Nowy rok, nowi my i nowa edycja nocnych strzelanek.
Cześć,
Chciałbym Was zaprosić na kolejną nocną strzelankę. Tym razem spotkanie będzie miało formułę lużnego scenariusza. Będziecie działali w max 6 osobowych zespołach ( zgłoszenia tylko zespołowe) które zostanę przerzucone transportem kołowym w rejon działań. Po desancie będziecie mieli za zadanie zlokalizować skrzynie ze zrzutem zaopatrzenia w którym są kolejne zadania i elementy fabularne. Po wykonanii wszystkich zadań macie wrócić w rejon ewakuacji, nawiązać kontakt z TOCiem i zabezpieczyć punkt do przyjazdu transportu.
t.Ch będzie robiło wyłącznie za OPFOR i nie będzie brało czynnego udziału w grze tzn. ich zadaniem będzie dać Wam więcej doznań z gry nocnej
Najważniejsze zasady:
limit 1.9J tylko semi
tylko +18 lat
posiadanie migającej czerwonej lampki jako znacznik trupa
latarka na replice
łeb na karku i zdrowy rozsądek.
Ramy czasowe: 19.00 max 01.00.
Optoelektronika w pełni dozwolona (nokto + termo)
Zapisy wyłącznie drużynowe min 4 max 6 osobowe. Limit zespołów: 5
Teren gry: Puszcza Bukowa ( Mosty, Prochownia itd )
t.Ch działając jako OPFOR będzie też pełniło rolę sędziów/rozjemców. Wszelkie odstępstwa od zasad tj. terminatorka, strzelanie na auto, włażenie do młodników i szkółek leśnych i inne odstępstwa od ogólnie przyjętych zasad oznaczają wypad z gry z dożywotnim banem.
MECHANIKA
Uczestnicy
Limit wieku – 18 lat
Uzbrojenie
Limity – max 1.9J tylko semi
Amunicja/Magazynki
Magazynki do karabinów ładujemy według uznania.
Można przenosić dowolną ilość magazynków.
Zakazane jest posiadanie hi-capów czy innych podkręcanych magazynków. Wyjątkiem są magazynki do karabinów maszynowych.
Pirotechnika
zakazana
System trafień
• po otrzymaniu trafienia osoba ta pada/kładzie się na ziemię i oznacza się kamizelką odblaskową.
• ranna osoba nie może strzelać, poruszać się (może się jedynie przeczołgać maksymalnie 3 m w celu znalezienia osłony), może jedynie wzywać kolegę w celu założenia opatrunku/stazy taktycznej.
• osoba ranna nie może opatrywać innego rannego. Nie może też założyć opaski uciskowej innemu rannemu poza sobą.
• osoba ranna nie opatrzona nie jest wrażliwa na kolejne trafienia (nie ma sensu strzelać do osoby oznaczonej odblaskową kamizelką! ) do momentu opatrzenia.
• opatrywać każdą ranę może każdy poza samym poszkodowanym.
• opatrunek należy założyć poprawnie (nie może się zsuwać).
• w przypadku zsunięcia się opatrunku traktuje się tę osobę jako ponownie trafioną.
• ponownie trafienie opatrzonego gracza oznacza jego śmierć i konieczność respawna.
• osoba “zabita” oznacza się czerwonym MIGAJĄCYM światłem w widocznym miejscu.
• ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (ramię na barki i prowadzimy).
• ranny nie opatrzony przez 10 minut “umiera”. Nie ma możliwości wcześniejszego zejścia z pola gry.
• założenie stazy na dowolną kończynę powoduje wydłużenie czasu oczekiwania na opatrzenie o kolejne 10 min. Stazę może założyć każdy, nawet sam poszkodowany.
• po założeniu stazy gracz wciąż traktowany jest jako ranny, nie może więc ani strzelać, ani rozmawiać, ani się poruszać.
• w przypadku założenie stazy nie ma możliwości zejścia przed końcem jej działania tj, przed upływem 10min jej działania!
• po opatrzeniu można zdjąć stazę. Staza jest jednorazowa. Odnawia się po respawnie gracza.
• ranny może zostać dobity wyłącznie przez dotknięcie i zadeklarowanie “dobijam”. Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
• friendly fire zabija!
• trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.
Respawn
Punkt respawnu gracze wyznaczają sami. Powinien od znajdować się co najmniej 200m od miejsca śmierci/miejsca walk. Respawn trwa 20min od momentu dojścia na punkt zabitego gracza. Zaleca się wyznaczanie skrzyżowań i innych łatwych do zlokalizowania i orientacji miejsc. Podczas trwania respawnu zakazane jest wyłącznie czerwonego migającego światła. Dla każdego gracza czas liczy się indywidualnie!
UWAGA: Nie przewidujemy oznaczania stron.
Organizator nie zapewnia opatrunków. Można zatem nie mieć, ale wtedy szybszy resp gwarantowany Opatrunkiem nie są szmaty, stare majtki czy chusteczki higieniczne. Polecamy opatrunki typu W – są solidne, z gumką z zaczepami i można je używać wielorazowo.
Opatrunkiem są tylko i wyłącznie:
-opatrunek typu W jednorazowy
-opatrunek typu W wielorazowy
-gaza jałowa + bandaż.
Wyposażenie obowiązkowe
• okulary/gogle ochronne
• czerwone MIGAJĄCE światło
• oznaczenie rannego (kamizelka odblaskowa)
Ilość graczy, zgłoszenia
Liczba uczestników:
6 zespołów po 6-10 osób (min.- maks.)
Logistyka (wstępnie - może ulec lekkim korektom):
Miejsce i godzina zbiórki:
Miejsce zbiórki do godz 18.30
Miejsce rozgrywki: Puszcza Bukowa
Wyjście na miejsce startu 19:00
Start: 19:00
Koniec: 01:00