Steyer AUG Full Auto

Części i akcesoria najlepsze do twojej repliki
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
RydoBrody
Posty: 11
Rejestracja: 23 marca 2021, 10:38
Lokalizacja: Szczecin Polska
Kontakt:

Steyer AUG Full Auto

Post autor: RydoBrody » 11 kwietnia 2021, 23:17

Dobra ekipa mam pytanie do znawców i jest ono dość nie oczywiste. Mam pomysł aby zrobić z Auga para snajperke , ale nie chce ograniczać się do 450fps ( celuję coś w okolicach 550), tak wiem że repliki powyżej 450fps nie mogą mieć auto i tutaj jest moje pytanie. Jaki zabieg trzeba przeprowadzić aby usunąć full auto z gearboxa v3? Czy wiąże się to z rozłożeniem GB na części pierwsze? Czy jest to bardziej ingerencja w zespól spustu ?

fklauza8
Posty: 4
Rejestracja: 06 sierpnia 2020, 21:32
Lokalizacja: Międzyzdroje
Kontakt:

Re: Steyer AUG Full Auto

Post autor: fklauza8 » 12 kwietnia 2021, 3:18

Na pewno jest opcja np perunik i z poziomu elektroniki zablokowanie full auto.

Awatar użytkownika
Kaktus
Posty: 374
Rejestracja: 06 kwietnia 2016, 13:55
Kontakt:

Re: Steyer AUG Full Auto

Post autor: Kaktus » 12 kwietnia 2021, 10:46

W AUGu z tego co pamiętam masz 2 pozycje spustu. Lekkie naciśnięcie to pojedynczy strzał, a pełne to seria. Wystarczy mechanicznie zablokować spust lub tą szynę którą spust popycha tak żeby nie dało się wejść w drugi tryb.

Inna sprawa to czy aug nadaje się na do takiej roli. Swego czasu Gawron robił parasnajperkę z AUGa, z naciskiem na robił. Pierwsze 15 minut strzelanki można było oczekiwać jego wsparcia, a potem obstawiał taktycznie samochód z kluczem w ręku i częściami repliki w drugiej :). W każdym razie udało mu się wybić mi z głowy ten pomysł i swojego auga sprzedałem.

Ale od siebie dam Ci radę. Pewnie doszedłeś do tego że moc generowana nie rośnie liniowo względem fps i te dodatkowe 100 fps to jest spore obciążenie dla repliki. Zanim zaczniesz mieszać w swojej głównej replice w celu przekroczenia 450 fps, zapewnij sobie jakiś zapas którym przyjemnie się będzie grało (nie pistolet) jeżeli tuningowana replika odmówi posłuszeństwa. Lepiej strzelać bliżej i mniej celnie niż spędzić poranek niedzielny na leśne naprawiania repliki.
PMC Wiskord
Obrazek

Awatar użytkownika
Gawron89
Posty: 471
Rejestracja: 09 września 2017, 0:52
Kontakt:

Re: Steyer AUG Full Auto

Post autor: Gawron89 » 12 kwietnia 2021, 12:00

Kaktus pisze:
12 kwietnia 2021, 10:46
W AUGu z tego co pamiętam masz 2 pozycje spustu. Lekkie naciśnięcie to pojedynczy strzał, a pełne to seria. Wystarczy mechanicznie zablokować spust lub tą szynę którą spust popycha tak żeby nie dało się wejść w drugi tryb.
Kaktus Ty się lepiej za Tarkova weź :P Aug ma dwie "kostki stykowe": Jedną tradycyjna (odpowiada za semi) i drugą odpowiedizalna za auto. Tą druga kostkę zwiera "pierdolnik" na spuście - usuwasz/zaklejasz pierdolnik i nie ma auto ;)
Kaktus pisze:
12 kwietnia 2021, 10:46
Inna sprawa to czy aug nadaje się na do takiej roli. Swego czasu Gawron robił parasnajperkę z AUGa, z naciskiem na robił. Pierwsze 15 minut strzelanki można było oczekiwać jego wsparcia, a potem obstawiał taktycznie samochód z kluczem w ręku i częściami repliki w drugiej :)
Odgryzę się ... ale ogólnie to prawda. Aug ma polimerową budę i polimerowe zaczepy/punty podporu. Oznacza to, iż im więcej grzebiesz / większą masz moc repliki tym szybciej zachodzi "degradacja" tych nerwralgicznych miejsc. Nie jest tak że po miesiącu będą wyrobione ... ale po 1.5roku grzebania non stop będziesz miał już odczuwalne luzy, a te przy DMR będą przekładały sie na rozrzut w lunecie. Zaczyna się wtedy walka o usztywnianie body poprzez podkładki, bolce przewiercone w poprzek, dopychanie GB do komory itd.

Co nie zmienia faktu, że można ;) A jak ktoś lubie ta budę to będzie wdzięczna ...

Awatar użytkownika
Gawron89
Posty: 471
Rejestracja: 09 września 2017, 0:52
Kontakt:

Re: Steyer AUG Full Auto

Post autor: Gawron89 » 12 kwietnia 2021, 12:06

RydoBrody pisze:
11 kwietnia 2021, 23:17
Jaki zabieg trzeba przeprowadzić aby usunąć full auto z gearboxa v3? Czy wiąże się to z rozłożeniem GB na części pierwsze? Czy jest to bardziej ingerencja w zespól spustu ?
Przepis na DMR jest zawsze podobny:
1. przegląd zerowy,
2. dobranie jak najlepszego/najbardziej szczelnego zestawu pneumatyki (dobry nie znaczy drogi),
3. zabawa z lufą/gumką/komorą,
4. po drodze stokowy silnik pójdzie do kosza bo rekacj na spust bedzie tragiczna,
5. stockowe zębatki pewnie też odmówią posłuszeństwa razem z tłokiem,
6. później już tylko spreżyna pod określoną moc/kulki
7. miesiąc ... no góra trzy dopieszczania całości.

I tak po jakimś czasie i wydaniu około 1000zł na cześci stajesz się właścicielem sensownej DMR :)
(powyższy fragment traktuj z przymróżeniem oka)

A odpowiadając wprost - usuniecie auto w AUG nie wyamga rozłożenia GB, tylko jego wysunięcia z Body.... ale nie idzą tą drogą. Najpierw przegląd, serwis i pneumatyka, a później wciskanie m150 ;) Idąć na skróty za miesiac będziesz kupował zębatki lub GB ;)

Awatar użytkownika
switas
Posty: 16
Rejestracja: 08 czerwca 2014, 15:54
Kontakt:

Re: Steyer AUG Full Auto

Post autor: switas » 13 kwietnia 2021, 17:44

Wycisnalem 504 na P90 z m130, ale nie ma komfortu pracy... zupelnie inaczej zachowuja mi sie 2 gearboxy na m110 i m120... jeden to cyma drugi king arms i o dziwo oba maja okolo 400 fps, ale roznie w srodku i na zewnatrz... do szczęścia brakuje mi tylko półmetrowej ciasnej lufy do 120 i sam z siebie bede zadowolony.
Not bad... for a human.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość