Czym jest milsim Badlands?
Pomysł na symulację Badlands organizowaną w ramach airsoft gun przez Element Delta powstał niemal rok temu.
Przez ten czas do naszych autorskich pomysłów dołączyliśmy wątki by jeszcze bardziej pogłębić klimat i jakość rozrywki.
Pierwszą edycję Badlands umiejscawiamy w naprawdę ciekawym terenie. Jest on nieco łaskawszy od wybranego na początku (widocznego w bannerze). Tamten był właśnie istnym Badlands - “tylko dla orłów”! Mamy zamiar tam wrócić jednak z formułą symulacji chcemy zapoznać Was w terenie mniej hardcorowym - dającym możliwość szerszego wykorzystania pojazdów bojowych.
Badlands to symulacja dla stawiających na fairplay, klimat i duży realizm.Badlands to symulacja konfrontacji symetrycznej z elementami LARPu, gdzie zadania bojowe głęboko osadzone są w fabule scenariusza.
Operacja Badlands to działania dwóch aeromobilnych kompanii desantowych należących do przeciwnych frakcji. Interwencja odbywa się na terenie państwa trzeciego. Obie strony chcą uzyskać jak największe wpływy w regionie. Więcej ciekawostek wyjaśniły by informacje… których nie możemy zdradzić by nie psuć klimatu rozgrywki. Co najważniejsze - symulacja NIE będzie moderowana więc armie same wykuwają swe sukcesy… lub porażki.
Wojska “State of Liberty” i “Federacji Wołgowskiej” zostały zrzucone na teren Slavii jako przyczółek do dalszego poszerzania wpływów w rejonie - oczywiście jako pomoc krajowi, który do tej pory wszyscy mieli… w dupie. Według zapewnień liderów Liberty i Federacji - nie ma to związku z odkrytymi niedawno złożami diamentów.
Jedynym faktycznym przypadkiem jest to, że sztaby Liberty jak i Federacji wybrały na desant ten sam rejon oddalony od strefy walk. Jak widać - nadzieje na realizację celów operacyjnych bez jednego wystrzału okażą się płonne. Spokój tego regionu docenili m.in. cywile uciekający ze strefy wojny. To wpływa na swobodę operacyjną ale przy nawiązaniu dobrych stosunków z ludnością lokalną może nieść wiele korzyści wywiadowczych. Niestety - nie tylko cywile Slavii korzystają ze spokoju w tym rejonie…
TEREN
Badlands 2017 to głównie rejony leśne o różnym zagęszczeniu. Topografia terenu jest widocznie pofałdowana, a spore jego połacie poprzecinane są siecią z reguły naturalnych kanałków o szerokości 2-4 metrów. Ponadto w części rejonów leśnych znajduje się sieć masywnych okopów - zarówno piechotnych jak i artyleryjskich. Ich historia sięga aż Powstań Śląskich! Same nasypy przy nich potrafią mieć miejscami niemal 2m wysokości. Ich głębokość również waha się od 1,5-3m. Z racji wieku zarówno zejścia jak i wejścia nie są już tak strome jak niegdyś - stanowią jednak rewelacyjne urozmaicenie terenu oraz duże możliwości wykorzystania taktycznego. W rejonie AO jest także kilka niewielkich i jeden spory zbiornik wodny. Nie planujcie przywożenia pontonów jednak przeciwnik może spowodować, że zabranie zapasowej bielizny może okazać się dobrą decyzją > > (y)OGÓLNIE O MECHANICE (szczegóły w regulaminie)
- podział mundurowy stron + naszywki armii
- wszystko jest in-game, zagrożenie 24/dobę. Cytując ministra Kwiatkowskiego z Operacji SALAMANDRA - “Nie ma letko”.
- składy armii zgrupowane są w obozach namiotowych stanowiącym przyczółki po desancie.
- zespoły obejmujące HQ muszą zapewnić zaplecze operacyjne typu radia dużego zasięgu, organizacja pracy w TOC
- armie operują w sile kompanii desantowej. Mogą dysponować pojazdami bojowym full-contact (po 2-4) + pojazd medyczny
- kompanie dysponują tylko środkami bojowymi, które zostały z nimi desantowane (pojazdy, zaopatrzenie, stan osobowy)
- frakcje mogą otrzymywać wsparcie materiałowe, wywiadowcze i zasilenia dzięki ludności lokalnej
- osadzone fabularnie zasady respawnów
- korzystamy z systemu ran więc MEDycy na wagę złota
- Armie znają główne zadania operacyjne. W trakcie działań mogą pojawić się zadania poboczne, których realizacja może przynieść dodatkowe korzyści. Rozgrywka nie jest moderowana - pełna wolność realizacyjna.
- moc replik w terenie OTWARTYM tylko AEG lub spring (max +5% fps) - karabiny szturmowe/SMG 450fps (semi/auto), karabiny wsparcia 500fps (semi/auto), DMR 600fps (ogranicz. mechanicznie tylko na semi), snajperskie 650FPS (tylko semi, spring/bolt)
- na małych dystansach i CQB (tylko AEG) sugerowana broń krótka. Moc replik kar. szturmowych/SMG poniżej lub max 450 fps (+0% fps). Karabiny wsparcia, DMR i snajperskie nie mogą być używane.
- ładowność amunicji względem odpowiedników w broni palnej :
MAGAZYNKI (oraz bębny) wszelkiej broni (od pistoletów poprzez kar. szturmowe aż po np M249, RPK czy DMR i snajperki) - x2 ilości nabojów ostrych w magazynku
TAŚMY (boxy) zasilające karabiny wsparcia (np. M249, PK itp) - 300 kulek (3x taśma nabojowa 100)- rozpoczęcie symulacji w piątek godz. 17:00, zakończenie w niedzielę o godzi. 10:00.
Jakich zadań możecie się spodziewać :- dozór FOB
- zadania zwiadowcze
- ochrona misji zaopatrzeniowych
- SEAD
- MEDEVAC
- CSAR
- QRF
- patrole zmotoryzowane i piesze
- działania antyterrorystyczne
- cele osobowe
- ochrona/ewakuacja VIP
- pozyskiwanie danych i materiałów wywiadowczych
- taktyka czerwona
- taktyka zielona
- wykorzystanie bojowe pojazdów kołowych
STRONY KONFLIKTU- kompania desantowa State of Liberty
- kompania desantowa Federacji Wołgowskiej
- ludność Slavii - cywile i służby lokalne
MilSim planowany jest w terminie 8-10 września 2017. Desant w piątek od godziny 17ej, zakończenie niedziela godz. 10ej. Rejony Górnego Śląska pomiędzy Katowicami, a Częstochową. Dokładne gridy wkrótce.
Oczekujcie kolejnych informacji.
Źródło: https://www.facebook.com/BadlandsMilsim/posts/813713885448868
Redirecting...