W imieniu grupy t.Ch., mam zaszczyt zaprosić Was na scenariusz “Noc Wiedźm”.
Scenariusz kierowany jest do wszystkich, chcących zasmakować nocnego airsoftu.
Oczywiście stali bywalcy i starzy wyjadacze, też powinni znaleźć coś dla siebie.
Formuła gry z założenia będzie lekka, stąd brak limitów amunicji oraz częste respy.
Nie mniej zadania, jakie Wam postawimy do zrealizowania, będą wymagały zgrania oraz współpracy - czyli tego, na co my, jako drużyna (t.Ch.) szczególnie stawiamy w airsofcie
Z uwagi na fakt, że scenariusz będzie się odbywał w nocy, wprowadziliśmy kilka ograniczeń.
Najważniejsze, to:
- do gry dopuszczeni będą WYŁĄCZNIE pełnoletni gracze,
- bezwzględne ograniczenie mocy WSZYSTKICH replik do max 450 fps.
Gra rozpocznie się zbiórką, o godz. 16:00.
Przypomnimy kluczowe zasady oraz udzielimy krótkiego szkolenia z zakresu wyznaczania punktów na mapie za pomocą systemu UTM, gdyż będzie to niezbędne podczas scenariusza.
Mapa z terenem gry:
https://drive.google.com/file/d/0B9PeNNOdj14CVlllZ19wTzhCLWc/view?usp=drivesdk
Termin: 18 listopada 2017
Cena: 10zł/osoba płatne na miejscu
Miejsce:Puszcza Bukowa
Zbiórka: Parking na Mostach
Start: 16:00
Koniec: 24:00.
Zgłoszenia:
Przyjmowanie zgłoszeń do 11.11.2017
Zgłoszenia przyjmujemy zarówno od grup zorganizowanych jak również od pojedynczych graczy. W grze będzie brało udział 6 zespołów po 10 każdy. Zgłaszać się należy do wybranych przez siebie zespołów.
Każdy uczestników musi być zaopatrzony w naładowany telefon komórkowy oraz latarkę(czołówka/na replice/w ręku)
Mechanika
LIMITY FPS (wartości maksymalne)
- 450 fps - limit maksymalny dla każdej repliki(KM,karabin,snajpera)
LIMIT WIEKU
Ukończone 18 lat w dniu scenariusza. Nie ma wyjątków!
Wiek będzie weryfikowany na podstawie dowodu osobistego.
AMUNICJA
Nie przewidujemy ograniczeń w ilości amunicji oraz przenoszonej liczbie magazynków.
POJAZDY
Pojazdy nie biorą udziału w grze. Wyjątkiem są pojazdy organizatora używane tylko w sytuacjach awaryjnych(ktoś zasłabł,ktoś się zgubił itd.)
PIROTECHNIKA
Kategoryczny zakaz jakiekolwiek pirotechniki!
RANY
-każdy z graczy w ramach wpisowego otrzyma opatrunek wielorazowego użytku.
-pierwsze trafienie powoduje ranę.
-ranna osoba nie może strzelać, poruszać się, rozmawiać przez radio oraz komunikować się z innymi graczami. Może jedynie krzyrzeć “MEDYK!”.
-opatrywać ranę może każdy poza samym poszkodowanym.
-opatrunek należy założyć poprawnie(nie może się zsuwać) na dowolną część ciała(dla klimatu można opatrywać miejsce trafienia).
-ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (Ramię na barki i prowadzimy).
-kolejne trafienie po opatrzeniu powoduje “śmierć” gracza i konieczność jego “zrespowania”
-gracz sam decyduje kiedy po trafieniu “umiera”.
-ranny może zostać dobity (należy go dotknąć i zadeklarować “dobijam”). Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
-friendly fire zabija!
-trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.
-osoba martwa oznacza się czerwonym światłem chemicznych(zapewnia organizator w ramach wpisowego)
-“trup” może podążać za oddziałem w celu wykonania respawna.
RESPAWN
Respawn można wykonać w dowolnym miejscu na mapie,przy dowolnej ilości rannych i zabitych. Respawn powoduje przywrócenie do gry zabitych oraz wyleczenie ran w przypadku rannych. Warunkiem wykonania respawna jest odczekanie w danej lokalizacji nieprzerwanie 10 min.
JEŃCY
Nie jest przewidziane branie jeńców.
WALKA WRĘCZ/SILENT KILL
Niedopuszczalna jest jakakolwiek forma przemocy. Zlikwidowanie przeciwnika w walce wręcz następuje poprzez dotknięcie go w korpus lub głowę i wypowiedzenie słowa “zabity” .
INNE OGRANICZENIA
-zakaz stosowania optoelektroniki przez graczy(noktowizja,termowizja)
-zakaz stosowania wszelkiego rodzaju laserowych wskaźników celu.