21.09.2024 nocne strzelanie vol.6

Organizuje kolejne nocne strzelanie.

Poniżej zasady spotkania:

Najważniejsze zasady:

limit 1.9J tylko semi
tylko +18 lat
posiadanie migającej czerwonej lampki jako znacznik trupa
latarka na replice
łeb na karku i zdrowy rozsądek.

Ramy czasowe: 20.00 max 01.00.
Optoelektronika w pełni dozwolona (nokto + termo)

Teren gry: Puszcza Bukowa ( Mosty, Prochownia itd )

MECHANIKA

Amunicja/Magazynki
Magazynki do karabinów ładujemy według uznania.
Można przenosić dowolną ilość magazynków.

Zakazane jest posiadanie hi-capów czy innych podkręcanych magazynków. Wyjątkiem są magazynki do karabinów maszynowych.

Pirotechnika

zakazana

System trafień

• pierwsze trafienie powoduje ranę
• ranę opatrzyć mogę każdym poza poszkodowanym
• ranny oznacza się odblaskową kamizelką. Po opatrzeniu chowa kamizelkę i wraca do gry
• osoba ranna nie opatrzona nie jest wrażliwa na kolejne trafienia (nie ma sensu strzelać do osoby oznaczonej odblaskową kamizelką! ) do momentu opatrzenia.
• opatrunek należy założyć poprawnie (nie może się zsuwać).
• ponownie trafienie opatrzonego gracza oznacza jego śmierć i konieczność respawna.
• osoba “zabita” oznacza się czerwonym MIGAJĄCYM światłem w widocznym miejscu.
• ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (ramię na barki i prowadzimy).
• ranny nie opatrzony przez 10 minut “umiera”. Nie ma możliwości wcześniejszego zejścia z pola gry.
• założenie stazy na dowolną kończynę powoduje wydłużenie czasu oczekiwania na opatrzenie o kolejne 10 min. Stazę może założyć każdy, nawet sam poszkodowany.
• po założeniu stazy gracz wciąż traktowany jest jako ranny, nie może więc ani strzelać, ani rozmawiać, ani się poruszać.
• w przypadku założenie stazy nie ma możliwości zejścia przed końcem jej działania tj, przed upływem 10min jej działania!
• po opatrzeniu można zdjąć stazę. Staza jest jednorazowa. Odnawia się po respawnie gracza.
• ranny może zostać dobity wyłącznie przez dotknięcie i zadeklarowanie “dobijam”. Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
• friendly fire zabija!
• trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.

Wyposażenie obowiązkowe

• okulary/gogle ochronne
• czerwone MIGAJĄCE światło
• oznaczenie rannego (kamizelka odblaskowa)

Logistyka (wstępnie - może ulec lekkim korektom):
Miejsce i godzina zbiórki:
parking
Miejsce rozgrywki: Puszcza Bukowa
Wyjście na miejsce startu 20:00
Start: 20:30
Koniec: 01:00

2 Likes

Będę napewno;)

ktoś z forum zamierza wpaść?

Podjadę.
Ile ludzi ± ma być?

Koło 10

No to mam nadzieję na jakąkolwiek dynamikę i bliskie respy.

Tracery zabierać ze sobą czy nikt nie będzie strzałów podswietlał?

I pytanie - po co pozwalać użycie drumów do karabinów maszynowych jak mamy tylko semi? xd

Co tam będzie KM robił?

gadałem kiedyś ze Szczepanem i mówił, że by pozwolił używać kma jeżeli ten by odpowiednio ważył, ale nigdy nie zabrałem i nie dopytałem :stuck_out_tongue:

To nie jest mój problem :wink:

Jak ktoś chce zabrać KMa to niech bierze, o ile strzela semi xD

Można brać tracery.

Nie gramy na respy.

A na co gramy?


Zazwyczaj jak dostajesz hita to albo ktoś cię uleczy, albo się umiera. Gdy zaczyna się wymiana ognia, gra się szybko kończy :wink:
Nie dopytuj o szczegóły, pojedziesz i się o wszystkim przekonasz.

Rundy do które trwają 10-30min w zależności jak podchodzi atakujący.

Spotkanie ma charakter kameralny. Dogadujemy wszystkie szczegóły na miejscu.

Jestem na miejscu, nikogo niema.

Jak zmienił się punkt to proszę o sms, 797 515 046, bo niema tu zasięgu

PS - przy okazji, nikt mie ma węza US?:joy: swojego zostawiłem

1 Like

Majster, na daty patrz.
To wczoraj było…

o kurwa xDDDDD

IMG_9832

1 Like

O kurwa byłem pewien że dziś