Organizuje kolejne nocne strzelanie.
Poniżej zasady spotkania:
Najważniejsze zasady:
limit 1.9J tylko semi
tylko +18 lat
posiadanie migającej czerwonej lampki jako znacznik trupa
latarka na replice
łeb na karku i zdrowy rozsądek.
Ramy czasowe: 20.00 max 01.00.
Optoelektronika w pełni dozwolona (nokto + termo)
Teren gry: Puszcza Bukowa ( Mosty, Prochownia itd )
MECHANIKA
Amunicja/Magazynki
Magazynki do karabinów ładujemy według uznania.
Można przenosić dowolną ilość magazynków.
Zakazane jest posiadanie hi-capów czy innych podkręcanych magazynków. Wyjątkiem są magazynki do karabinów maszynowych.
Pirotechnika
zakazana
System trafień
• pierwsze trafienie powoduje ranę
• ranę opatrzyć mogę każdym poza poszkodowanym
• ranny oznacza się odblaskową kamizelką. Po opatrzeniu chowa kamizelkę i wraca do gry
• osoba ranna nie opatrzona nie jest wrażliwa na kolejne trafienia (nie ma sensu strzelać do osoby oznaczonej odblaskową kamizelką! ) do momentu opatrzenia.
• opatrunek należy założyć poprawnie (nie może się zsuwać).
• ponownie trafienie opatrzonego gracza oznacza jego śmierć i konieczność respawna.
• osoba “zabita” oznacza się czerwonym MIGAJĄCYM światłem w widocznym miejscu.
• ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (ramię na barki i prowadzimy).
• ranny nie opatrzony przez 10 minut “umiera”. Nie ma możliwości wcześniejszego zejścia z pola gry.
• założenie stazy na dowolną kończynę powoduje wydłużenie czasu oczekiwania na opatrzenie o kolejne 10 min. Stazę może założyć każdy, nawet sam poszkodowany.
• po założeniu stazy gracz wciąż traktowany jest jako ranny, nie może więc ani strzelać, ani rozmawiać, ani się poruszać.
• w przypadku założenie stazy nie ma możliwości zejścia przed końcem jej działania tj, przed upływem 10min jej działania!
• po opatrzeniu można zdjąć stazę. Staza jest jednorazowa. Odnawia się po respawnie gracza.
• ranny może zostać dobity wyłącznie przez dotknięcie i zadeklarowanie “dobijam”. Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
• friendly fire zabija!
• trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.
Wyposażenie obowiązkowe
• okulary/gogle ochronne
• czerwone MIGAJĄCE światło
• oznaczenie rannego (kamizelka odblaskowa)
Logistyka (wstępnie - może ulec lekkim korektom):
Miejsce i godzina zbiórki:
parking
Miejsce rozgrywki: Puszcza Bukowa
Wyjście na miejsce startu 20:00
Start: 20:30
Koniec: 01:00