Garść lużnych pomysłów

=ŚWIETLIK=

CZAS 90 minut
LICZBA GRACZY 40
STRONY Alfa i Delta

CELE

  1. Delta: Włączenie 4 markerów (światło chemiczne) w kompleksie B,C,D.
  2. Delta: Przeniesienie nadajnika (tripod) z budynku E do budynku A.
  3. Alfa: Uniemożliwienie wykonania zadań Delty.

Objaśnienie

  1. Światło chemiczne jest na plastikowej płytce umieszczonej na ścianie. Wystarczy je złamać, żeby zaświeciło i zadanie wykonane.
  2. Tripod stoi rozłożony. Gracz, który rozpoczął składać/rozkładać Tripoda i zostanie trafiony przerywa czynność (zamrożony). Musi podejść do niego Medyk i uleczyć. Tak samo w czasie transportu. Tu może jednak przekazać innemu “żywemu” graczowi, który podejdzie i odbierze od niego Tripod.

ORGANIZACJA GRUP I ZESPOŁU TAKTYCZNEGO
1.Obie grupy powinny utworzyć Zespoły Taktyczne [ZT], które będą działać w wyznaczonych częściach kompleksu na wybranych poziomach (piętrach). Dobór składu dowolny, liczba osób min. 4-5, w tym Medyk.
2.Każdy gracz przynależy do ZT. Jedynie Specjaliści np. snajper działają samodzielnie.
3.ZT dowodzony jest przez dowódcę, który ma łączność radiową z innymi dowódcami oraz własnym zespołem (o ile chłopaki mają radio).
4.Skład ZT jest niezmienny do końca gry. Funkcja Medyka także.
5.W przypadku, gdy dowódca schodzi na RSP reszta jego zespołu powinna (nie jest to konieczne, zależy od polecenia dowódcy) czekać w tym miejscu z którego zszedł, aby uniknąć rozproszenia.
6.Szef Grupy powinien przebywać na RSP, może jednak wejść do akcji ze swoim ZT jak i przyłączyć się do któregoś.
7. Dowódcą zostaje osoba, która ma radio, zna trochę teren.
8. Schodząc z RSP należy dołączyć do swojego ZT. Trzeba mieć mapę lub radio, dowódca może też określić w którym miejscu zespół będzie operował np. parter kompleksu C.
9. Łączność radiowa
Alfa - kanał 2 PMR
Delta - 4 PMR
Szefowie grup - kanał 6 PMR (w celu rozpoczęcia/zakończenia gry lub inne kwestie)
Częstotliwość wewnątrz zespołu - dowolna.
Nadawanie z mocą LOW.

RESPAWN i Strefa RSP
1.Nie ma limitu graczy w tej strefie.
2.Gracze na RSP mogą rozmawiać przez radio z graczami w Strefie Taktycznej.
3.Medyka może leczyć drugi Medyk.
4.Każdy z grupy Alfa może być uleczony 1 raz, Delty dwa razy.

PRZEBIEG GRY
Na RSP Grupy dzielą się na Zespoły Taktyczne, które otrzymują zadania. Mają na to 15 minut.
Alfa zaczyna ze swojego RSP natomiast Delta ma możliwość zostawienia Zespołu Taktycznego (ZT) w części “B” (poziom 1 lub 2) w liczbie do 4 graczy. Ich zadanie to zatrzymać przeciwnika lub zlokalizować Markery. Nie mogą ich uruchamiać do czasu przybycia reszty grupy. Dalej gra się toczy wg przyjętej taktyki przez obie strony.

DODATKI
Mapy