Nowa replika (opcja DMR)

Siemka, aktualnie jestem na poziomie planowania oraz rozważania różnych opcji na nową replikę. Rozważam właśnie opcje DMR ze względu na to, że mi się podoba ten rodzaj gry i pytanie jest takie do bardziej ogarniętych osób czy da się sensowną DMR zrobić tak do 4k zł ewentualnie jeżeli opłacało by się to do 5k zł może to być AEG może to być HPA.

2 Likes

Ja od siebie polecam SR25/G28 od East Crane jako baza i jak najbardziej HPA. 5k starczy lekkim dydkiem. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 Like

jak odrazu masz do wywalenia 4-5k to kup gotowca to oszczędzisz sobie czasu i nerwów

Ja bym nawet tym się nie zajął bo jestem zielony tym myślałem nad zleceniem komuś oczywiście za opłatą.

Kup nową specnę zostaw na 450 fps baw sie dobrze.
Ostatnio na kluczu sprawdzałem DMR kontra stockową specnę (tylko tą lepszą) było 100 fps różnicy i jeśli chodzi o zasieg i celność było to samo - a 3 tys taniej.

1 Like

chciałbym zobaczyć ta potężną sspekne zestawioną ze wzorcowo zrobioną dmr a nie jakimś pierwszym lepszym z łapanki

Bo 4k wsadzone w replikę =/= 4k wsadzone w replikę.

2 Likes

jakie realne parametry J obydwu tych replik przy porównaniu?

Strzelanie w jakieś X randomowe drzewo?

jaki wagomiar oraz firma kulek

jak mocno ustawiony hop w obydwu przypadkach

Parabola/płaski/lekki over hop?

1 Like

Jak chcesz dobre DMR i masz 5k do wydania to sie nad niczym nie zastanawiaj tylko bierz MTW od wolverina i masz gotowca z pudelka przy ktorym nic nie musisz robic a wszystko jest idealne :wink:

Tu zwykle maja dostepne ale jest wiecej dealerow w EU.

1 Like

O tym, że nie ma sensu pchać się w repliki 450+, zazwyczaj mówią osoby grajace takimi replikami, po czym kontynuują granie nimi.

2 Likes

Evil Smile GIF - Evil Smile Grin - Discover & Share GIFs

5 Likes

To była DMR pod limit z 0.4 kontra Specna Arms z pudła (ale lepsza) z kulkami chyba 0.32.