Szturm Groznego. I Wojna Czeczeńska - MilSim >24 H - 9-10.07

Witam!
Zapraszam wszystkich użytkowników forum taktycznyszczecin.pl na MilSim : ‘Szturm Groznego. I Wojna Czeczeńska’ organizowany w Stargardzie na terenie lotniska Kluczewo w terminie 9-10 lipca.
Start imprezy 9 lipca o 10:00. Planowany koniec - 10 lipca godzina 15.
Dojazd ze Szczecina :smiley: :

Do lat 90 XX wieku mało kto słyszał o górskiej krainie ze stolicą w Groznym, zamieszkałej przez brodatych muzułmanów. Dziś jej nazwa jest jednym z symboli konfliktów po zakończeniu zimnej wojny i rosyjskiego imperializmu.
Kaukaz. Niewielka kraina „pomiędzy”: morzem Czarnym a Kaspijskim, prawosławiem a islamem, południem Rosji a północą Środkowego Wschodu. Kraina, gdzie w starożytności kończył się świat i gdzie tylko Jazon z Argonautami wybrali się po Złote Runo. Kraina onieśmielających gór, doskonałych win, dzielnych mężczyzn, pięknych kobiet i ognistego tańca. Jedno z niewielu miejsc, gdzie nigdy do końca nie powstały państwa, a maksyma „im więcej gór, tym więcej wolności” brzmi w sposób dla człowieka z nizin niezrozumiały.
A potem przyszła Rosja…

Tłem fabularnym będzie konflikt w Czeczeńskiej Republice Iczkerii w latach 1994-1996.
Weź udział w Szturmie na Grozny podczas I Wojny Czeczeńskiej jako żołnierz Sił Zbrojnych Federacji Rosyjskiej, lub broń niepodległości swojej Ojczyzny jako bojownik Czeczeńskiej Republiki Iczkerii!


Teren działań i lokacje:

1 - PÓŁNOCNY PORT LOTNICZY - GŁÓWNA BAZA SIŁ ZBROJNYCH FEDERACJI ROSYJSKIEJ W GROZNYM;
2 - KINO ROSSIJA;
3 - KARPIŃSKI KURCHAN;
4 - DZIELNICA FABRYCZNA;
5 - INSTYTUT NAFTOWY;
6 - ZAJEZDNIA TRAMWAJOWA - TRAMPARK;
7 - DWORZEC KOLEJOWY;
8 - BUDYNKI RZĄDOWE;
9 - PAŁAC PREZYDENCKI - GŁÓWNA BAZA BOJOWNIKÓW CZECZEŃSKIEJ REPUBLIKI ICZKERII W GROZNYM.
S - WIEŚ SAMASZKI - TERYTORIUM CZECZEŃSKIEJ REPUBLIKI ICZKERII;
B - MIASTO BUDIONOWSK - TERYTORIUM KRAJU STAWROPOLSKIEGO.
P - PARKING - MIEJSCE ZBIÓRKI UCZESTNIKÓW,

Jako że to ‘Szturm Groznego’ pierwszy etap scenariusza będzie polegał na podboju kolejnych punktów oporu przez ‘Federałów’, aż do zajęcia ‘Pałacu Prezydenckiego’ oraz obronie stolicy Iczkerii przez ‘Bojowników’ aż do wyparcia najeźdźców z miasta poprzez opanowanie ‘Północnego Portu Lotniczego’.

Obiekty trzeba będzie zdobywać w ustalonej kolejności, tzn przykładowo - ‘Federałowie’ nie mogą zdobyć ‘Kurchanu Karpińskiego’ bez zajęcia ‘Kina Rossija’. W każdej lokacji będzie umieszczona kartka z flagami walczących stron, którą trzeba będzie odwrócić na stronę tej frakcji, która opanowała obiekt.

Osoby, które podczas zdobywania lokacji zostaną trafione i wylosują efekt KIA, nie biorą udziału w dalszym ataku na daną lokację i cofają się na wcześniejszy opanowany obiekt. Tam czekają aż towarzysze broni obiekt atakowany zdobędą lub jak to czasem bywa wszyscy polegną. W tym momencie znów można włączyć się do gry jako posiłki, które właśnie dotarły do Groznego.

