Niestrzelająca repika

Nie dawno kupiłem elektryczną replikę. Nie strzelalem z niej bo chcialem jeszczę wybrać sobie akumulator. Gdy podłączylem akumulator do repliki i gdy pociągnę spust to słychać takie stukanie. Wiecie jak to można naprawić?

Jeżeli kupiłeś w sklepie to reklamuj.
Strzelam, że jeżeli silnik kręci to prawdopodobnie nie łapie zębatki lub któraś zębatka jest walnięta.

Jedno cyknięcie po naciśnięciu spustu? Co to za replika?

Specna arms flex 01

Jakość, klasa i moc … :wink:

Dobra teraz tak bez beki :wink: Cyka raz jak naciskasz spust i koniec czy stuka cyklicznie?:slight_smile:

Cyka raz. Jeszcze tylko dodac że jak przytrzymalęm na 2 śekundy spust to kabel od akumuatora byl tak gorący że prawie mnie oparzył. I akumulator jest już do wyżycenia przez to że stał sie mieki

Zła regulacja silnika - jest zbyt wysoko i nie może wykonać pracy :wink: Na chwycie pistoletowym od dołu masz śrubę do regulacji jego wysokości - obniż silnik (pokręć w lewo). Silnik opadnie i będzie pracował. Reguluj śrubą tak, aby replika jak najmniej hałasowała.

Oglądałem poradnik od gunfire jak wyregulowac silnik ale na filmie źle wyregulowany silnik wydaje kompletnie inny dźwięk niż moja replika. Też gdy oddam 3-4 szczaly to kabel akumulatora może oparzyc. To na pewno mam to robic? :wink:

Możesz rzecz jasna mieć tez zacinkę :wink:

Jeśli chcesz to zrobić bezpiecznie:

  1. Wyciagnij sprezynę z GB (masz qsc)
  2. Wykrec silnik całkowiecie i sprawdz go poza chwytem
  3. Jeśli silnik działa wsadz go do chwytu i strzel bez sprezyny.
  4. Jeśli to zacinka to silnik bedzie sie krecił razem z zębatkami (bo nie ma oporu sprezyny - wtedy to była zacinka), jeśli zła regulacja wysokości silnika to dalej będzie stał w miejscu.

W tym przypadku nie mówimy o złej regulacji, tylko o potencjalnym zakleszczeniu zębatki silnika tak mocno, ze nie moze on wykonać pracy :wink:

Ja jak mam wróżyć z mojej kuli to cos blokuje silnik, zębatki mogły pójść bo miałem podobnie z tym klikaniem i grzejące się bateria. Daj do gawrona jak nie chcesz sam rozkręcać i po sprawie

Z terminem na wrzesień :slight_smile:
image
https://fb.watch/lrRIA-nC50/

1 polubienie

Jest możliwość że to jest przez akumulator? Bo wcześniej było na akumulatorze zwarcie xD

Sprawdziłeś silnik poza chwytem, czy dalej chcesz zgadywać?:slight_smile:

Ogólnie oddałem replikę do gwarancji i powiedzieli że replika szczela. Gdy ja ją znowu przetestowałem to nie działała. Więc to może coś z akumulatorem. Albo ja po prostu podczas korzystania z niej robię coś źle :grin:

Jeśli bardzo chcesz sprawdzić ten czy inny aku mozesz wpasc do mnie :wink:

Dobra, ale według was to jest raczej przez to zwarcie czy to że nieumiejętnie korzystam z akumulatora? :wink: Bo ja już nie wiem xD

Już wróżę … :slight_smile:

Pomacam lipo i replikę, to będę mógł się wypowiedzieć :wink:

No jeśli replika wróciła z gwarancji jako sprawna, to nie pozostaje nic innego jak akumulator. Ładowałeś go po tym zwarciu? Naładował się? Próbowałeś podpiąć inny?

Dlaczego akumulator miał zwarcie? Robiłeś coś przy wtyczce? Nie zamieniłeś plusa z minusem przypadkiem?

EDIT:

W innym temacie widzę, że kombinowałeś z wtyczką. Moja kryształowa kula mówi, że zamieniłeś plus z minusem, silnik ma mindfucka i się grzeje.

Po zmienieniu wtyku naładowałem akumulator. Ładowałem go do puki nie zaświeci się zielona dioda (czyli przez jakieś 1,5 godziny) jeszcze nie próbowałem podpiąć innego bo na razie mam 1 pakiet. Co do tych plusów i minusów to jak przyjadę do domu to zobaczę :wink:

Z kablami jest wszystko dobrze.