23 maja 2021 - Przed "Ostatnia Niedziela Miesiąca" - Sektory - SFAT, JTF-2

Witam



W imieniu grupy SFAT oraz JTF-2 chciałbym zaprosić was do udziału w scenariuszu, Ostatnia Niedziela Miesiąca - Sektory*.

    • odbywa się w przedostatnią niedzielę miesiąca, ze względu na pokrycie się terminów z imprezą AEGIS.


      Scenariusz “Sektory” polega na przejęciu kontroli przez uczestników nad 5 obszarami w terenie.

Każda drużyna będzie miała swój kolor żetonów.

Każdy z graczy musi dostać się do punktu kontrolnego danego sektora i umieścić w nim odpowiedni identyfikator/żeton. Gracze otrzymają po 5 identyfikatorów/żetonów (Alfa, Bravo, Charlie, Delta, Echo), odpowiadające oznaczeniem punktu kontrolnego.

Po zakończeniu gry organizator sprawdzi, która ze stron umieściła prawidłowo więcej identyfikatorów/żetonów w danym sektorze.

Wygrywa drużyna która kontrolowała więcej sektorów.


Zbiórka: Do godziny 09:15
Miejsce zbiórki: Mapka - Click [zielona strzałka]
Miejsce zbiórki - filmik dojazdowy: Filmik - Click
Odprawa: 09:30 - 09:45
Rozpoczęcie: 10:20 - 10:30
Zakończanie: 16:00

Mapa terenu rozgrywki: Ostatnia Niedziela Miesiąca - Sektory



Limity FPS/Jouli: Tak, według szczecińskich zasad z limitem:

  • 350 fps na kulkach .2g - 1.14J - repliki do walki na bliskie odległości,
  • 450 fps na kulkach .2g - 1.88J - repliki karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych, shotgunów i innych,
  • 500 fps na kulkach .2g - 2.32J - repliki karabinów maszynowych
  • 550 fps na kulkach .2g - 2.8J - repliki karabinów snajperskich, DMR, (tylko ogień pojedynczy)
  • 600 fps na kulkach .2g - 3.34J - repliki karabinów snajperskich 2 i 4 taktowe;

TS - Limity J


Uwaga!!!
Kulki szklane, aluminiowe oraz stalowe są surowo zabronione.

Osoby, które przekroczą dopuszczalny limit, nie będą mogły wziąć udziału w rozgrywce.

Osoby, które zamierzają na scenariuszu używać karabinów snajperskich, proszone są o zgłoszenie tego faktu na forum. Dodatkowo muszą liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni.

Jeżeli nie widzisz celu do którego chcesz oddać strzał, nie rób tego. Dotyczy to wystawiania repliki zza rogu, oraz nad wszelkiego rodzaju przeszkody. Nie widzisz, nie strzelasz. Pamiętaj, że należy również w miarę możliwości unikać strzałów w głowę.

Limit amunicji: Bez ograniczeń.

Miejsce: Puszcza Bukowa

Wpisowe za organizacje scenariusza: 10zł na miejscu 23 maja 2021 roku.

Limit miejsc: 160 (Ograniczona do 4 drużyn, liczących maksymalnie 40 osób.)

Pirotechnika: Zabroniona.

Zgłoszenia: Zgłoszenia grupowe można podawać na forum, lub wysyłając wiadomość prywatną.

Mile widziane: Kompas i umiejętność korzystania z niego i z mapy oraz zdolność odczytywania współrzędnych w systemie UTM.



MECHANIKA



1. Oznaczenia

• Teren oznaczony taśmą czerwono-białą //// jest terenem WYŁĄCZONYM z rozgrywki.

• Teren/przedmiot oznaczony taśmą żółto-czarną //// jest terenem/przedmiotem, który może mieć znaczenie strategiczne/fabularne.



2. Punkt Respawn

• Respawn startowy - obiekt, którego WNĘTRZE jest wyłączone z rozgrywki. Respawn odbywa się, po spędzeniu w nim 5 minut.
Jest aktywny od momentu rozpoczęcia scenariusza.

