Cześć.
W imieniu grupy t.Ch. chciałbym zaprosić Was na kolejną rozgrywkę Mini Scenariusze Bojowe.
Tym razem mimo nazwy będzie to jeden prosty scenariusz typu chodzonego.
Trzeba będzie dotrzeć do wszystkich punktów i zczytać z nich kod. Za każdy zczytany kod są punkty.
Dodatkowo wprowadzamy dogtagi - każda drużyna ma pewną pule dogtagów którą rozdzieli pomiędzy swoich członków. Za każdego zdobytego na przeciwniku dogtaga będą dodatkowe punkty. Za stracone ujemne.
Chcemy aby było dynamiczne i agresywnie a wszystko to pod osłoną nocy z dodatkiem latarek i optoelektroniki!
Zapraszamy ![]()
Mechanika na dniach (pewnie w weekend)
Ilość graczy, zgłoszenia
Wyłącznie drużyny. Minimum 4 maks 8 osobowe
Logistyka (wstępnie - może ulec lekkim korektom):
Miejsce i godzina zbiórki:
Miejsce rozgrywki: Puszcza Bukowa
Wyjście na miejsce startu od 14.30. Będziecie rozwożeni busem.
Start: 15.00
Koniec: 24:00
Mechanika/zasady
Uczestnicy:
Limit wieku – min 18 lat w dniu spotkania
Uzbrojenie:
Limity – max 1.9J/450fps
ZAKAZ DMR i snajperek
Ammo/Magazynki
Magazynki do karabinów ładujemy według uznania.
Można przenosić dowolną ilość magazynków. Uzupełnienie amunicji może nastąpić wyłącznie na respie.
Zakazane jest posiadanie hi-capów czy innych podkręcanych magazynków. Wyjątkiem są magazynki do karabinów maszynowych.
Pirotechnika:
Zakazana
Optoelektronika:
dozwolona
System trafień
• po otrzymaniu trafienia osoba ta pada/kładzie się na ziemię.
- NIE oznacza się niczym (kamizelka lub czerwone migające światło)
- ranna osoba nie może strzelać, poruszać się (może się jedynie przeczołgać maksymalnie 3 m w celu znalezienia osłony), może jedynie wzywać kolegę w celu założenia opatrunku.
- opatrywać ranę może każdy poza samym poszkodowanym.
- opatrunek należy założyć poprawnie (nie może się zsuwać) na dowolną część ciała
ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (ramię na barki i prowadzimy). - kolejne trafienie po opatrzeniu powoduje “śmierć” gracza i konieczność jego “zrespowania”.
- ranny nie opatrzony przez 10 minut “umiera”. NIE MA MOŻLIWOŚCI wcześniejszego zejścia z pola gry.
- ranny może zostać dobity wyłącznie przez dotknięcie i zadeklarowanie “dobijam”. Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
- friendly fire zabija!
- trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.
- osoba martwa oznacza się kamizelką odblaskową lub w nocy MIGAJĄCYM czerwonym światłem
- respawn – 15 minut od czasu wejścia do strefy na niego przeznaczonej
Punkt respawnu gracze będą wybierali sobie sami zgodnie z następującą zasadą:
punkt respawnu musi być oddalony 400m od miejsca w którym nastąpiło starcie z przeciwnikiem. Należy wyznaczyć punkt prosty w dotarciu i łatwy do zlokalizowania na mapie (skrzyżowania, wzgórza itd). Nie wyznaczamy respawna w strefie z której przyszedł przeciwnik. Po dotarciu do punktu należy odczekać 10 min aby wrócić do gry.
UWAGA: Nie przewidujemy oznaczania stron.
Organizator nie zapewnia opatrunków. Można zatem nie mieć, ale wtedy szybszy resp gwarantowany Opatrunkiem nie są szmaty, stare majtki czy chusteczki higieniczne. Polecamy opatrunki typu W – są solidne, z gumką z zaczepami i można je używać wielorazowo.
Opatrunkiem są tylko i wyłącznie:
-opatrunek typu W jednorazowy
-opatrunek typu W wielorazowy
-gaza jałowa + bandaż.
Staza NIE jest opatrunkiem!
Dogtagi/nieśmiertelniki:
- każda drużyna przed rozpoczęciem gry otrzyma ustaloną ilość nieśmiertelników.
- każdy gracz musi posiadać co najmniej jednego(może posiadać więcej niż jeden) dogtaga!
- dogtagi można zabierać WYŁĄCZNIE od rannych graczy. Trupy NIE oddają dogtagów.
- w przypadku gdy ranny gracz nie posiada/nie chce dać dogtaga należy spisać ksywę gracza/nazwę ekipy. Punkty zostaną przypisane a osoba/ekipa zbanowana na kolejne spotkania.
Wyposażenie obowiązkowe
- okulary/gogle ochronne
- oznaczenie trupa (kamizelka odblaskowa)
- czerwone MIGAJĄCE światło