Witam
Chciałbym zaprosić was do udziału w osiemnastym scenariuszu, Ostatnia Niedziela Miesiąca.
Zbiórka: Do godziny 09:15
Odprawa: 09:30 - 09:45
Rozpoczęcie: 10:20 - 10:30
Zakończanie: 15:00 - 16:00
Miejsce: Fort Sarbinowo
Miejsce zbiórki: Mapka (czerwona pinezka)
Limity FPS/Jouli:
- 1.14J - repliki do walki na bliskie odległości
Uwaga!!!
Kulki szklane, aluminiowe oraz stalowe są surowo zabronione.
Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziału w rozgrywce.
Jeżeli nie widzisz celu do którego chcesz oddać strzał, nie rób tego. Dotyczy to wystawiania repliki zza rogu, oraz nad wszelkiego rodzaju przeszkody. Nie widzisz, nie strzelasz. Pamiętaj, że należy również w miarę możliwości unikać strzałów w głowę.
Limit amunicji: Bez ograniczeń.
Pirotechnika: Świece dymne i stroboskopy.
Zgłoszenia: Formularz rejestracji
Lista zgłoszeń: Lista zgłoszeń
Limit miejsc: 150 (Ograniczona do 2 drużyn, liczących maksymalnie 75 osób.)
Wiek: 18+ (W scenariuszu mogą uczestniczyć tylko osoby pełnoletnie.)
Koszt uczestnictwa: 20pln (Płatne na miejscu 23 lipca 2023)
Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i z mapy oraz zdolność odczytywania współrzędnych w systemie UTM.
MECHANIKA
1. Oznaczenia
• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.
• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.
2. Punkt Respawn
• Respawn startowy - obiekt, którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Po dotarciu do punktu, powrót do gry jest natychmiastowy.
Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.
W czasie rozgrywki będzie istniała możliwość jednorazowego zablokowania respawnu przeciwnika na 60 minut.
3. Elementy rozgrywki
Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać.
• Walizki Inżynierów - Blokada Respawnu - Specjalna walizka w której będzie znajdował się zegar szachowy (ustawiony na 60 minut) Po dotarciu na respawn przeciwnika i odpaleniu zegara, respawn przestaje być aktywny do czasu zakończenia odliczania).Zastosowanie patrz: Inżynier. (Walizki Inżynierów nie mogą zostać przejęte.)
4. Specjaliści
• Inżynier - osoba posiadającą plastikową walizkę w której będzie znajdował się zegar szachowy i flary sygnalizacyjne.
Tylko inżynier może obsługiwać zegary i umacniać punkty flarami sygnalilzacyjnymi.
Funkcja może zostać przekazana innemu graczowi tylko w momencie, gdy nie mają oni kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny inżynier nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
5. Komunikacja
Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione, wyjątek stanowią sytuacje alarmowe!
Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.
W czasie gry można wejść na ten kanał w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.
6. Sędzia
W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.
7. Zasady trafienia i leczenie
• Osoba trafiona jest traktowana jako martwa. Oznacza się kamizelką odblaskową i czerwonym światełkiem. Gracz jest zobowiązany wyrzucić przedmioty fabularne w miejscu, w którym został trafiony.
Osoba martwa nie może używać radia ani rozmawiać z innymi graczami.
Rozgrywka
• Każda ze stron zaczyna w punkcie startowym, będącym jednocześnie respawnem.
Pozdrawiam