Przyszedł mi do głowy taki pomysł.
Obie drużyny znają położenie flag. Jedni atakują a drudzy się bronią. Tak jest zawsze na każdej strzelance
A gdyby wprowadzić utrudnienie. Wszyscy uczestnicy są zaznajamiani tylko z terenem rozgrywania strzelanki. Chodzi tu o granice poruszania się ( wiemy o co chodzi ).
Teraz tłumacze o co chodzi…
- Drużyna atakująca udaje się do swojego RESPA
- W tym czasie drużyna broniąca na terenie rozgrywki ustawia punkty obrony nie mniej jak 70-100m od siebie. I cała heca polega na tym iż drużyna, która atakuje nie zna położenia flag lub miejsc do zdobycia’’ zmusza to do myślenia i taktyki’’
- Miejsca do zdobycia muszą być ponumerowane. Mam na myśli 1-2-3-4-5-6itd.
4.Miejsca obrony/ataku mogą być ustawione lub też nie muszą, w linii, zygzaku, trójkącie, kwadracie, kole- wszystko zależy od inwencji broniących.
5.Atakować można każdą flagę/bazę, punkt ale głównym punktem ataku jest miejsce oznaczone jako 1, i dopiero po znalezieniu tego miejsca i zdobyciu go należy przesuwać się do kolejnych punktów z odpowiednimi numerami 2-3-4-5 itd.
6.Broniący bronią się na tylu punktach na ilu uważają za stosowne- mogą na wszystkich a co za tym idzie uszczuplają TICKETY atakujących- wszystko zależy od obrony. Tak czy siak, Atak musi znaleźć punkt wyjściowy nr.1 by przesuwać się do przodu i wypełniać zadanie.
7.Każdy trafiony z obrony aby wyłączyć go na pewien czas ze strzelanki musi udać się do respa lub zostać uleczonym przez medyka ( czas liczenia 15s )
TRZEBA ZNALEŹĆ PUNKT WYJŚCIOWY NR.1
Czas leczenia można zmienić w zależności od ilości uczestników.
Respy broniących ustawia się w centrum wszystkich punktów do zdobycia ( w zależności jak ustawione są punkty )lub o 1 punkt do tyłu
Czas startuje dopiero po zdobyciu punktu nr. 1
ZALECENIA:
1.Dobrze by było wydrukować mapę terenu- Google Maps dla obu stron w ilości wystarczającej, mapki niech posiadają naniesioną siatkę jak w grze w statki taka sama dla wszystkich.
2.Podzielić ludzi na grupy- zwiad, grupa szturmowa. - Zwiad powinien posiadać łączności i grupą szturmową/ obrońcy z dowódcą, chodzi o skoordynowanie działań
- Zwiększyć ilość medyków w zespołach min 1 MED na 3 Ludzi ( ilość medyków zależna jest od ilości ludzi w drużynie )
- Wyznaczyć głównodowodzącego obroną i atakiem.
- Wytłumaczyć w ten sposób by wszyscy zrozumieli o co chodzi
- Wprowadzić dodatkowe zadania jeśli jest taka potrzeba by zwiększyć atrakcyjność i dynamikę gry, dla dwóch rozgrywek podobny stopień trudności.
7a.Dodatkowe zadania wpływają na cel rozgrywki (dodatkowe punkty przepleść z głównymi, czyli: 1 baza 1 dodatkowy i tak na zmianę )
7b. Aby to miało sens na każdym z punktów należy umieścić coś co będzie miało powiązanie z następnym punktem a wszystkie punkty dadzą pełen obraz ( zdania lub obrazki widokówki pocięte w kopertach oraz jedna koperta która da odpowiedź czy wszystkie elementy zostały zebrane prawidłowo. Dla dwóch rozgrywek dwa różne zestawy ) - Tłumaczyć o co chodzi do zajebania ( odpytywanie )
- Czas gry 4h lub do zwycięstwa ( czas jest regulowany ilością punktów i zadań oraz ilością graczy w drużynach )