Rzecz o scenariuszach

OK, Kaktus, to tytułem przypomnienia (zasady i wyniki późnych KZRów wiszą tu na forum):

  • mechanika ran na KZR przewidywała, że sanitariusz dostaje opatrunki od orga (torba medyczna opcjonalna). Część opatrunków jest zabarwiona na czerwono, ale widać to dopiero po otwarciu / rozwinięciu opatrunku. Jeśli medykowi trafi się taki zabarwiony, znaczy pacjentowi nie udało się pomóc i zmarł w wyniku odniesionych obrażeń (marsz do respa). Jeśli czysty - pacjent po opatrzeniu wraca do normalnej gry.
    Limitu uleczeń nie było: mogłeś kojfnąć po pierwszym, mogłeś chodzić z tuzinem bandaży na sobie (fuksiarz!).

Wynik był na podstawie liczby wykonanych zadań (priorytetowych i drugorzędnych). Bardzo rzadko był jednoznaczny. Co zresztą uważam za lepsze rozwiązanie, niż punktowe wartości zadań. W punktach łatwo może dojść do sytuacji, że jenda storna przegrywa o przysłowiowy mysi wąs, bo zabrakło jej pół punktu…

Sobie poczytaj :smiley: :
KZR 5: O jeden most za dużo
KZR 6: Riposta
KZR 7: Agresywne negocjacje
KZR 8: Nieczysta gra