Fabuła:
Jest rok 2025 misja pokojowa sił koalicji w Afganistanie ciągle nie dobiega końca. Nadal pozostają grupy tubylców nękające żołnierzy koalicji. Nasz wywiad wykryły wzmożony ruch w okolicach opuszczonego lotniska. Podejrzewamy iż grupy Talibów właśnie tam się ukrywają. Afgańczycy Dysponują nowa bronią jaką jest wirus o nazwie Oddech Proroka. Wirus ten jest dodatkiem do narkotyków. Po zażyciu narkotyku następuje bolesna i powolna śmierć. Może przenosić się droga kropelkowa. Odnotowano kilka przypadków zachorowań wśród żołnierzy koalicji. Abdul Ellamah to on stoi za tym podstępnym atakiem. By zapobiec epidemii dowództwo podejmuje stanowcze kroki, wysyła odział komandosów by znaleźli i zniszczyli tajne laboratorium talibów wraz z całym zapasem narkotyków. Jednak nie wszystko idzie po myśli dowództwa. Mamy przeciek… Informacją o incydencie z narkotykami dociera do grupy najemników. Najemnicy skuszeni wizją łatwych pieniędzy również wyruszają w poszukiwaniu wioski talibów. Gra się rozpoczyna…
**Termin:**16.03.2019
Cena: 10zł/osoba płatne na miejscu
Miejsce: Lotnisko Kluczewo
Zgłoszenia:Do 10.03.2019
Zbiórka: https://maps.app.goo.gl/fC4HK
Start: 9:00
Koniec: ok. 15:00
Mapa: Rozdana na miejscu.
Zgłoszenia:
- Wojska Koalicji:
- Najemnicy:
Mechanika
LIMITY FPS
- 350 fps - repliki do walki na bliskie odległości, cqb
- 450 fps - repliki karabinów maszynowych, karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych, shotgunów i innych,
- 500 fps wsparcie (karabiny maszynowe, tylko palne odpowiedniki rpk i m27 sie nie zaliczają)
- 550 fps karabiny wyborowe(semi-auto) (obowiązkowo bron boczna do 350fps)
- 600 fps karabiny snajperskie(bolt action)(obowiązkowo bron boczna 350fps)
Każda replika będzie sprawdzana na chrono. Od limitów stosujemy odchyłkę +/- 10 FPS
Strzelanie do i z budynków prowadzimy TYLKO ogniem pojedynczym.
AMUNICJA
Limit określony na 300 kulek przy ,sobie’’ przenoszonych w magazynkach. Kolejne doładowanie +/- 300 kulek możliwe przy przebywaniu na respie, każdy kolejny pobyt na respie umożliwia doładowanie kulek według w/w reguły . Zakaz używania magazynków HI-CAP. Liczymy na uczciwość przy doładowaniach na respie. Widzisz przeginanie, upomnij kolegę.
POJAZDY
Pojazdy nie biorą udziału w grze. Wyjątkiem są pojazdy organizatora używane tylko w sytuacjach awaryjnych(ktoś zasłabł,ktoś się zgubił itd.)
PIROTECHNIKA
Dozwolona, używanie pirotechniki z zachowanie zdrowego rozsądku.
Granaty dymne TYLKO atestowane.
Przeszukiwanie
Każdy żywy gracz może przeszukać rannego gracza lub trupa z drużyny przeciwnej na hasło , Przeszukuje” , osoba przeszukiwana ma obowiązek oddać wszystkie posiadane przedmioty fabularne.
RANY
-każdy z graczy w ramach wpisowego otrzyma opatrunek.
-pierwsze trafienie powoduje ranę lekką.
-ranna osoba nie może strzelać, poruszać się, rozmawiać przez radio oraz komunikować się z innymi graczami. Może jedynie krzyczeć “MEDYK!”.
-opatrywać ranę może każdy poza samym poszkodowanym.
-opatrunek należy założyć poprawnie(nie może się zsuwać) na dowolną część ciała(dla klimatu można opatrywać miejsce trafienia).
-kolejne trafienie po opatrzeniu powoduje ranę ciężką, którą leczy TYLKO medyk, gracza nie może biegać.
-TRZECIE trafienie zabija, gracz udaje się na respa w celu uleczenia.
-gracz sam decyduje kiedy po trafieniu “umiera”.
-ranny może zostać dobity (należy go dotknąć i zadeklarować “dobijam”). Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
-friendly fire zabija!
-trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.
-osoba martwa oznacza się czerwoną szmatą, odblaskową kamizelką lub jaskrawym materiałem.
-“trup” może podążać za oddziałem w celu wykonania respawna.
RESPAWN
Znajduje się w wyznaczonym miejscu dla danego zadania.
Odrodzić się można co pełne 15 min tj. 10:00, 10:15, 10:30 itd.
Niezbędne Wyposażenie
- ochrona oczu,
- replika,
- telefon, naładowany i WYŁĄCZONY(jedynie kontaktu z organizatorem)
- GRA FAIR PLAY