Witam serdecznie,
Chciałbym bardzo prosić o pomoc w wyborze sprzętu. Jestem całkowicie zielony jeśli chodzi o ASG - moja wiedza ogranicza się do poradników z YT na temat podstaw ASG, jednak nigdy nie uczestniczyłem jeszcze w prawdziwej strzelance.
Ostatnie kilka dni spędziłem na czytaniu dyskusji o sprzęcie, a w nocy nawet zasypiałem przy recenzjach replik na YT Jakiś pogląd mi to dało, ale wciąż stoję w miejscu.
Na chwilę obecną wygląda to tak…
Posiadany sprzęt:
- Pistolet ASG CZ SP-01 Shadow GNB (https://www.militaria.pl/action_sport_games/pistolet_asg_cz_sp-01_shadow_gnb_17653_p26908.xml)
- CM028A
Obydwa sprzęty kupiłem “na próbę”, aby sprawdzić czy w ogóle trzymanie tego w rękach i strzelanie choćby do tarcz to może być coś dla mnie. Ponieważ piszę właśnie tego posta wydaje się, że odpowiedź jest twierdząca
Ponieważ chciałbym w to wejść głębiej, potrzebuję sprzętu i porad jak go dobrać.
Kwota jaką chciałbym w tym momencie na to przeznaczyć to 3000 zł, w których chciałbym zmieścić (okulary dokupię poza tym budżetem, ale również proszę o polecenie jakichś przez Was przetestowanych):
- ubranie (mundur, kamizelka, kapelusz, plecak, ???)
- replikę/repliki
Dlaczego replikę/repliki? Ano dlatego, że chciałbym brać udział zarówno w strzelankach na otwartym powietrzu jak i w budynkach. Więc pierwsze pytanie to:
Czy lepiej kupić jedną droższą replikę dającą radę w obydwu scenariuszach, czy dwie oddzielne?
Jeśli przeważałby scenariusz z dwiema replikami to osobiście myślałem o:
- AM-006/AM-005 (ktoś wie czym się dokładnie różnią? AM-005 jest lepiej wykonana?) do CQB (~800 zł)
- G&G G16C Predator / SA-H03 / jakaś eMka z E&L? (~1200 zł)
-* w pierwszej połowie roku sporo było poleceń VFC VR16, ale obecnie ta wersja nie jest już dostępna
Od razu mogę zaznaczyć, że na ten moment nie chciałbym iść w AK.
Wtedy koło 1000 zł zostałoby na ubranie się.
Co o tym sądzicie? Będę wdzięczny za wszelkie porady. Najbardziej za te, które będą dotyczyły sprzętu dostępnego w polskich sklepach