****REGULAMIN SPOTKAŃ
Na spotkaniach obowiązuje ograniczenie wiekowe od 16 roku życia ze zgodą od rodzica:
****WZÓR ZGODY OD RODZICA
Osoby, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica nie zostaną dopuszczone do gry!
Wszystkie wymagane dane muszą być podane(Wystarczy 1 rodzic/opiekun)!
Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry!
Jeżeli nie wiesz, gdzie i jak dojechać na miejsce spotkania przejdź do:
****POPRAWIONA MAPA DOJAZDU DO MIEJSCÓWEK
Przypominam, iż wszyscy gracze bez wyjątku zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci kamizelki odblaskowej
Oznaczenia stron na OBA RAMIONA. Są obowiązkowe dla każdego gracza
Brak oznaczeń może skutkować niedopuszczeniem do gry.
Oczywiście w pełnej gotowości na godzinę 10:00
Głosy osób, które nie przedstawiły się w dziale “Witam, chciałbym się przedstawić” nie są brane pod uwagę
Przypominam że limity J (CQB oraz w lesie) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!
Jeśli zagłosowałeś a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.
Oficjalnie:
Wygrywa: KRZEKOWO 2
Przypominam ze widzimy się o 10.00 w pełnej gotowości!!!
Przypominam nieletnim o pozwoleniach oraz wszystkim o znacznikach trafień, znacznikach stron oraz POZBIERANIU PO SOBIE ŚMIECI!!!
PANOWIE 27.06 jest niedzielą handlową, proszę o stosowne zachowanie na parkingu Lidla i nie afiszowanie się ze szpejem i replikami.
Grupy: niebiescy i pomarańczowi
Czas: 1 godz.
Respawn: medycy i ewakuowani przez kolegę - powrót do gry w dowolnej chwili. Reszta czeka 5 minut.
ZASADY
Leczeniem zajmują się tylko medycy, 1/4 graczy (modyfikowane w dniu rozgrywki) .
Medycy otrzymują kartę czerwoną i czarną.
Leczenie: medyk podchodzi do rannego i wyciąga karty do losowania. Ranny wskazuje jedną kartę. Jeżeli jest czerwona medyk rozpoczyna leczenie odliczając do 10. Jeżeli czarna ranny od razu schodzi na respawn.
Uleczenie przez medyka pozwala na ewakuację rannego przez każdego gracza, w tym przez medyka. Kładzie rękę na ramieniu rannego i tak idą na Respawn. Nie biegamy.
Medyka uzdrawia inny medyk odliczając do 50. Medyk nie musi być ewakuowany ani czekać 5 min. by zejść na Respawn. Jeśli pomoc nie nadchodzi sam decyduje kiedy zejść na Respawn.
Ranny, któremu nie udzielono pomocy po 5 min. schodzi na respawn.
Funkcja medyka przekazywana tylko na respawn.
OPCJA
Dwa trafienia leczy każdy licząc do 10. Za trzecim razem medyk.
Przykład:
Jesteś ranny, podbiega medyk. Wyciąga karty, wskazujesz jedną z nich. Czarna wysyła na respawn jeśli czerwona leczenie i czekasz na ewakuację przez kolegę. Jak widzisz kogoś to wołasz Mayday! Kolejne trafienie przed ewakuacją lub dobicie schodzisz na respawn.
Uleczenie przez medyka przygotowuje rannego do ewakuacji. Ranny cały czas jest oznakowany do zejścia na respawn i nie może strzelać.
Slayer, nie kumam. Opisałeś tylko system leczenia, skądinąd dość niecodzienny, a co z rozgrywką? Na czym polega? Fajnie, że coś robisz na niedzielę ale daj jakiś zarys Twojego pomysłu.
Nie strzelać do wroga. Nie będzie miał rannych = nie będzie miał punktów.
Medycy ustawiają się plecami do respa, w odległości 1 metra, a przed nim w kolejce gracze, mniej więcej po równo. Medyk oddaje strzał z pistoletu do pierwszej osoby w kolejce i ten losuje karty. W przypadku czarnej, schodzi na resp, w przypadku czerwonej jest odprowadzany przez osobę następną w kolejce na resp, zdobywają punkt i wracają na koniec kolejki.
To tak ogólnie. Można wprowadzić usprawnienia, np. 1 kolejka do kilku kas, znaczy eeee medyków, coś jak w carrefourze i 1 jeden z graczy, nazwijmy go “dyspozytor” mówi “zapraszamy do medyka numer 2” itd.
Sorry za pszypierdolkę mimo dobrych chęci, ale ten pomysł ma masę dziur . Wybacz Slayer.