23.11.2019 MSB vol.3

Cześć.
W imieniu grupy t.Ch. chciałbym zaprosić Was na kolejną rozgrywkę Mini Scenariusze Bojowe. Podobnie jak ostatnim razem gra będzie się opierała na realizacji bardzo prostych zadań. Minimum fabuły i chodzenia, a maksimum działania - tego możecie oczekiwać po najbliższym MSB.

Zapraszamy :slight_smile:


Dla przypomnienia ogólny opis rozgrywki:

Każda z mini rozgrywek będzie ograniczona czasem. Po zakończeniu danego zadania zespół przystępuje do kolejnego.

Dla lepszego zobrazowania – przykład poniżej:


Zad. 1.
Zespół A musi udać się na miejsce X, zająć strategiczne pozycje obronne i utrzymać je przez minimum 30 minut.
Zespół B musi zaplanować i przeprowadzić atak, jeżeli zdobędzie punkt X musi go utrzymać przez 15 minut

Całość na zadanie 1 (dojście do punktu, przygotowanie do działania, właściwa rozgrywka) – 1,5 godziny

Po zakończeniu zad. 1, o określonej godzinie przystępujemy do zadania 2.



Mamy nadzieję, że ta formuła zachęci Was do udziału w rozgrywce – serdecznie zapraszamy.

Zapisy do stron – w kolejnym poście.

Mechanika/zasady

Uczestnicy
Limit wieku – 16 lat

Uzbrojenie
Limity – wg. Zasad TS

Ammo/Magazynki
Magazynki do karabinów ładujemy według uznania.
Można przenosić dowolną ilość magazynków.

Zakazane jest posiadanie hi-capów czy innych podkręcanych magazynków. Wyjątkiem są magazynki do karabinów maszynowych.

Doładowywanie amunicji możliwe jest wyłącznie po zrealizowaniu zadania (w 30min przerwach pomiędzy zadaniami) lub podczas respawnu.

Pirotechnika
Zakazana

System trafień

• po otrzymaniu trafienia osoba ta pada/kładzie się na ziemię.
• ranna osoba nie może strzelać, poruszać się (może się jedynie przeczołgać maksymalnie 3 m w celu znalezienia osłony), może jedynie wzywać kolegę w celu założenia opatrunku/stazy taktycznej.
• opatrywać ranę może każdy poza samym poszkodowanym.
• opatrunek/stazę należy założyć poprawnie (nie może się zsuwać) na dowolną część ciała
ranny może być “przenoszony” przez innego gracza (ramię na barki i prowadzimy).
• kolejne trafienie po opatrzeniu powoduje “śmierć” gracza i konieczność jego “zrespowania”.
• ranny nie opatrzony przez 10 minut “umiera”. Nie ma możliwości wcześniejszego zejścia z pola gry.
• ranny może zostać dobity wyłącznie przez dotknięcie i zadeklarowanie “dobijam”. Nie ma możliwości dobijania przez strzelanie.
• friendly fire zabija!
• trafienie broni eliminuje ją z dalszej rozgrywki do czasu respawna.
• osoba martwa oznacza się czerwoną szmatą lub kamizelką odblaskową. Po zmroku należy włączyć czerwone migające światło.
• respawn – 10 minut od czasu wejścia do strefy na niego przeznaczonej

Punkt respawnu gracze będą wybierali sobie sami zgodnie z następującą zasadą:

punkt respawnu musi być oddalony 300m od miejsca w którym nastąpiło starcie z przeciwnikiem. Należy wyznaczyć punkt prosty w dotarciu i łatwy do zlokalizowania na mapie (skrzyżowania, wzgórza itd). Nie wyznaczamy respawna w strefie z której przyszedł przeciwnik. Po dotarciu do punktu należy odczekać 10 min aby wrócić do gry.

UWAGA: Nie przewidujemy oznaczania stron.

Organizator nie zapewnia opatrunków. Można zatem nie mieć, ale wtedy szybszy resp gwarantowany Opatrunkiem nie są szmaty, stare majtki czy chusteczki higieniczne. Polecamy opatrunki typu W – są solidne, z gumką z zaczepami i można je używać wielorazowo.

Opatrunkiem są tylko i wyłącznie:
-opatrunek typu W jednorazowy
-opatrunek typu W wielorazowy
-gaza jałowa + bandaż.

Dopuszczalne jest użycie zamiast opatrunki stazy taktycznej jednakże tak samo jak w przypadku opatrunków staza nie może się zsuwać i musi być założona poprawnie!

