Scenariusz będzie przygotowany przez B.R.o.S. & friends.
EDIT:
BattleFront 2017 – Hot Border II
Minęły blisko dwa lata od ostatnich bezpośrednich starć między Republikami Makaon i Serbron. Dwa lata względnego pokoju. Dwa lata wykorzystane na wzmocnienie własnych sił i zasobów militarnych… Zmiany na arenie politycznej obu Republik wyraźnie dają odczuć, że z porozumienia między zwaśnionymi może nie udać się utrzymać. Apetyt na zdobycze terytorialne żadnej ze stron poprzednim razem nie został zaspokojony. Póki co – poza buńczucznymi zapowiedziami polityków i wzmożonej aktywności wywiadów obu stron – nadal panuje pokój, ale w każdej chwili to się może zmienić. MSR (Międzynarodowe Siły Rozjemcze) ponownie zostały postawione w stan alarmowy i starają się uspokoić nastroje oraz doprowadzić zwaśnione strony do kompromisu. Złośliwi mówią, że tym razem zamiast „Hot Border” będzie „Hot Brothel”. Czas pokaże.
Strony konfliktu: Makaon, Serbron oraz Siły Rozjemcze.
Miejsce rozgrywki: <patrz niżej>
Miejsce zbiórki: Google Maps
Data: 01.10.2017
Godzina zbiórki: 09:00 ← UWAGA - NASTĄPIŁA ZMIANA
Rejestracja: 09:00-09:45 ← UWAGA - NASTĄPIŁA ZMIANA
Rozpoczęcie działań: 10:30 ← UWAGA - NASTĄPIŁA ZMIANA
Koniec działań: późne godziny popołudniowe.
Limity FPS wg zasad TaktycznySzczecin.pl
Pirotechnika : całkowity zakaz
Ilość graczy : brak limitu
Koszt uczestnictwa : 20 zł od osoby. Pieniądze w całości przeznaczone są na pokrycie kosztów przygotowania scenariusza. Dodatkowo każdy uczestnik dostanie przydatne gadżety i elementy do wykorzystania w rozgrywce. Ewentualna nadwyżka finansowa w całości zostanie przekazana jednej z fundacji wspierających byłych żołnierzy Armii Krajowej (lub inną o podobnym profilu działalności).
Zgłoszenia do scenariusza i przydział do stron konfliktu: Hot Border II - zgłoszenia - Wydarzenia - Taktyczny Szczecin
Podczas rozgrywki, każda ze stron będzie miała swój sztab i głównodowodzącego (głównodowodzących jeśli tak postanowi). Wygrana uzależniona jest wyłącznie od powodzenia w wykonywaniu powierzonych zadań i misji. Każda misja jest punktowana i może przeważyć szalę zwycięstwa. Zalecane jest ustalenie hierarchii dowodzenia i podział dostępnych jednostek na oddziały i pododdziały. Każdy gracz jest do dyspozycji swojego dowódcy. Gra zespołowa to podstawa sukcesu i dobrej wspólnej zabawy. Od uczestnika wymaga się podporządkowania do poleceń wydawanych przez wyznaczonych przełożonych. Mechanika gry przewiduje limity osób do wykonania poszczególnych zadań i zadania przeznaczone dla określonych grup. Działanie w pojedynkę może przeszkodzić własnej stronie w zdobyciu przewagi. Jak i poprzednio – założenia, zadania i misje są tak dobrane, by każdy mógł się dobrze bawić.
EDIT:
MIEJSCE ROZGRYWKI - po raz pierwszy na Taktycznym Szczecinie:
MAPA do pobrania:
Mechanika rozgrywki: