W imieniu grupy t.Ch. chciałbym Was zaprosić na nasz kolejny scenariusz “Dolary Zostały Rzucone”
W stosunku do “Nocy Wiedźm” podnosimy nieco wyżej poprzeczkę. Scenariusz będzie dłuższy,a teren większy. Dopuszczamy też do użytku granaty dymne oraz wszelkiej maści optoelektronikę. Wprowadzamy też limit amunicji aby “zmusić” Was do bardziej racjonalnego ognia, nie mniej nie będą to zmiany hamujące dynamikę rozgrywki,wręcz przeciwnie.
Liczymy,że stawicie się równie licznie jak na poprzednim scenariuszu
Zapraszamy!
Mapa z terenem gry: wkrótce
Termin: 06.01.2018
Cena: 20zł płatne na konto
Miejsce:Puszcza Bukowa
Zbiórka: Parking na Mostach
Zbiórka: 11:00
Start: 12:00
Koniec: 24:00.
ZGŁOSZENIA
Przyjmowanie zgłoszeń oraz graniczna data otrzymania wpłaty na konto to 23.12.2017
Zgłoszenia przyjmujemy zarówno od grup zorganizowanych jak również od pojedynczych graczy. W grze będzie brało udział 6 zespołów po 10 każdy(dopuszczamy zwiększenie liczby zespołu do 12 po uprzedniej konsultacji z organizatorem).
Dopuszczamy możliwość zarezerwowania zespołu (Alpha-Foxtrot) przez ekipę tylko jeśli zarejestrowana (opłacona). Zespół liczy co najmniej 8 osób. Ma to na celu umożliwienie działanie ekipom tylko we własnym gronie.
W przypadku gdy ekipa liczy 7 osób i mniej nie ma możliwości “zaklepania” pozostałych miejsc i do tego zespołu mogą dopisywać się dowolni gracze.
Temat ze zgłoszeniami: [06.01.2018] Dolary Zostały Rzucone 12h - zgłoszenia - Wydarzenia - Taktyczny Szczecin
MECHANIKA
LIMITY FPS (wartości maksymalne)
- 450 fps - limit maksymalny dla każdej repliki(KM, karabin, snajperka)
LIMIT WIEKU
Ukończone 18 lat w dniu scenariusza.
AMUNICJA
AMUNICJA
Magazynki do karabinów ładujemy maksymalnie 70 kulkami, karabin maszynowy - 1000 kulek. Można przenosić dowolną ilość magazynków. Oprócz kulek w magazynkach gracz może posiadać ze sobą kulki luzem w ilości pozwalającej na jednokrotne uzupełnienie magazynków do pełnej ilości.
Przykład:
Janek przenosi 10 magazynków po 70 kulek każda. Dodatkowo luzem przenosi kolejne 700 kulek.
Można doładować magazynki jednorazowo, można doładowywać częściami np. po każdej wymianie ognia.
Zakazane jest posiadanie hi-capów. Karabiny maszynowe* mogą być zasilane wyłącznie z dedykowanego do repliki magazynka podkręcanego elektrycznie.
*Replika mająca odpowiednik w rzeczywistości. Ostateczną decyzję co do uznania danej repliki za KM podejmuje organizator.
Możliwe jest przekazywanie kolegom z zespołu swoich magazynków oraz kulek z zaznaczeniem, że dotyczy to wyłącznie kulek “luzem”.
POJAZDY
Pojazdy nie biorą udziału w grze. Wyjątkiem są pojazdy organizatora używane tylko w sytuacjach awaryjnych (ktoś zasłabł, ktoś się zgubił itd.)
PIROTECHNIKA
Dopuszczone są jedynie granaty GD-10. Gracz może posiadać maksymalnie 2 granaty wymienionego typu. Pozostała pirotechnika jest zabroniona.
RANY
-każdy z graczy w ramach wpisowego otrzyma opatrunek wielorazowego użytku.
-po otrzymaniu trafienia osoba ta pada/kładzie się na ziemię.
-ranna osoba nie może strzelać, poruszać się (może się jedynie przeczołgać maksymalnie 3 m -w celu znalezienia osłony), rozmawiać przez radio oraz komunikować się z innymi graczami.
-ranna może jedynie krzyczeć “MEDYK!”.
-opatrywać ranę może każdy poza samym poszkodowanym.
-opatrunek należy założyć poprawnie(nie może się zsuwać) na dowolną część ciała(dla klimatu -można opatrywać miejsce trafienia).
-ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (Ramię na barki i prowadzimy).
-kolejne trafienie po opatrzeniu powoduje “śmierć” gracza i konieczność jego “zrespowania”.
-gracz sam decyduje kiedy po trafieniu “umiera”.
-ranny może zostać dobity wyłącznie przez dotknięcie i zadeklarowanie “dobijam”. Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
-friendly fire zabija!
-trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.
-osoba martwa oznacza się pulsującym czerwonym światłem w nocy i czerwoną szmatą za dnia.
-“trup” może podążać za oddziałem w celu wykonania respawna
UWAGA I: W przypadku gdy następuję wymiana ognia nie należy chować się za rannymi kolegami z zespołu. W przypadku gdy takowa sytuacja nastąpi i osoba ranna będzie otrzymała wciąż postrzał, pretensje należy mieć wyłącznie do kolegi z drużyny!
UWAGA II: Trupy nie gadają. Dajmy innym graczom kontynuować rozgrywkę bez słuchania komentarzy, uwag itp. - nawet jeżeli trafi nas ponownie kulka przeciwnika.
RESPAWN
Na terenie gry będą wyznaczone 4 miejsca w których można dokonać respawna. Miejsca te będą oznaczone w nocy lighstickami. Respawn powoduje uzdrowienie martwych, rannych, zniszczonych replik oraz opatrunków. Respawn trwa 30 min od chwili dojścia na wyznaczoną pozycję.
JEŃCY
Nie jest przewidziane branie jeńców.
WALKA WRĘCZ/SILENT KILL
Niedopuszczalna jest jakakolwiek forma przemocy. Zlikwidowanie przeciwnika w walce wręcz następuje poprzez dotknięcie go w korpus lub głowę i wypowiedzenie słowa “zabity” .
PRZESZUKANIE
Dopuszczalne jest przeszukiwanie graczy. Na hasło “Przeszukuję” gracz zobowiązany jest do oddania wszystkich przedmiotów fabularnych (mapy nie są przedmiotami fabularnymi).
Nie ma możliwości zabierania amunicji oraz opatrunków przeciwnikowi. Wyłącznie elementy fabularne.
INNE OGRANICZENIA
Zakazane jest używanie laserów emitujących zieloną wiązkę laserową. Pozostałe kolory wiązki są dozwolone.
Ostatnia edycja - 03.01/13:00