Zapraszam również wszystkich do zapoznania się z możliwościami i działaniem atrap bomb:
Im szybciej wszyscy ogarniemy o co tam chodzi, tym szybciej nie będzie żadnych niedomówień i będziemy mogli robić ciekawsze gry
Bomby najprawdopodobniej pojawią się na kolejnej strzelance - jeśli ktoś ma czas, niech wymyśli pod nie jakiś scenariusz
A co do scenarusza to można połączyć klasycznego cs’a z vipem.
Mam na myśli dwa bs’y, pake ma jedna drużyna, ale kluczyki do paki ma vip chroniony przez drugą drużynę.
Ale to tylko propozycja.
To nie gorączka Jak się dobrze rozkłada miejsca na strzelanki to i ochota na cqb wraca. Dla mnie idealnym układem jest las - las - cqb, wtedy nie tracę ochoty na łażenie po Wiskordzie. A cqb na Dobrej to szczerze mówiąc straszna nuda.
Dlaczego strzelanie na Wiskordzie musi się wiązać z limitem FPS dla wszystkich? Przecież dookoła jest teren, który również może służyć zdobywaniu przewagi. Weźmy chociażby snajperów strzelających z zewnątrz w okna, możliwość obejścia budynku od tyłu itp.
Już nie wspomnę, że punkty kluczowe można umieścić tuż przy budynku zamiast wewnątrz, co sprawi że i fani CQB i reszta znajdzie coś dla siebie. Podczas mojej pierwszej strzelanki na Wiskordzie tak właśnie było i było super. Szkoda marnować tak duży i ciekawy teren wyłącznie na czarną taktykę, gdzie wiele osób nie przyjdzie na strzelankę bo jej nie lubi/nie ma repliki.
Oczywiście zakładam, że w budynku strzelać będą tylko osoby faktycznie mające <350 FPS, co można skontrolować i wyegzekwować. Przy czym pozostaje możliwość strzelania na zewnątrz z mocniejszej repliki.
Pisząc to przygotowuję sobie na tą niedzielę dwie repliki <350 FPS.
Problem nie jest nowy, to samo dotyczy Dobrej. Przerabialiśmy ten temat i nie byłoby problemu, gdyby nie częste - choć nie mówię, że stałe i nagminne - łamanie zasad odnoszących się do bezpieczeństwa użytkowników. Byli delikwenci, którzy strzelali w budynku z 450 fps - aż się jeden z graczy dosłownie krwią zalał - i mieli w d**** uwagi w tym zakresie. Sam dostałem w budynku na Dobrej w pomieszczeniu ze… snajperki. Moim zdaniem zmiana obowiązujących zasad jest złym pomysłem. Powody są dwa. Pierwszy - ludzie będą strzelać z replik o mocy pow. 400 fps na bardzo bliskim dystansie - od razu mówię, że kto strzeli do mnie z takiej repliki w budynku, ten ją przy mnie zje kawałek po kawałku. Po drugie - od kiedy mamy limit na CQB na budynki oraz otaczający je teren rozgrywki są coraz ciekawsze - taka jest przynajmniej moja opinia. Jest większa dynamika, bardziej przemyślane ruchy, nie zwycięża ten, kto ma więcej fps, tylko ten, kto gra z głową. Wolałbym, by tak zostało.
Od razu dodam - argumenty przeciwko są według mnie bardzo słabe. “Bo my będziemy teraz uważać” to oklepana śpiewka - serio, wszyscy? Z kolei “Bo ja nie mam repliki do cqb” jest banałem. Nie masz repliki do cqb? To nie wpadaj na strzelanki z cqb! Ja nie mam bolida F1 i nie jeżdżę w wyścigach. Na rynku jest dużo replik, wiele z nich nadaje się do cqb tuz po wyjęciu z pudełka i podłączeniu baterii. Ponowna dyskusja na ten temat jest niepotrzebna.
Stopa - szykuj sobie replikę tylko do cqb, mocniejsza nie będzie Ci potrzebna.
Nie było krótko ale na temat
Jest jeszcze jeden argument by wszędzie był limit.
Poprzednia był zakaz strzelania w budynku powyżej 350fps. Natomiast można było strzelać z zewnątrz do budynku i odwrotnie powyżej tego limitu. Skutkował oto tym że oddawane były strzały przez okno do kolesia co był 5 metrów od strzelca ale na zewnątrz. To właśnie jest dla mnie główny argument za wprowadzeniem limitu na całym terenie.
Tak jak pisał Herod zmniejszenie mocy wyzwala w graczach same pozytywne zachowania.
jakby ktoś miał gazówkę czy coś do cqb użyczyć byłbym wdzięczny . Chętnie bym się zjawił ale w moim Desercie jest grubo ponad 400 A na dostępność magów na green gas czekam i czekam… i ch*j wie czy się doczekam.