Tuning Specny

Witam, po zniszczeniu starej repliki odpuściłem sobie temat airsoftu na dobre, aż do teraz. Otóż kupuję w poniedziałek po obejrzeniu paru recenzji, w tym Heroda, taką i oto specne:

Odpuśćmy sobie komentarze co do kolorystyki i długości repliki :stuck_out_tongue: Taka po prostu mi pasuje.

Otóż mam pytanie, co warto wymienić z budżetem ok. 300zł. (w Gunfire chyba mogą preinstalować takie modyfikacje przed wysyłką) Wolał bym go za bardzo nie przekraczać. Nie znam się na tym, a powiem jeszcze do tego że nie znam szczecińskich warunków, nigdy się tu nie strzelałem, robiłem to jedynie na obozach gdzie duży zasięg daje status boga. Ahh miło było zatańczyć przed gościem taniec “brak zasięgu” a następnie dostać kompozytem z jego LMT Defendera po ostrym tuningu. Tak więc czekam na wasze mądre rady. I mam nadzieję do zobaczenia na strzelance w przyszłą niedzielę :slight_smile: Plus pytanko jeszcze jedno. Jaki pas nośny jedno-punktowy polecacie?

Osobiście polecam zainwestować w lepszą gumkę hop-up. Ja korzystam z czarnej systemy (SA-A01). Co to dało? Zasięg zwiększył się około 2 razy na tej słabszej sprężynie.

Jak wyżej, gumka to podstawa - ta w specnach po prostu ssie… Ale zamiast czarnej systemy - zieloną G&G jest bardziej miękka, przez co lepiej pasuje do mniejszej ilości fps. W 300zł obok gumki jedyne co możesz zmienić to komora hop up, najlepiej jakaś CNC (retro arms, prowin, airsoft pro), która da dodatkową szczelność i płynność regulacji hopka :wink:
Za resztę pieniędzy dokup np. dodatkowe magi czy zawieszenie, o które pytasz; mógłbyś od biedy kupić jakąś preclufę, ale ja na Twoim miejscu zaoszczędziłbym na Promyka/KMhead/JBU

jeżeli chodzi o zawieszenie to polecam magpul ms3 bądź jego kopie

Fajne jeszcze jest SAG-3 - YouTube, lub kopie (korzystam z samoróbki i jest ok :sunglasses: ).

Tuning Specny:

  • gumka Hop Siup, do lasu najlepsza Systema Energy, zielona G&G jest do cqb,