Cześć.
W imieniu grupy t.Ch. chciałbym zaprosić Was na pierwszą z (mam nadzieję) cyklicznych nocnych strzelanek. Założeniem jest spotkanie się na dosłownie kilka godzin na intensywne strzelanie w oparciu o szybkie i dynamiczne rundy.
Ograniczenie mocy do 350fps wynika z bezpieczeństwa - w nocy dystanse są krótkie a serie z karabinów długie
Optoelektronika w pełni dozwolona lecz od razu zaznaczam, że nie zawsze będzie grała, a to dlatego aby też bawić się na latarkach.
Cel spotkań:
-
zabawa w nocny airsoft który tak naprawdę nie ma nic wspólnego z grą za dnia.
-
urozmaicenie spotkań w naszym środowisku
Mechanika/zasady
Uczestnicy
Limit wieku – 18 lat
Uzbrojenie
Limity – max 350fps (1.14J)
Ammo/Magazynki
Magazynki do karabinów ładujemy według uznania.
Można przenosić dowolną ilość magazynków. Uzupełnienie amunicji może nastąpić wyłącznie na respie.
Zakazane jest posiadanie hi-capów czy innych podkręcanych magazynków. Wyjątkiem są magazynki do karabinów maszynowych.
Pirotechnika
Zakazana
Optoelektronika
Dozwolona
System trafień
• po otrzymaniu trafienia osoba ta pada/kładzie się na ziemię.
• ranna osoba nie może strzelać, poruszać się (może się jedynie przeczołgać maksymalnie 3 m w celu znalezienia osłony), może jedynie wzywać kolegę w celu założenia opatrunku.
• opatrywać ranę może każdy poza samym poszkodowanym.
• opatrunek należy założyć poprawnie (nie może się zsuwać) na dowolną część ciała
ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (ramię na barki i prowadzimy).
• kolejne trafienie po opatrzeniu powoduje “śmierć” gracza i konieczność jego “zrespowania”.
• ranny nie opatrzony przez 10 minut “umiera”. Nie ma możliwości wcześniejszego zejścia z pola gry.
• ranny może zostać dobity wyłącznie przez dotknięcie i zadeklarowanie “dobijam”. Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
• friendly fire zabija!
• trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.
• osoba martwa oznacza się migającym czerwonym światłem.
Respawn będzie na końcu każdej rozgrywki.
UWAGA: Nie przewidujemy oznaczania stron.
Organizator nie zapewnia opatrunków. Można zatem nie mieć, ale wtedy szybszy resp gwarantowany Opatrunkiem nie są szmaty, stare majtki czy chusteczki higieniczne. Polecamy opatrunki typu W – są solidne, z gumką z zaczepami i można je używać wielorazowo.
Opatrunkiem są tylko i wyłącznie:
-opatrunek typu W jednorazowy
-opatrunek typu W wielorazowy
-gaza jałowa + bandaż.
Wyposażenie obowiązkowe
• okulary/gogle ochronne
• oznaczenie trupa to MIGAJĄCE czerwone światło
Ilość graczy, zgłoszenia
Minimalna ilość graczy przy której strzelanka się odbędzie to 12 osób.
Miejsce rozgrywki: Hangary
Parking: https://www.google.pl/maps/place/53°19’38.0"N+14°34’56.2"E/@53.3272232,14.5800753,17z/data=!3m1!4b1!4m6!3m5!1s0x0:0x0!7e2!8m2!3d53.3272202!4d14.5822644?hl=pl&authuser=0
Start: 22:00
Koniec: 01:00