Wyposażenie obowiązkowe

• okulary/gogle ochronne
• oznaczenie trupa (czerwona szmata lub kamizelka odblaskowa)
• latarka lub inne źródło światła emitujące migające czerwone światło.


Ilość graczy, zgłoszenia

Liczba uczestników (min/maks):
Minimalnie – 20 (10 na stronę)
Maksymalnie – 40 (20 na stronę)

Logistyka (wstępnie - może ulec lekkim korektom):
Miejsce i godzina zbiórki: parking do godz 08.40
Miejsce rozgrywki: Sosnówko
Wyjście na miejsce startu 09.00
Start: 09.30
Koniec: 16:00


Jeszcze drobna uwaga: grę organizujemy tym razem w wersji totalnie bez opłat. Nie będzie więc chociażby takich udogodnień jak worki na śmieci w respach. Prosimy zatem o zachowanie czystości i nie pozostawianie tam żadnych pozostałości typu butelki, opakowania po batonikach, kulkach itp. Trzymajmy pewien standard i nie zaśmiecajmy i tak już zasyfionego lasu.


Zadania:
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1u9twtC8p8ZJnaJcWtViy0_c8c-GpV_fj

Od razu ogłaszam, że szukamy dowódcy do Bravo ( Czerwoni). Ktoś? Coś?

Jeśli nie będzie chętnych to zgłaszam się na dowódcę Bravo. Rezerwowo.

Edit:
Na 70% jestem gotowy. Będę na bierząco informował o swoim statusie. Przydałby się transport na koniec rozgrywki w strone słonecznego.
Czyli wpraszam się do składu Bravo.

Aktualna lista:

ZESPÓŁ ALPHA (niebiescy)

  1. Errhile
  2. Szczepan
  3. Tomazo
  4. Stefan
  5. Verit
  6. Bober
  7. Bartek
  8. Kox
  9. Kaine
  10. Kris
    11.RGT
    12.RGT
    13.RGT
    14.RGT
    15.Alan
    16.Antek
    17.Yogi
    18.Reg
    19.Robson
    20.Groszek
    21.Osaka
    22.Czaja

Zespół BRAVO (czerwoni)

  1. Slayer
  2. Gumiś
  3. Konik
  4. MiernyMarcin (TurboRuchacz)
    5.Silownik88
    6.TH
    7.TH
    8.TH
    9.Silver
    10.Cyjan
    11.Wayne
    12.Bartek -EAS
    13.Kacer - EAS
    14.Pawel - EAS
    15.Natalia - EAS
    16.Kacper - EAS
    17.Kacper - EAS
    18.Eryk - EAS
    19.Daniel - EAS
    20.Maciek - EAS
    21.Marcin - EAS
    22.Gabi - EAS
    23.Ricardo - EAS
  5. Mivak

ZESPÓŁ ALPHA (niebiescy)

  1. t.Ch.
  2. t.Ch.
  3. t.Ch.
  4. t.Ch.
  5. t.Ch.
  6. t.Ch.
  7. t.Ch.
  8. t.Ch.
  9. t.Ch.
  10. t.Ch.

Zespół BRAVO (czerwoni)

  1. Slayer

ZESPÓŁ ALPHA (niebiescy)

  1. t.Ch.
  2. t.Ch.
  3. t.Ch.
  4. t.Ch.
  5. t.Ch.
  6. t.Ch.
  7. t.Ch.
  8. t.Ch.
  9. t.Ch.
  10. t.Ch.

Zespół BRAVO (czerwoni)

  1. Slayer
    2.DoKtorLeKarz

Kosmetyczna zmiana w zasadach. Oznaczenie trupa to czerwona szmata lub kamizelka odblaskowa(nieistotne jaki kolor).

ZESPÓŁ ALPHA (niebiescy)

  1. t.Ch.
  2. t.Ch.
  3. t.Ch.
  4. t.Ch.
  5. t.Ch.
  6. t.Ch.
  7. t.Ch.
  8. t.Ch.
  9. t.Ch.
  10. t.Ch.

Zespół BRAVO (czerwoni)

  1. Slayer
  2. DoKtorLeKarz
  3. Konik
  4. MiernyMarcin (TurboRuchacz)

Kilka wytycznych koordynujących.

  1. Mimo wczesnej pory rozpoczęcia rozgrywek gra bedzie sie toczyła też po zmroku - taki uroki tej pory roku :wink:
    Wszelka optoelekotronika ( nokto - i termowizja) jest jak najbardziej dozwolona.

