W związku z wprowadzonymi restrykcjami związanymi z COVID-19 - spotkania zawieszone od 24.10.2020 do odwołania.

Wszelkie posty odnośnie samowolnego organizowania się na forum TS będą karane banem a posty będą usuwane.

SA-C01 tuning

Części i akcesoria najlepsze do twojej repliki
stopro1998
Posty: 3
Rejestracja: 21 października 2018, 23:05
Kontakt:

SA-C01 tuning

Post autor: stopro1998 » 04 kwietnia 2019, 7:53

Witam, mam pełny stock popularnego cora, sprawa wygląda następująco... 300/400 zł na części, chyba, że jakieś cięższe operacje to wraz z serwisem wtedy liczone :D nawet serwisu zerowego nie robiłem a już kilka strzelanek przesztrzelała.
PS, jedyne co zmieniałem to bateria lipo 7.4, chciałbym mieć w środku baterię 11.1v myślałem o precce 6.03 fpsy chciałbym też podciągnąć do kokoło 450 z 380, ma strzelać, dalej, szybciej i celniej :D

Awatar użytkownika
Van
Posty: 351
Rejestracja: 09 grudnia 2018, 9:17
Kontakt:

Re: SA-C01 tuning

Post autor: Van » 04 kwietnia 2019, 8:17

stopro1998 pisze:Witam, mam pełny stock popularnego cora, sprawa wygląda następująco... 300/400 zł na części, chyba, że jakieś cięższe operacje to wraz z serwisem wtedy liczone :D nawet serwisu zerowego nie robiłem a już kilka strzelanek przesztrzelała.
PS, jedyne co zmieniałem to bateria lipo 7.4, chciałbym mieć w środku baterię 11.1v myślałem o precce 6.03 fpsy chciałbym też podciągnąć do kokoło 450 z 380, ma strzelać, dalej, szybciej i celniej :D
nie wiem kto by Ci poskładał, chyba że sam ogarniesz

stopro1998
Posty: 3
Rejestracja: 21 października 2018, 23:05
Kontakt:

Re: SA-C01 tuning

Post autor: stopro1998 » 04 kwietnia 2019, 10:44

Dzięki wielkie za odpowiedź, chciałbym wiedzieć jeszcze jakiej długości lufa jest mi potrzebna.

Awatar użytkownika
Van
Posty: 351
Rejestracja: 09 grudnia 2018, 9:17
Kontakt:

Re: SA-C01 tuning

Post autor: Van » 04 kwietnia 2019, 11:11

stopro1998 pisze:Dzięki wielkie za odpowiedź, chciałbym wiedzieć jeszcze jakiej długości lufa jest mi potrzebna.
taka, jaką masz stockową, ewentualnie 407mm (nie powinna wystawać poza imitację tłumika płomienia). sprawdź dokładnie po specyfikacji.

Awatar użytkownika
JZP
Posty: 621
Rejestracja: 08 kwietnia 2015, 20:41
Kontakt:

Re: SA-C01 tuning

Post autor: JZP » 04 kwietnia 2019, 22:51

jakby co to mam promyka na sell 363mm
Let The hunt Begin

Awatar użytkownika
Gawron89
Posty: 363
Rejestracja: 09 września 2017, 0:52
Kontakt:

Re: SA-C01 tuning

Post autor: Gawron89 » 06 kwietnia 2019, 23:34

@Van nie wrzuca się mosfetu przed przeglądem zerowym i spodkladkowaniem zębatek :P

@stopro1998 ten core jest nowy czy kupiłes używkę? Wymianą części chcesz zając się sam czy oddać komuś?

W pierwszej kolejności zadbaj o:
- przegląd zerowy
- Uszczelnienie pneumatyki (w częściach od 30zł -100zł)
- Gumka HU (w częściach 30zł-50zł)
- Lufa ok. 150zł (steelbull/maple leaf/zci)
- Kable i mosfet (w częsciach ok. 100zł)

I masz wypełniony budżet ;)

Awatar użytkownika
JZP
Posty: 621
Rejestracja: 08 kwietnia 2015, 20:41
Kontakt:

Re: SA-C01 tuning

Post autor: JZP » 07 kwietnia 2019, 6:09

Ja jeszcze dodam tylko jedno słowo. SHS i nic więcej pisać nie trzeba. :D

SHS robi najlepsze części z rynku chińskiego. Niezniszczalne zębatki m190 rof 50 no problem. Szkielet szybciej pęknie niz cale czarne stalowe zęby od shs.

Ja mojego akmsa zlozylem z polowy czesci shs i polowy tornado :) jako ciekawostke moge ci jeszcze napisać ze pomiędzy lufą promyk za 300zl a lufa tornado 100zl nie ma zadnej roznicy jesli chodzi o performance, oczywiscie ta stalowa lufa tornado nie mosiężna.
Let The hunt Begin

Awatar użytkownika
Gawron89
Posty: 363
Rejestracja: 09 września 2017, 0:52
Kontakt:

Re: SA-C01 tuning

Post autor: Gawron89 » 07 kwietnia 2019, 11:19

JZP pisze:Ja jeszcze dodam tylko jedno słowo. SHS i nic więcej pisać nie trzeba. :D

SHS robi najlepsze części z rynku chińskiego. Niezniszczalne zębatki m190 rof 50 no problem. Szkielet szybciej pęknie niz cale czarne stalowe zęby od shs.

Ja mojego akmsa zlozylem z polowy czesci shs i polowy tornado :) jako ciekawostke moge ci jeszcze napisać ze pomiędzy lufą promyk za 300zl a lufa tornado 100zl nie ma zadnej roznicy jesli chodzi o performance, oczywiscie ta stalowa lufa tornado nie mosiężna.
@JZP nie szalej, SHS to chińska loteria, cześci nie są tragiczne, ale czasami nie pasują same do siebie ;)

Zębatki - niezniszczalne? Tak, ale jak trafisz na te z dobrej serii i je dobrze wypodkładkujesz to wytrzymają standardowy tuning.
m190 i 50rof? Pozwól, że nie skomentuje tego.
Brak różnicy między promykiem a tornado? Jak to testowałeś? Nawet między ostatnią kijową wersją Promyków (tą matową/niepolerowaną) a stalowym tornado jest duża różnica ;)

Awatar użytkownika
JZP
Posty: 621
Rejestracja: 08 kwietnia 2015, 20:41
Kontakt:

Re: SA-C01 tuning

Post autor: JZP » 07 kwietnia 2019, 22:57

Gawron89 pisze:
JZP pisze:Ja jeszcze dodam tylko jedno słowo. SHS i nic więcej pisać nie trzeba. :D

SHS robi najlepsze części z rynku chińskiego. Niezniszczalne zębatki m190 rof 50 no problem. Szkielet szybciej pęknie niz cale czarne stalowe zęby od shs.

Ja mojego akmsa zlozylem z polowy czesci shs i polowy tornado :) jako ciekawostke moge ci jeszcze napisać ze pomiędzy lufą promyk za 300zl a lufa tornado 100zl nie ma zadnej roznicy jesli chodzi o performance, oczywiscie ta stalowa lufa tornado nie mosiężna.
@JZP nie szalej, SHS to chińska loteria, cześci nie są tragiczne, ale czasami nie pasują same do siebie ;)

Zębatki - niezniszczalne? Tak, ale jak trafisz na te z dobrej serii i je dobrze wypodkładkujesz to wytrzymają standardowy tuning.
m190 i 50rof? Pozwól, że nie skomentuje tego.
Brak różnicy między promykiem a tornado? Jak to testowałeś? Nawet między ostatnią kijową wersją Promyków (tą matową/niepolerowaną) a stalowym tornado jest duża różnica ;)

oczywiscie ze te zebatki wytrzymaja, udalo ci sie je kiedys zepsuc albo znasz chociaz jakis przypadek ze komus padly? chodzi mi o cale czarne. m190 i 50 rof tak sobie powiedzialem zeby tylko podreslic ze sa wytrzymale nie bierz tego na serio, a miedzy promykiem a tornado prosze wymien mi jakiekolwiek roznice oprocz tego, ze jest troche lepiej wypolerowana? ja nie widze zadnych szczegolnych zeby warto bylo placic 300 vs 100zl :D oczywiscie sa lepsze brandy, ktore robia lepsze czesci ale wiadomo adekwatnie cena w gore. a po co masz placic 600zl za siegetka skoro chcesz grac na m120 :D wiesz o co mi chodzi
Let The hunt Begin

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 314
Rejestracja: 14 lutego 2014, 5:45
Kontakt:

Re: SA-C01 tuning

Post autor: Kojot » 08 kwietnia 2019, 0:21

JZP pisze:m190 i 50 rof tak sobie powiedzialem zeby tylko podreslic ze sa wytrzymale nie bierz tego na serio
Chyba żadnej Twojej wypowiedzi nie można brać na serio ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości