NEWS TIME

Najświeższe dane wywiadowcze :mrgreen: :

Zadanie pierwsze dla wszystkich stron musi zostać wykonane do godziny 4.00 pierwszej nocy:

Renegaci neruńscy porwali kierowcę, który ma przy sobie ważne dokumenty mówiące o położeniu skrzyni naprawczej, bez której uruchomienie PTS-a jest niemożliwe. Należy ustalić położenie kryjówki renegatów w której przetrzymywany jest kierowca. Hacker ma dokładne dane. Przejąć dokumenty, odnaleźć wykrywacze metali i za ich pomocą odkryć skrzynkę narzędziową.

Do godziny 11.00 01.05.2014, należy naprawić PTSA, zamontować na nim balony w kolorze swojej frakcji – PTS jest gotowy do walki.

Równolegle każde Państwo musi namierzyć wrak pojazdu z beczkami z paliwem i zacząć pozyskiwanie paliwa bez którego nie ruszą pojazdy.

Zadania główne :

Każda ze stron ma inne zadania główne, które musi wykonać do godziny 12.00 w sobotę 03.05.2014. oraz zadania poboczne - punktowane.

Saria – odnaleźć wykrywacze metalu i dane na temat położenia amunicji do haubicy. Pozyskać amunicję. Zgromadzić 10 szt Andurium i dokończyć produkcję bomby biologicznej. Zdobyć 3 butelki paliwa, wynająć Ziła Przeprowadzić atak na bazę Kebur wcześniej ustalając z Nerun trasę przerzutu bomby .

Kebur – Przeprowadzić atak bronią masowego rażenia na Bazę Sarii. Wcześniej należy przeprowadzić negocjacje z Nerun – wysłać delegację z obstawą najemników do dowódcy Andrzeja, tak aby umożliwić transport bomby przez terytorium Neruńskie. Pozyskać 30 szt Andurium z nowych kopalni położonych na terenie Nerun (można je kupić od Nerun) i 5 szt Superandurium znajdujących się w ruinach starego gmachu uniwersytetu – wyprodukować kolejną bombę.

Nerun – odszukać wszystkie wyrzutnie. Dwie są niesprawne. (telefony nie posiadają kart sim) Odnaleźć karty Sim i je zamontować – karty posiadają dezerterzy Saryjscy, którzy ukrywają się niedaleko osady Nu Nu- nie dopuścić do przejęcia ich przez inne frakcje. Przypuścić co najmniej 3 razy zmasowany atak na Sarię i Kebur.

Oprócz w/w zadań oczywiście każda ze stron musi przejmować teren przeciwnika.
Tyczek nie będzie (bo je przestawiacie) – będą oznakowane drzewa. 5 drzew na stronę. Dane o przejęciu wpisujemy w dzienniczku z tabelą przymocowanym do drzewa.

Nie interesuje mnie, które zadania będziecie wykonywać pierwsze, które będą wykonywane równolegle itp. Liczy się tylko ostateczna godzina do której macie wykonać dany rozkaz.


Ruda

Ściąga z zasad - dobrze jakby każdy miał przy sobie w razie sytuacji spornych:


