20 czerwca 2021 - Przed "Ostatnia Niedziela Miesiąca"

Witam


Chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Ostatnia Niedziela Miesiąca*.

Zbiórka: Do godziny 09:15
Miejsce zbiórki: Mapka - Click [zielona strzałka]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy: Filmik - Click
Odprawa: 09:30 - 09:45
Rozpoczęcie: 10:20 - 10:30
Zakończanie: 16:00

Mapa terenu rozgrywki: Ostatnia Niedziela Miesiąca

Limity FPS/Jouli: Tak, według szczecińskich zasad z limitem:

  • 350 fps na kulkach .2g - 1.14J - repliki do walki na bliskie odległości,
  • 450 fps na kulkach .2g - 1.88J - repliki karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych, shotgunów i innych,
  • 500 fps na kulkach .2g - 2.32J - repliki karabinów maszynowych
  • 550 fps na kulkach .2g - 2.8J - repliki karabinów snajperskich, DMR, (tylko ogień pojedynczy)
  • 600 fps na kulkach .2g - 3.34J - repliki karabinów snajperskich 2 i 4 taktowe;

TS - Limity J


Uwaga!!!
Kulki szklane, aluminiowe oraz stalowe są surowo zabronione.

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziału w rozgrywce.

Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, proszone są o zgłoszenie tego faktu na forum. Dodatkowo muszą liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni.

Jeżeli nie widzisz celu do którego chcesz oddać strzał, nie rób tego. Dotyczy to wystawiania repliki zza rogu, oraz nad wszelkiego rodzaju przeszkody. Nie widzisz, nie strzelasz. Pamiętaj, że należy również w miarę możliwości unikać strzałów w głowę.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

Miejsce: Puszcza Bukowa

Wpisowe za organizacje scenariusza: 10zł na miejscu 20 czerwca 2021 roku.

Limit miejsc: 120 (Ograniczona do 2 drużyn, liczących maksymalnie 60 osób.)

Pirotechnika: Zabroniona.

Zgłoszenia: Zgłoszenia grupowe można podawać na forum, lub wysyłając wiadomość prywatną.

Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i z mapy oraz zdolność odczytywania współrzędnych w systemie UTM.



MECHANIKA



1. Oznaczenia

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



2. Punkt Respawn

• Respawn startowy - obiekt, którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się, po spędzeniu w nim 5 minut.
Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.



3. Elementy rozgrywki

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać.

• Opatrunki osobiste - zastosowanie patrz: Medycy. (Opatrunki osobiste nie mogą zostać przejęte.)

• Opatrunki Medyk - zastosowanie patrz: Medycy.

• Opatrunki Ciężkozbrojnych - Specjalne opatrunki tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni. (Opatrunki Ciężkozbrojnych nie mogą zostać przejęte.)



4. Specjaliści

• Medyk - osoba posiadająca torbę z opatrunkami; na czas scenariusza medycy dostaną podwójne oznaczenie na oba ramiona.
Funkcja może zostać przekazana innemu graczowi tylko w momencie, gdy nie mają oni kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny medyk nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może się sam opatrzyć.

• Inżynier -

• Ciężkozbrojny - osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm (dodatkowe oznaczenie na ramieniu, na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie TRZY OPATRUNKI (dopiero czwarte trafienie zabija) oraz będzie posiadała Opatrunki Ciężkozbrojnych do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.

Ciężkozbrojny posiadając Opatrunek Ciężkozbrojnego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać opatrunków osobistych i opatrunków medyków. Nie może on też leczyć innych “zwyczajnych” uczestników (Opatrunkiem Ciężkozbrojnego), ani innych Ciężkozbrojnych (może przekazać swój Opatrunek Ciężkozbrojnego). Ciężkozbrojny, i tylko on, może leczyć się przy pomocy Opatrunku Ciężkozbrojnego.

Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 2 Opatrunki Ciężkozbrojnego.

Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojny odbywa się podczas Rejestracji, wraz z prezentacją kamizelki i hełmu.

Ostateczna decyzja, czy zestaw zostanie uznany, zależy od organizatorów.



5. Komunikacja

Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione, wyjątek stanowią sytuacje alarmowe!

Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.

W czasie gry można wejść na ten kanał w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.



6. Sędzia

W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.



7. Zasady trafienia i leczenie

• Osoba trafiona jest traktowana jako ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się znacznikiem trafienia (w nocy czerwonym światłem) i może jedynie wzywać pomocy (może się przeczołgać o metr do najbliższej osłony).

Pierwsze trafienie może uleczyć inny gracz, medyk lub dowódca.

Ranny gracz może zostać opatrzony swoim osobistym opatrunkiem. Opatrunek, w miarę możliwości, należy założyć na część ciała, w którą gracz został trafiony.
Po założeniu opatrunku gracz jest w pełni sprawny.


Drugie trafienie może uleczyć tylko medyk oraz dowódca.

W miarę możliwości opatrunek powinien być założony na trafioną część ciała.


Trzecie trafienie zabija gracza.

Osoba ranna może sama zadecydować, że umiera. Jednak może uznać się za martwego dopiero po 5 minutach od trafienia. Powinna udać się wtedy do respawnu. Po upływie czasu potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany wyrzucić przedmioty fabularne w miejscu, w którym leżał jako ranny.

