23 lipca 2023 - Ostatnia Niedziela Miesiąca

Witam

Chciałbym zaprosić was do udziału w osiemnastym scenariuszu, Ostatnia Niedziela Miesiąca.





Zbiórka: Do godziny 09:15
Odprawa: 09:30 - 09:45
Rozpoczęcie: 10:20 - 10:30
Zakończanie: 15:00 - 16:00


Miejsce: Fort Sarbinowo

Miejsce zbiórki: Mapka (czerwona pinezka)

Limity FPS/Jouli:

  • 1.14J - repliki do walki na bliskie odległości



Uwaga!!!

Kulki szklane, aluminiowe oraz stalowe są surowo zabronione.

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziału w rozgrywce.

Jeżeli nie widzisz celu do którego chcesz oddać strzał, nie rób tego. Dotyczy to wystawiania repliki zza rogu, oraz nad wszelkiego rodzaju przeszkody. Nie widzisz, nie strzelasz. Pamiętaj, że należy również w miarę możliwości unikać strzałów w głowę.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

Pirotechnika: Świece dymne i stroboskopy.

Zgłoszenia: Formularz rejestracji

Lista zgłoszeń: Lista zgłoszeń

Limit miejsc: 150 (Ograniczona do 2 drużyn, liczących maksymalnie 75 osób.)

Wiek: 18+ (W scenariuszu mogą uczestniczyć tylko osoby pełnoletnie.)

Koszt uczestnictwa: 20pln (Płatne na miejscu 23 lipca 2023)

Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i z mapy oraz zdolność odczytywania współrzędnych w systemie UTM.



MECHANIKA



1. Oznaczenia

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



2. Punkt Respawn

• Respawn startowy - obiekt, którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Po dotarciu do punktu, powrót do gry jest natychmiastowy.
Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.

W czasie rozgrywki będzie istniała możliwość jednorazowego zablokowania respawnu przeciwnika na 60 minut.



3. Elementy rozgrywki

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać.

• Walizki Inżynierów - Blokada Respawnu - Specjalna walizka w której będzie znajdował się zegar szachowy (ustawiony na 60 minut) Po dotarciu na respawn przeciwnika i odpaleniu zegara, respawn przestaje być aktywny do czasu zakończenia odliczania).Zastosowanie patrz: Inżynier. (Walizki Inżynierów nie mogą zostać przejęte.)



4. Specjaliści

• Inżynier - osoba posiadającą plastikową walizkę w której będzie znajdował się zegar szachowy i flary sygnalizacyjne.
Tylko inżynier może obsługiwać zegary i umacniać punkty flarami sygnalilzacyjnymi.
Funkcja może zostać przekazana innemu graczowi tylko w momencie, gdy nie mają oni kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny inżynier nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.



5. Komunikacja

Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione, wyjątek stanowią sytuacje alarmowe!

Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.

W czasie gry można wejść na ten kanał w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.



6. Sędzia

W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.



7. Zasady trafienia i leczenie

• Osoba trafiona jest traktowana jako martwa. Oznacza się kamizelką odblaskową i czerwonym światełkiem. Gracz jest zobowiązany wyrzucić przedmioty fabularne w miejscu, w którym został trafiony.

Osoba martwa nie może używać radia ani rozmawiać z innymi graczami.



Rozgrywka



• Każda ze stron zaczyna w punkcie startowym, będącym jednocześnie respawnem.


Pozdrawiam

2 polubienia

357693237_3373882762873679_9078313981787578551_n

Na scenariuszu będzie obowiązywał zakaz używania boxów, hicapów i wszelkiej innej maści nakręcanych magazynków.

7 polubień

Hejka, czy dobrze widzę, czy nie ma mechaniki ciężkozbrojnego ani medyka?

Ciężkozbrojny w CQB to

3 polubienia

Tak po doświadczeniach z poprzednich lat, nie ma medyków i ciężkozbrojnych na Fortach.

kurde szkoda, tam wracanie na respy schowane w tej fosie to katorga biorąc pod uwagę jak “wertykalna” jest to miejscówka. IMHO brak leczenia będzie skutkował bardzo pasywną grą i biwakiem na respie po dwóch godzinach, bo graczom nie będzie się chciało łazić co chwila na respa/z respa, no ale najwyżej będę się cieszył satysfakcją z “a nie mówiłem” wdrapując się setny raz przez te górki na respa.

Po co chodzić po górkach ? Wystarczy iść centralnym tunelem do wyjścia i wyjść na respa w prawo lub w lewo i po kłopocie, jak ktoś lubi sobie utrudniać życie to nic nie poradzimy. Co do pikniku na respie, nawet jakby byli ciężkozbrojni czy medyk to i tak by był.

@Kroma weź nie psuj @Mszaan powodów do narzekania bo będzie musiał nowe znaleźć.

1 polubienie

Wybacz :frowning:

Siema. Mam pytanie czy mógłbym zabrac syna? Jest niepełnoletni ale gra już od jakiegoś czasu regularnie wraz ze mną. Będę przez cały czas przy nim. Młody naprawdę kuma czaczę.

Event z racji na miejsce tylko 18+

Potrzebna latarka na replice?

Z doświadczenia - weź :wink: Kontrast miedzy podziemiami a słonecznymi obszarami jest ogromny.

Czyli okulary przeciwsłoneczne raczej odpadają…

Raczej tak, chociaż spróbować możesz, ale z doświadczeń jakie mam tego miejsca bedzie Ci ciężko.

50 osób wybiło!!!

Pamiętajcie aby skorzystać z rejestracji googla. Pozwoli to na przygotowanie wystarczającej ilości kielby. :grin:

Pamiętajcie również ze strzelanka to 18+

Zdublowałem zgłoszenie, proszę o usunięcie pierwszego zgłoszenia do drużyny niebieskich.

Przypominam o rejestacji!

Zapraszam i proszę o skorzystania z formularza rejestracyjnego.

Formularz rejestracji: https://forms.gle/5ZjqtFjj25MSdUHP9

Rejestracja obowiązkowa, dziękuje za wasz poświęcony czas.

Przyśpieszy to i ułatwi rejestrację na miejscu.

Oraz pomoże nam przygotować odpowiednią ilość wiktuałów na grilla po zakończonym scenariuszu :wink:

Lista zgłoszeń:

Mnie niestety nie będzie dzisiaj. Udanej zabawy wszystkim i bezpiecznego powrotu.

Dzięki wszystkim za świetną grę pomimo wyjątkowo niskiej frekwencji, jak na taką miejscówkę.
Aż by się chcialo częściej tam wracać.