Osoby, które po trafieniu z racji wylosowanego efektu z karty CCS nie mogą kontynuować walki, po opatrzeniu przez medyka udają się na respa lub są na niego transportowani, czyli na poprzednią zdobytą lokację. Respa można opuścić, gdy ilość zgromadzonych w nim osób wyniesie 5 ( liczba ta może się finalnie zmienić w zależności od ilości osób biorących udział w wydarzeniu). Osoba z efektem WZW pozostaje na respie do 30 min doglądana raz przez medyka.




Airsoft PEGI :

Legenda : http://www.hindus.pl/pegi/index.php?output=1


Zasady:

CLOSE COMBAT SIMULATION (CCS v. L3A0)

Podręcznik Piechura

Co musisz mieć:

  1. skończone 16 lat ( osoby niepełnoletnie z pozwoleniem od rodziców/opiekunów),
  2. ochronę oczu (okulary, gogle) z odpowiednim atestem,
  3. czerwoną szmatę lub substytut,

Co powinieneś mieć:

  1. talię kart CCS,
  2. kartę opatrywania ran (KOR),
  3. sprawną replikę ASG,

Karty CCS :

Talia Kart składa się z 3 kart RL, 4 kart RC, 1 karty WZW, 1 karty KIA zawsze należy używać do losowania kompletu kart, nie można rozdzielać ich między ludzi, po losowaniu karta wraca do talii.

Karta Opatrywania Ran :

Karta, na której medyk może odnotować i oznaczyć twoje zranienia w trakcie ich opatrywania.

Ograniczenia mocy replik :

Jeśli walka toczy się w budynku to max 350 fps, powyżej 460 fps max możesz strzelać tylko ogniem pojedynczym, Maksymalna moc w semiauto to 550 fps, maksymalna moc repliki to 600 fps.
Przy strzale zachowaj dystans, z jakiego chciałbyś dostać z własnej repliki.

Magazynki :

Replika broni zasilanej w rzeczywistości z taśmy - każdy magazynek o dowolnej konstrukcji. Replika LKM zasilanego z magazynków pudełkowych, łukowych itp. - magazynek bez napędu elektrycznego załadowany nie więcej niż 600 kulkami. Pozostałe repliki – real, low i midcapy załadowane max 70 kulkami.

Pirotechnika :

Nie wolno używać żadnej pirotechniki produkcji domowej, (jeśli masz wątpliwości czy możesz użyć piro danego typu to znaczy, że nie możesz). Maksymalna moc petardy do użycia w budynku to k204, na otwartej przestrzeni to k206. Granaty muszą zawierać groch itp sam huk nie rani. Można również używać granaty atestowane.

Zranienie:

Niezależnie ile kulek trafi Cię w serii jest to jedno zranienie. Jeśli zostałeś trafiony padasz na ziemię oznaczasz trafienie czerwoną szmatą i losujesz kartę CCS. Jeśli nie masz kart CCS lub z innych względów nie losujesz ich, padasz na ziemię i leżysz, nie możesz wzywać pomocy (jak WZW). Jeśli w ciągu 15 minut nie nadejdzie pomoc nie żyjesz (KIA). Osoba, która będzie udzielać Ci pomocy powinna zacząć od podania Ci kart do losowania. Każde kolejne trafienie oznacza kolejną ranę i kolejną konieczność losowania efektu.
Nie ma obowiązku przerywania ognia, aby trafiony przeciwnik wylosował kartę ran. Rannych przenosimy w dowolny realny sposób. Każda rana jest rozpatrywana oddzielnie, nie ma maksymalnej ilości zranień, a rany się nie sumują.

Wylosowałeś kartę, co dalej?

RL – rana lekka Rana okazała się powierzchowna. Możesz uciekać itd. o ile nie wykorzystujesz rannej kończyny. Jeśli nikt nie zatamuje upływu krwi po 15 minutach twój stan zmienia się na RC. Możesz odpowiadać na ogień przeciwnika jeśli dostałeś trafienie w rękę lub nogę.
Ranę może zatamować każdy.Ranę może opatrzeć medyk (także sam) trwa to 2 minuty. Po 15 minutach bez zatamowania przechodzi w stan RC.

