19.06.2022 Clash of Titans

Stare airsoftowe dziady będą pamiętały nazwę wydarzenia z cyklicznymi spotkaniami lat minionych :wink:

Spotkanie wycelowane jest w zorganizowane ekipy ale nie mam też problemu aby luźne ludki zebrały się w jedną ekipę na dzień wydarzenia.

Trening mega kontaktowy, ukierunkowy na pracę w drużynach i doskonalenie zgrania wewnątrz drużyn. Szybkie i dynamiczne starcia, po czym omówienie gdzie co nie zagrało i kolejna runda.

Zgłoszenia w temacie.
Pytania w temacie.


MECHANIKA


Uczestnicy
Limit wieku – 16 lat

Uzbrojenie
Limity – wg. Zasad TS

Amunicja/Magazynki
Magazynki do karabinów ładujemy w ilości 1,5x palny odpowiednik (ak i Mki 30x1,5 =45 kulek)
Można przenosić dowolną ilość magazynków.


Doładowywanie amunicji po każdym epizodzie.

Pirotechnika

zakazana

System trafień

• po otrzymaniu trafienia osoba ta pada/kładzie się na ziemię. Nie oznacza się niczym.
• ranna osoba nie może strzelać, poruszać się (może się jedynie przeczołgać maksymalnie 3 m w celu znalezienia osłony), może jedynie wzywać kolegę w celu założenia opatrunku/stazy taktycznej.
• osoba ranna nie może opatrywać innego rannego. Nie może też założyć opaski uciskowej innemu rannemu poza sobą.
• opatrywać każdą ranę może każdy poza samym poszkodowanym.
• ranny oznacza miejsce trafienia czerwoną szmatą.
• opatrunek należy założyć poprawnie (nie może się zsuwać) w miejsce oznaczone czerwoną szmatą. Opatrunek należy założyć tak aby w całości zakrywał czerwony znacznik.
• w przypadku zsunięcia się opatrunku traktuje się tę osobę jako ponownie trafioną.
• ponownie trafienie opatrzonego gracza oznacza jego śmierć. Zabity gracz zakłada kamizelkę odblaskową i schodzi z rejonu walk w miejsce w którym nie będzie przeszkadzał (najczęściej będzie to droga)
• ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (ramię na barki i prowadzimy).
• ranny nie opatrzony przez 10 minut “umiera”. Nie ma możliwości wcześniejszego zejścia z pola gry.
• założenie stazy na dowolną kończynę powoduje wydłużenie czasu oczekiwania na opatrzenie o kolejne 10 min. Stazę może założyć każdy, nawet sam poszkodowany.
• po założeniu stazy gracz wciąż traktowany jest jako ranny, nie może więc ani strzelać, ani rozmawiać, ani się poruszać.
• w przypadku założenie stazy nie ma możliwości zejścia przed końcem jej działania tj, przed upływem 10min jej działania!
• po opatrzeniu można zdjąć stazę. Staza jest jednorazowa. Odnawia się po respawnie gracza.
• ranny może zostać dobity wyłącznie przez dotknięcie i zadeklarowanie “dobijam”. Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
• friendly fire zabija!
• trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.


Respawn

Nie ma respawnów w trakcie trwania epizodu. Dopiero po zakończonym epizodzie wszystkie rany się resetują a zabici wracają do gry.

UWAGA: Nie przewidujemy oznaczania stron.

Organizator nie zapewnia opatrunków. Można zatem nie mieć, ale wtedy szybszy zgon gwarantowany Opatrunkiem nie są szmaty, stare majtki czy chusteczki higieniczne. Polecamy opatrunki typu W – są solidne, z gumką z zaczepami i można je używać wielorazowo.

Opatrunkiem są tylko i wyłącznie:

-opatrunek typu W jednorazowy
-opatrunek typu W wielorazowy
-gaza jałowa + bandaż.

Wyposażenie obowiązkowe

• okulary/gogle ochronne
• czerwona szmata jako znacznik miejsca trafienia
• oznaczenie trupa (kamizelka odblaskowa)


Ilość graczy, zgłoszenia

Liczba uczestników:
6 zespołów po 6-10 osób (min.- maks.)


Logistyka (wstępnie - może ulec lekkim korektom):
Miejsce i godzina zbiórki:
Miejsce zbiórki do godz 9.20
Miejsce rozgrywki: Puszcza Bukowa
Wyjście na miejsce startu 09:40
Start: 10:00
Koniec: 18:00


MAPA TERENU:

wkrótce

Take my money.

Pojawiła się mechanika.