwyczaj. Jeśli wszystko pójdzie dobrze w rundzie pierwszej, druga runda będzie po prostu z zamianą stron Jeśli nie, wrócimy do ustawienia standardowego.

Mapa rozgrywki

Bliższe respy dla atakujących

Ustawienie standardowe

Przypominamy o koniecznosci używania kulek BIO

Spotkanie odbędzie się zgodnie z zasadami forum TaktycznySzczecin
Tabelka MED

Spotkanie rozpocznie się w Niedzielę, 06.04.2025 o 10:00

Kwestie organizacyjne:

  1. Jeżeli nie wiesz, gdzie i jak dojechać na miejsce spotkania przejdź do: Mapa dojazdu do miejscówek
  2. Wszyscy gracze zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci kamizelki odblaskowej
  3. Oznaczenia stron na oba ramiona są obowiązkowe dla każdego gracza.
  4. Od chwili przybycia na teren odprawy, do czasu zakończenia spotkania gracz zobowiązany jest posiadać certyfikowaną ochronę oczu (okulary lub gogle ochronne). Jej ściąganie w czasie odprawy, rozgrywki czy przerw w grze jest kategorycznie zakazane.

Istotne zasady, limity i regulaminy:

  1. Limity mocy replik
  2. Regulamin spotkań TS

Gracze niepełnoletni (Regulamin TS I.10):

  1. Na spotkaniach organizowanych przez forum Taktyczny Szczecin obowiązuje ograniczenie wiekowe od lat 16.
  2. Do rozgrywki dopuszczani są niepełnoletni gracze, którzy ukończyli 16 rok życia, posiadający zgodę rodzica/opiekuna prawnego lub autoryzowaną legitymację niepełnoletniego gracza.
  3. Gracze nieletni zobowiązani są do posiadania legitymacji nieletniego gracza na każdym spotkaniu.
  4. Osoby niepełnoletnie, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica lub legitymacja niepełnoletniego gracza nie zostaną dopuszczone do gry.
  5. Gracze poniżej 16 roku życia będą dopuszczeni do rozgrywki tylko i wyłącznie pod warunkiem obecności prawnego opiekuna podczas odprawy i rozgrywki (pozostającego w strefie off-game)
  6. Wszystkie dane na druku zgody rodzica/opiekuna muszą być podane (wystarczy 1 rodzic/opiekun). Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry.

Przypominam że limity J (CQB oraz w lesie) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!

1 Like

Dodano opis rozgrywki

2 Likes

A może by zagrać pierwszą rundę od strony parkingu i iść w głąb, a drugą runde spowrotem aby nie musieć wracać przez cały teren?

Możliwe - zobaczymy. Od strony parkingu druga flaga jest dużo prostrza niż z przeciwnej.

Bez medyków. Czyli opcja Luger, staza i dużo energii nie wchodzi w grę :smiling_face_with_tear:

dzięki wszystkim za grę! było bardzo dynamicznie i taktycznie :sunglasses::sunglasses: dzieki @Kleszcz za koks organizacje!

7 Likes

Ten temat został automatycznie zamknięty 90 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.