• Transportowanie rannych - osoba ranna nie może strzelać; jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz, może zostać “przetransportowana”. Noszenie rannego polega na tym, że zdrowy gracz kładzie rękę na ramieniu trafionej osoby i idzie z nią. W takiej sytuacji żadna z osób nie może biegać, a strzelać może jedynie zdrowy gracz.

W przypadku kiedy dwóch zdrowych graczy położy rękę na ramieniu osoby trafionej, w takiej sytuacji i tylko w takiej mogą oni biec. Strzelać mogą jedynie zdrowi gracze.

Osoba trafiona/martwa nie może używać radia.

• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu “Dobijam”, osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.



Rozgrywka



• Każda z drużyn zaczyna w punkcie startowym, będącym jednocześnie respawnem.
• Walczycie o
• W czasie odprawy dostaniecie sprzęt dla medyka oraz inżynierów.


Pozdrawiam

Lista zgłoszeń:

Drużyna A:

    • waYne
    • Olivier
    • Kocur
    • Silownik88
    • SeeMe
    • Silver
    • Faz
    • Mizo
    • cycekswinski
    • Adam
    • yodaz
    • wiking
    • Saviour
    • Brzydal
    • Grabek
    • Kaczorex
    • Cezar
    • Kacper
    • Aszur
    • Komin
    • Kuba
    • Brzytwiarz
    • Mikołaj Olejniczak



      Drużyna B:
    • Slayer
    • Francun
    • Owi
    • Łysy
    • Robercik
    • Mszaan
    • Adax
    • Malanowski
    • Micano
    • Micano JR
    • Klicki
  1. -Grab
  2. -Gruwers
  3. -Siedlecki95
    • eMeN
    • Hyacin
    • BRUNEŁ
    • Kleszczu
    • Necron


      Lista osób niezrzeszonych:*


\

    • Osoby niezrzeszone zostaną przydzielone do drużyn na odprawie, w celu wyrównania składów.

Specjaliści na czas scenariusza.

Medyk - 4 na drużynę.

Inżynier - 3 na drużynę.

Rezerwacja postu.

Proszę o dopisane do DRUŻYNA „A” następujące osoby:

  1. waYne
  2. Olivier
  3. Kocur
  4. Silownik88
  5. Osaka
  6. SeeMe
  7. Silver
  8. Faz
  9. Mizo

Proszę o wpisanie do drużyny “B”. Chętnie jako dowódca (chyba, że ktoś mnie zastąpi).

Proszę o dopisanie do drużyny “A”

Proszę o dopisanie mnie do drużyny, A,

Zapraszam do zgłoszenia się również na wydarzeniu na FB.

Proszę o dopisanie do drużyny “A”, za pozwoleniem drużyny “A” :smiley:

Proszę o dopisanie , gdziekolwiek byle w jednej drużynie
Micano
Micano JR

Do drużyny B, tak dla równowagi, Aggressive i przyjaciele :wink:

  1. Francun
  2. Owi
  3. Łysy
  4. Robercik
  5. Mszaan
  6. SweWilk
  7. Malanowski

Proszę o dopisanie do “b”

Prosze o dopisane, tam gdzie uznacie za sluszne :slight_smile:

Proszę o dopisanie mnie do jednej z drużyn.

BTW. Dysponuję wolnymi miejscami w aucie. Mogę zabrać maksymalnie cztery osoby. Jadę spod Urzędu Miejskiego. Kontakt na PRIV.

Prosze wpisać gdzie brakuje osób
-Grab
-Gruwers
-Siedlecki95

Lista zgłoszeń:


Drużyna A:

    • waYne
    • Olivier
    • Kocur
    • Silownik88
    • SeeMe
    • Silver
    • Faz
    • Mizo
    • cycekswinski
    • Adam
    • yodaz
      12 - wiking
      13 - Saviour
      14 - Brzydal
      15 - Grabek
      16 - Kaczorex
      17 - Cezar
      18 - Kacper
      19 -

Drużyna B:

    • Slayer
    • Francun
    • Owi
    • Łysy
    • Robercik
    • Mszaan
    • SweWilk
  1. -Malanowski
    • Micano
    • Micano JR
    • Klicki
  2. -Grab
  3. -Gruwers
  4. -Siedlecki95




    Lista osób niezrzeszonych:*



\

    • Osoby niezrzeszone zostaną przydzielone do drużyn na odprawie, w celu wyrówniania składów

Lista zgłoszeń:

Drużyna A:

    • waYne
    • Olivier
    • Kocur
    • Silownik88
    • SeeMe
    • Silver
    • Faz
    • Mizo
    • cycekswinski
    • Adam
    • yodaz
      12 - wiking
      13 - Saviour
      14 - Brzydal
      15 - Grabek
      16 - Kaczorex
      17 - Cezar
      18 - Kacper
      19 - Aszur


      Drużyna B:
    • Slayer
    • Francun
    • Owi
    • Łysy
    • Robercik
    • Mszaan
    • SweWilk
  1. -Malanowski
    • Micano
    • Micano JR
    • Klicki
  2. -Grab
  3. -Gruwers
  4. -Siedlecki95


    Lista osób niezrzeszonych:*


\

    • Osoby niezrzeszone zostaną przydzielone do drużyn na odprawie, w celu wyrówniania składów

Z drużyny B niestety odpada SweWilk, ale na jego miejsce wchodzi Adax, więc ilość się nie zmienia - proszę tylko o uwzględnienie tej zmiany.

Przepraszam, ale okazało się że w tym tygodniu nie mogę pojechać.