RANNY

  1. Ranny - 1 trafienie, pozostaje w miejscu, woła medyka trzymając kamizelkę (lub czerwoną szmatę)w ręku, może dostać ponownie kulką. Jeśli już nie ma możliwości uleczenia np. medycy zostali wybici, ranny po 10 min od postrzału Udaje się na respa - jest martwy
  2. Ranny może do 2-3m znaleźć osłonę terenową za którą oczekuje na pomoc
  3. Ranny czekając może udzielać informacji i wzywać medyka, ale nie może się poruszać i strzelać
  4. Rannego mogą przenieść, zaciągnąć w bezpieczne miejsce osoby z TF-u i tam medyk udziela mu pomocy do limitu trafień
  5. Do medyka można strzelać
  6. Medyk może się leczyć samodzielnie w miejscu trafienia do wyczerpania limitu swoich pierwszych czterech żyć
  7. Podejście do rannego i zastosowanie silent kill’a przez dotknięcie wroga niweluje limit życia i ranny schodzi na respa
    TRUP - w nocy każde czerwone światło. Trup nie rozmawia i nie udziela żadnych informacji.
    RESP - każda ze stron ma wyznaczone przez orga dwa szpitale stacjonarne i dwa ruchome. Saria i Kebur wychodzą ze szpitala o pełnych godzinach. Reszta o połówkach.
    SKRYTOBÓJSTWO - kładziemy dwie ręce na ramionach i mówimy „raz, dwa, trzy nie żyjesz” - śmierć (resp) od zaraz.
    PRZESZUKANIE - przeszukiwanie trupów idących do respa jest nielegalne. To są trupy! Przeszukać można TYLKO Uczestnika po „dobiciu”, „raz, dwa, trzy nie żyjesz”. Mamy wtedy świeżego, stacjonarnego umarlaka i możemy sobie go dowolnie “oprawić”. Dowolnie tj. zgodnie z regulaminem przeszukać.
    BROŃ - broń trafiona - niezdolna do użytku (można mieć zapasową albo pożyczyć od kolegi).
    MEDYCY - 1 medyk na 10 osób, oznakowany. Ma tylko 2 taśmy do leczenia (może dokupić lub znaleźć w medpakach na polu). Medyk ma trzy dodatkowe życia, czyli do 7 trafień, ale 3 dodatkowe trafienia musi opatrzyć inny medyk.
    POJAZD - przejęcie PTS`a - odpalenie świecy dymnej umieszczonej na burcie pojazdu i zamontowanie chorągiewki w kolorze swojej frakcji na antenie. Inne pojazdy – zestrzelenie baloników. ZASADY OTRZYMANIA PRZEPUSTKI NA JEDEN POJAZD NA DWIE GODZINY:
    Zdobyć 2 butelki paliwa , Zdobyć 10 szt. Andurium Ustalić z właścicielem pojazdu stawkę, która nie może być niższa niż 100 borniaków.
    Stawić się w Sztabie z paliwem, Andurium i borniakami razem z kierowcą pojazdu. W Sztabie zostaje wypisana przepustka godzinowa wydane są balony, które należy umieścić na pojeździe zgodnie z regulaminem.
    TUNELE - jednostki wchodzące do TUNELI PODZIEMNYCH Zakładają na siebie czerwoną szmatkę. Nie rozmawiają, nie strzelają. Nie wolno ich szpiegować, strzelać do nich (nie ma ich na powierzchni ziemi!).
    Handel - żołd wstępny 40 Borniaków. Obowiązują ceny wywieszone w sklepie lub dyktowane przez handlarzy (waluta zlotowa)
    Użycie rakiet ziemia-ziemia (jedna rakieta może być użyta tylko raz na 5 godzin )
    Rakiety użyte mogą być tylko i wyłącznie do ataku na bazy. Rakiety będą rozmieszczone w różnych punktach na terenie Nerun. Rakiet nie wolno przenosić lub niszczyć !!
    Każda ze stron może odpalić rakiety na dowolną bazę (jeśli je odnajdzie), ale musi przejąć zarówno wyrzutnię jak i centrum kontroli lotów, oraz postępować zgodnie z protokołem.
    Oddział, który odnalazł wyrzutnię musi od razu powiadomić o tym fakcie dowódcę swojej strony oraz Sztab – wysyłając SMS z kolejnym aktywnym kodem, oraz wpisać w tabelę datę, godzinę przejęcia oraz swoją frakcję. W tym momencie dowództwo może:
  8. Podjąć decyzję, że odpali rakiety
  9. Odwołać oddział
    Każdy opisany i przesłany sms`em kod przestaje być aktywny. Liczy się następny.
    Niezależnie od decyzji dany kod przestaje być aktywny – następna grupa podaje kolejny.
    Jeśli zapadnie decyzja o odpaleniu rakiet należy utrzymać wyrzutnię aż do momentu przejęcia centrum kontroli lotów i otrzymania sygnału o odpaleniu.
    W momencie przejęcia jednego i drugiego punktu można zacząć procedurę.
    Procedura odpalenia rakiet - jej konstrukcja wymusza utrzymanie dwóch punktów przez cały czas trwania akcji.
  10. Odczytać z wyrzutni pierwszy aktywny kod z listy, wypełnić tabelę i natychmiast przekazać kod do centrum kontroli lotów. Powiadomić dowódcę oraz sztab (sms z kodem i frakcją)
  11. Dowódca określa bazę na którą mają spaść rakiety i podaje komunikat do centrum kontroli lotów
  12. Centrum kontroli lotów musi znaleźć drugą część kodu na liście . Spisują kod z wyrzutni i drugą część z listy + WPISUJĄ NAZWĘ BAZY DO ZNISZCZENIA
  13. Wysyłają jak najszybciej kuriera (trupa) do sztabu.
  14. Sztab sprawdza poprawność kodu i godzinę wysłania sms`a. Jeśli do momentu dostarczenia pełnego kodu nikt inny nie przesłał kodu następnego znaczy to, że wyrzutnie są utrzymane. Wydaje ZIELONĄ KARTĘ Z DOKŁADĄ GODZINĄ. Kurier wraca do centrum Kontroli lotów i uruchamia syrenę alarmową.
    Jeśli Sztab ma nowego sms z kodem następnym – procedura zostaje zatrzymana – wyrzutnie zostały odbite.
    PROCEDURA ZAKOŃCZONA – WYBRANA BAZA ZNISZCZONA.
    Natychmiast Centrum kontroli lotów lub dowódca strony podają informację o odpaleniu rakiet oddziałowi, który przejął wyrzutnię.
    Oddział broniący wyrzutni krzyczy głośno „ODPALONA”. Koniec walk. Broniący zakładają czerwone szmaty i spokojnie wracają do swojej bazy po nowe rozkazy. O zniszczeniu danej bazy informuje stronę sztab. Zniszczona baza odpala sygnał świetlny. Baza wyłączona jest z rozgrywki na 2 godziny.
    Wszyscy z Bazy schodzą na respa na 1 godzinę.
    Haubica - Haubica może zostać użyta raz na 5 godzin. Raz wykupiony przez daną frakcję wykrywacz jest na stałe udostępniany danej frakcji.
  15. Wykupić ze Sztabu lub przejąć ze zrzutu wykrywacz metalu – 10 szt. Andurium + 50 borniaków.
  16. Wykupić od Hackera mapę z oznaczonym terenem gdzie ukryte są pociski.
  17. Wykopać pociski, przynieść je do Sztabu wraz z 3 szt Andurium
  18. W Sztabie wystawiana jest niebieska karta odpalenia pocisku i wydawana jest pirotechnika sygnalizująca odpalenie.
  19. Piro odpalamy w pobliżu Goździka
  20. Sztab informuje bazę, która została zniszczona.
  21. Baza zamknięta jest 2 godziny wszyscy z bazy resp 1 godzina