3. Elementy rozgrywki

Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać.

• Opatrunki osobiste - zastosowanie patrz: Medycy. (Opatrunki osobiste nie mogą zostać przejęte.)

• Opatrunki Medyk - zastosowanie patrz: Medycy.

• Opatrunki Ciężkozbrojnych - Specjalne opatrunki tylko dla Ciężkozbrojnych. Zastosowanie patrz: Ciężkozbrojni. (Opatrunki Ciężkozbrojnych nie mogą zostać przejęte.)

• Żetony - (Żetony nie mogą zostać przejęte ani przekazane.)



4. Specjaliści

• Medyk - osoba posiadająca torbę z opatrunkami; na czas scenariusza medycy dostaną podwójne oznaczenie na oba ramiona.
Funkcja może zostać przekazana innemu graczowi tylko w momencie, gdy nie mają oni kontaktu z przeciwnikiem i obaj są zdrowi. Ranny medyk nie może przekazać swojej funkcji innej osobie.
Medyk nie może się sam opatrzyć.

• Ciężkozbrojny - osoba posiadająca kamizelkę kuloodporną z wkładami oraz hełm (dodatkowe oznaczenie na ramieniu, na którym jest oznaczenie strony: druga taśma) będzie mogła posiadać na sobie TRZY OPATRUNKI (dopiero czwarte trafienie zabija) oraz będzie posiadała Opatrunki Ciężkozbrojnych do wykorzystania tylko przez Ciężkozbrojnych.

Ciężkozbrojny posiadając Opatrunek Ciężkozbrojnego jest Medykiem sam dla siebie - może samemu się opatrzyć na zasadach medyka. Nie może on jednak do leczenia samego siebie wykorzystać opatrunków osobistych i opatrunków medyków. Nie może on też leczyć innych “zwyczajnych” uczestników (Opatrunkiem Ciężkozbrojnego), ani innych Ciężkozbrojnych (może przekazać swój Opatrunek Ciężkozbrojnego). Ciężkozbrojny, i tylko on, może leczyć się przy pomocy Opatrunku Ciężkozbrojnego.

Każdy Ciężkozbrojny na początku rozgrywki otrzyma 2 Opatrunki Ciężkozbrojnego.

Zgłoszenie się jako Ciężkozbrojny odbywa się podczas Rejestracji, wraz z prezentacją kamizelki i hełmu.

Ostateczna decyzja, czy zestaw zostanie uznany, zależy od organizatorów.



5. Komunikacja

Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione, wyjątek stanowią sytuacje alarmowe!

Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.

W czasie gry można wejść na ten kanał w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.



6. Sędzia

W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza.



7. Zasady trafienia i leczenie

• Osoba trafiona jest traktowana jako ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się znacznikiem trafienia (w nocy czerwonym światłem) i może jedynie wzywać pomocy (może się przeczołgać o metr do najbliższej osłony).

Pierwsze trafienie może uleczyć inny gracz, medyk lub dowódca.

Ranny gracz może zostać opatrzony swoim osobistym opatrunkiem. Opatrunek, w miarę możliwości, należy założyć na część ciała, w którą gracz został trafiony.
Po założeniu opatrunku gracz jest w pełni sprawny.


Drugie trafienie może uleczyć tylko medyk oraz dowódca.

W miarę możliwości opatrunek powinien być założony na trafioną część ciała.


Trzecie trafienie zabija gracza.

Osoba ranna może sama zadecydować, że umiera. Jednak może uznać się za martwego dopiero po 5 minutach od trafienia. Powinna udać się wtedy do respawnu. Po upływie czasu potrzebnego do uznania się za martwego, gracz jest zobowiązany wyrzucić przedmioty fabularne w miejscu, w którym leżał jako ranny.