  2. Druga sprawa powiązana z pierwszą. Prosze byc gotowym o 8.40! Im później przyjeżdżacie tym później zaczniemy i tym wiecej bedziemy grali po zmroku.

  3. Na ewentualne dodatkowe kandydatury na dowodce BRAVO czekam do soboty. Jesli sie takowy nie znajdzie to zostaje nim Slayer i podobnie jak ostatnim razem wybierze wersje zadań dla swojej strony.

  4. Prosze o uszanowanie osoby dowodcy i respektowanie jego planow, polecen itd. Jest to nedzna robota na ktora malo jest chętnych ale pozniejszych komentatorów co jak by oni lepiej nie zrobili całe mnóstwo( zupełnie jak na meczach reprezentacji :wink: ).

ZESPÓŁ ALPHA (niebiescy)

  1. t.Ch.
  2. t.Ch.
  3. t.Ch.
  4. t.Ch.
  5. t.Ch.
  6. t.Ch.
  7. t.Ch.
  8. t.Ch.
  9. t.Ch.
  10. t.Ch.

Zespół BRAVO (czerwoni)

  1. Slayer
  2. DoKtorLeKarz
  3. Konik
  4. MiernyMarcin (TurboRuchacz)
  5. Van

Czołem Szczury! (no dobra Zespół Bravo)

Sztab Generalny mianował mnie dowódcą operacji “Wyrostek” w rejonie Wielecki Staw. Otrzymałem dwa pakiety zadań. Wybrany opublikuję do 5 listopada. Obejrzyjcie okolice Wielecki Staw. Dalsze instrukcje wkrótce.

Bez odbioru.

ZESPÓŁ ALPHA (niebiescy)

  1. t.Ch.
  2. t.Ch.
  3. t.Ch.
  4. t.Ch.
  5. t.Ch.
  6. t.Ch.
  7. t.Ch.
  8. t.Ch.
  9. t.Ch.
  10. t.Ch.

Zespół BRAVO (czerwoni)

  1. Slayer
  2. DoKtorLeKarz
  3. Konik
  4. MiernyMarcin (TurboRuchacz)
  5. Van
  6. Reg

Link do zadań:
https://drive.google.com/drive/u/1/folders/1u9twtC8p8ZJnaJcWtViy0_c8c-GpV_fj

Slayer wybrał wersję czerwoną.

Potwierdzam wybór wersji czerwonej.

Instrukcja nr 1 (niezobowiązująca)
Wydrukować listę zadań i mapę. Zapoznać się z układem UTM (mapa i odczytywanie współrzędnych). Zwrócić uwagę gdzie są przeszkody, punkty orientacyjne, ścieżki, strumyki itp. Przeanalizować zadania pod kątem ich umiejscowienia oraz warunków wykonania.

Bez odbioru

Interesujące zadania. Widać, że nastawione na częste kontakty. Niezdecydowanym polecam - często na MSB można wystrzelać więcej kulków niż na niedzielnych spotkaniach.

…i jednocześnie jest to bardzo, bardzo inne strzelanie, niż na niedzielnej łupance :slight_smile:

ZESPÓŁ ALPHA (niebiescy)

  1. t.Ch.
  2. t.Ch.
  3. t.Ch.
  4. t.Ch.
  5. t.Ch.
  6. t.Ch.
  7. t.Ch.
  8. t.Ch.
  9. t.Ch.
  10. t.Ch.
    11.RGT
    12.RGT
    13.RGT
    14.RGT

Zespół BRAVO (czerwoni)

  1. Slayer
  2. DoKtorLeKarz
  3. Konik
  4. MiernyMarcin (TurboRuchacz)
  5. Van
  6. Reg

Wstepnie 4 mozliwosc rozrzszerzenia.

ZESPÓŁ ALPHA (niebiescy)

  1. t.Ch.
  2. t.Ch.
  3. t.Ch.
  4. t.Ch.
  5. t.Ch.
  6. t.Ch.
  7. t.Ch.
  8. t.Ch.
  9. t.Ch.
  10. t.Ch.
    11.RGT
    12.RGT
    13.RGT
    14.RGT

Zespół BRAVO (czerwoni)

  1. Slayer
  2. DoKtorLeKarz
  3. Konik
  4. MiernyMarcin (TurboRuchacz)
  5. Van
  6. Reg
  7. Banaś

---- jednak nie ważne, dalej jestem xd