Ruda

Dziękuję wszystkim za wspólny wyjazd :smiley: Wyszło jak wyszło, ale mimo to było całkiem fajnie, moim zdaniem. Przed nami kolejne podboje, może udadzą się nieco lepiej :slight_smile:

Co Wy na to żeby pojechać do Kostrzyna pod koniec czerwca? :slight_smile:

Dzięki za wyjazd mimo błędów organizacyjnych i bana bawiłem sie świetnie :slight_smile: z chęcią wyjadę z wami jeszcze raz gdziekolwiek :slight_smile:)

Ja również dziękuję, mimo lipnej organizacji bawiłem się doskonale, w takiej ekipie mogę jechać na wszelkie imprezy tego typu (i nie tylko :wink:) jak tylko będę miał taką możliwość

Nad Kostrzynem warto się zastanowić. Co do imprezy i naszej przekozackiej ekipy - takie same odczucia jak Wojas. Jesteśmy tak zajebiści, że jedynym wyjściem orgów jest nas zbanować.

Tak więc panowie na Kostrzyn!! :sunglasses:

Dzięki za wspólny wyjazd. Bez Was była by to totalna klapa, a tak mimo zjebanej organizacji, bezsensach i terminatorce wyjazd uważam za udany. Chętnie pojadę na kolejny.

Ja również dziękuję za zajebisty wspólny wypad, sądzę, że taką ekipą możemy spuszczać łomot na niejednej wyjazdowej imprezie. Mam trochę wrażenie, że nie rozwinęliśmy do końca skrzydeł - nasze treningi były bardziej wyczerpujące niż to łażenie po lesie.

Nie będę komentował samej imprezy bo sterowanie rozgrywką na korzyść jednej ze stron to dla mnie dziecinada. Jedynym fajnym akcentem są nagrania z akcji - pięćdziesięciu kolesi napierdalających na full auto robi wrażenie. Postaram się, by wyszedł z tego fajny film, zwłaszcza, że mam na to niezły pomysł.

Kiedy możemy się spodziewać wypuszczenia gotowego dzieła?

Najpierw będą 2 zaległe filmy z Wiskordu, postaram się je wrzucić w tym tygodniu. Muszę mieć materiał z kamery Adama, wtedy będę mógł ocenić jak dużo będzie pracy z filmem.

Mivak lub Bara - myślę, że trzeba zająć wspólne stanowisko odnośnie banów i reszty zarzutów dla Najemnika. Nie podoba mi się to co Ruda pisze…

Dziś wieczorem pogadam z chłopakami i porozmawiamy na ten temat bo faktycznie suytuacja nie jest fer ruda ma uprzedzenia co do najemnika i to jest fakt

Moim zdaniem, to nie nasz problem. To sprawa między Vitem a Rudą. Też nie dopatrzyłem się czegoś obraźliwego w naszym kierunku. To sytuacja która trwa od kilka lat. Fakty są takie że znaleźliśmy się w trybach jakiejś tam maszynki. Nie warto sobie zaprzątać tym głowy.

Miałem pisać to samo. Dajmy sobie spokój, co nas obchodzą czyjeś utarczki? Jest po wypadzie, raczej nie zawitamy więcej na imprezę Rudej, więc po co dolewać oliwy do ognia?