• Transportowanie rannych - osoba ranna nie może strzelać; jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz, może zostać “przetransportowana”. Noszenie rannego polega na tym, że zdrowy gracz kładzie rękę na ramieniu trafionej osoby i idzie z nią. W takiej sytuacji żadna z osób nie może biegać, a strzelać może jedynie zdrowy gracz.

W przypadku kiedy dwóch zdrowych graczy położy rękę na ramieniu osoby trafionej, w takiej sytuacji i tylko w takiej mogą oni biec. Strzelać mogą jedynie zdrowi gracze.

!!! Osoba trafiona/martwa nie może używać radia !!!

• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu “Dobijam”, osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.



Rozgrywka



• Każda z drużyn zaczyna w punkcie startowym, będącym jednocześnie respawnem.
• Walczycie o kontrolę nad sektorami.
• W czasie odprawy dostaniecie żetony oraz sprzęt dla medyka.


Pozdrawiam

Lista zgłoszeń:


Drużyna żółta:

  1. waYne
  2. Olivier
  3. Kocur
  4. Silownik88
  5. Osaka
  6. SeeMe
  7. Silver
  8. Faz
  9. Mizo
  10. Herod
  11. Quarq
  12. Toobi
  13. Dźwiedziu
  14. Kotlecior
  15. TomasZ
  16. OSA


    Drużyna niebieska:
  17. michal02130
  18. zielok
  19. Sergiusz
  20. Abrams
  21. Brzydal
  22. Kaczorex
  23. Cezar
  24. Kacper
  25. johannes_von_brunt
  26. Aszur


    Drużyna pomarańczowa:
  27. Slayer


    Drużyna zielona:
  28. Tomek (Francun)
  29. Barry
  30. Owi
  31. Łentek
  32. Mszaan
  33. Klicki


    Lista osób niezrzeszonych:
  34. Dziuban
  35. Sig
  36. Szopen
  37. cycekswinski
  38. Adam
  39. switas
  40. yodaz
  41. KMovsky
  42. Batwoman
  43. TrueHart3
  44. Hyacin
  45. eMeN
  46. Wilkq12
  47. Mikołaj Olejniczak
  48. Mick
  49. Tunczyk187
  50. bubka
  51. Szuberta
  52. Micano
  53. Micano JR
  54. JohnyKalesony
  55. Arris


    \
    • kolory drużyn nie będą związane z punktami startu/respawnu, przed rozgrywką zostaną one wylosowane.

Rezerwacja postu.

Rezerwacja postu.

Proszę o wpisanie mnie na listę niebieskich.

Proszę o wpisanie mnie na listę niebieskich.

Proszę o wpisanie do niezrzeszonych :slight_smile:

Aggressive prosi o wpisanie do Zielonych poniższej ekipy :slight_smile:

  1. Tomek (Francun)
  2. Barry
  3. Owi
  4. Łentek
  5. Mszaan

Proszę o wpisanie do niezrzeszonych :star_struck::star_struck::star_struck:

Proszę o wpisanie do żółtych następujących graczy:

  1. waYne
  2. Olivier
  3. Kocur
  4. Silownik88
  5. Osaka
  6. SeeMe
  7. Silver
  8. Faz

Żółty jak mnie przyjmą

Mnie tam wsio ryba gdzie

Proszę o dopisanie do niezrzeszonych

Wydarzenie na FB.

Jeżeli to nie problem prosiłbym zadeklarowane osoby o odznaczenie się tam, pomoże to przy kolejnych edycjach :wink:

Jak wsio… !!! Do mnie proszę :mrgreen:

Proszę o wpisanie mnie na listę niezrzeszonych

Poprosze do niezrzeszonych, ktos mnie na pewno przygarnie :wink:

Poproszę do niezrzeszonych :slight_smile: - będę grać z karabinem snajperskim

Next to Blue team

  1. Sergiusz
  2. Grabek
  3. Brzydal
  4. Kaczorex
  5. Cezar
  6. Kacper
  7. johannes_von_brunt

Poproszę do niezrzeszonych.