MAM NADZIEJE ŻE MNIE NIE ZAWIEDZIECIE I POJAWICIE SIĘ LICZNIE )))
CZAS TROCHĘ POSZALEĆ
Ankieta zakończy się w sobotę.
Spotkanie odbędzie się zgodnie z zasadami forum TaktycznySzczecin.
Na spotkaniach obowiązuje ograniczenie wiekowe od 15 roku życia ze zgodą od rodzica. Wzór do pobrania
Zapoznaj się z regulaminem spotkań !!! REGULAMIN !!!
PRZYPOMINAM O REGULAMINIE !!!
PONADTO ZACZYNAMY ZBIÓRKĘ PUNKT 10 !!! I TYM RAZEM KTO SIĘ NIE WYROBI POCZEKA RUNDĘ !!
SZANUJMY SWÓJ CZAS NAWZAJEM
TSA … Bastogne, Wiskord… Wiskord, Bastogne… Serio? Tyle miejscówek i to ciekawych … Wiskord jeszcze zrozumiem, gdyż jeśli jedyna miejscówka CQB, lecz starajmy sie to trochę jednak urozmaicić Niech moc będzie z wami !!!
Widzę, że ćpanie Wiskordu jest dla wszystkich już standardem… Nie obiecuję, że będę, jednak żeby Wam tak czy inaczej urozmaicić rozgrywkę proponuję następującą grę/ mini scenariusz:
Trzy wieże
Bazą jednej z drużyn jest główny budynek Wiskordu, bazą drugiej - zespół zawalonych budynków na końcu fabryki. W obu bazach - w wyznaczonym miejscu - leżą dwa niewielkie, oznaczone taśmą drużyny pudełka, oba zawierające kartkę oraz długopis.
Każda z drużyn wyznacza ze swego grona trzy osoby. Tożsamość tych osób jest tajna, nie ujawniają się one przed graczami drugiej drużyny. Każda z tych trzech osób otrzymuje kopertę, wszystkie trzy koperty razem zawierają drużynowe hasło (inne dla każdej z drużyn, nieobraźliwe, może być przysłowie lub słynne historyczne słowa). Jeżeli w trakcie gry gracz posiadający kopertę - nie może jej nikomu przekazać - zostanie trafiony, wówczas oznacza się czerwoną szmatą i wręcza drużynie przeciwnej kopertę. Drużyna, która pierwsza zdobędzie wszystkie trzy koperty i pozna hasło przystępuje do wykonania drugiej fazy zadania - musi wbić się do bazy wroga i zapisać hasło wrogiej drużyny na wspomnianej kartce, używając wspomnianego długopisu.
UWAGA!
zachowane są wszystkie bez wyjątku limity fps obowiązujące na bliskim dystansie i w budynkach.
pudełko nie może leżeć na środku placu ani być ukryte w niedostępnym miejscu.
jeżeli drużyna zapisując hasło pokręci je lub pomyli - nie wygrywa.
Popieram jak najbardziej ten pomysł. Samo ‘wręczanie koperty drużynie przeciwnej’ trzeba jakoś doprecyzować (może być chociażby tak, że w przypadku zdjęcia z większego dystansu osoba trafiona może wymachiwać tą kopertą tak, by każdy widział, że ją miał i położyć ją w miejscu, gdzie dostał), ale ogólnie zamysł wygląda atrakcyjniej niż zwykłe bezsensy.
Co do scenariuszy na CQB , to powiem Wam jak gramy w Belgii , otóż każdy przynosi na rozgrywkę talię kart podpisanych swoim nickiem i gdy dostaje , wręcza kartę temu kto go ustrzelił , rund jest 10 do 20 każda po 15 do 30 minut to zależy od miejsca .Takie zasady ogólnie się sprawdzają , chociaż ostatnio dodali Asy za zabicie w akcji drużynowej , ale to jeszcze nie sprawdzone .