RC – rana ciężka Rana jest poważna, resztkami sił możesz, przeczołgać się o 1 metr, a następnie leżeć i wzywać pomocy. Jeśli ktoś z twoich kolegów zatamuje upływ krwi (nie możesz tego zrobić sam) twój stan się nie będzie pogarszał, ale nadal nie możesz się poruszać. Jednak tylko pomoc medyka może cię postawić na nogi. Po opatrzeniu przez medyka możesz odpowiadać na ogieñ przeciwnika jeśli dostałeś w rękę lub w nogę.
Ranę może zatamować każdy poza rannym. Ranę może opatrzyć medyk trwa to co najmniej 5 minut. Po 15 minutach bez zatamowania przechodzi w stan WZW

WZW – wyłączenie z walki. Dostałeś bardzo poważną ranę. Silnie krwawisz i tracisz przytomność. Możesz tylko leżeć i czekać na pomoc. Jeśli nie zostaniesz opatrzony przez lekarza w 15 minut nie żyjesz (KIA). Nawet opatrzony, jeśli zostaniesz sam na 30 min. umierasz (KIA).
Rany nie można zatamować. Ranę może opatrzyć medyk trwa to 10 minut i oznacza stabilizację rannego. Opatrzony ranny pozostawiony sam na 30 minut umiera.Po 15 minutach bez opatrzenia przechodzi w stan KIA

KIA – śmierć na polu walki.To koniec na tym etapie rozgrywki. Tracisz przytomność i momentalnie nie żyjesz. Leż, milcz, nie ruszaj się. Leż przynajmniej do momentu, gdy ustaną walki później idź do miejsca zbiórki dla trupów lub startowego, jeśli nie określono gdzie masz jako martwy iść. Idź z czerwoną szmatą w widocznym miejscu. Jeżeli to ponad twoje siły to usuń się z miejsca walki od razu po śmierci, nie psuj gry innym. Idąc z terenu gry bądź możliwie widoczny sygnalizuj że nie żyjesz hasłem „trup”. Usuń się z terenu gry możliwie szybko. W nocy oznacz się migającym czerwonym światłem.

Deklaracja strzału:

Jeśli odległość jest mała, a twoja replika ma moc większą niż 350 fps możesz zadeklarować strzał do konkretnej osoby deklaracja brzmi „strzał”.

Cicha śmierć – ogłuszenie Jeśli jesteś blisko kogoś (na wyciągnięcie ręki) możesz tą osobę dotknąć (musisz dotknąć obiema rękami korpus i/lub głowę atakowanego) i zadeklarować jej zabicie mówiąc „nie żyjesz” lub ogłuszenie mówiąc „ogłuszony”. Nie wolno do tego celu używać rekwizytów. Nie możesz stosować tej umiejętności jako jeniec. Jeśli ktoś cię dotknie i powie „nie żyjesz” jesteś martwy (KIA), jeśli usłyszysz „ogłuszony” jesteś nieprzytomny (zachowanie jak WZW) nie wolno ci krzyczeć dostałem, ani w inny sposób ostrzec kolegów. Ogłuszonego można ocucić. Ogłuszony nie ocucony odzyskuje przytomność po 5 minutach (brak efektów ubocznych).

Miny:

Jeśli wejdziesz na minę dźwiękową (zranienie w promieniu 3 metrów) jej aktywacja traktowana jest tak jak rana nogi. Wyjmij kartę i postępuj zgodnie z zasadami ran. Wyłącz minę. Miny pirotechniczne ranią odłamkami. Wylosuj kartę rany CCS i postępuj zgodnie z instrukcjami na niej zawartymi.

Osłony balistyczne:

Osłona balistyczna żeby „działać” w CCSie musi być oryginalna lub „identyczna” z oryginalną (to znaczy mieć wymiary i wagę taką jak oryginał). Każda warstwa osłony balistycznej redukuje wylosowaną ranę o 1 tj. RL na nic, RC na RL, WZW na RC i KIA na WZW.

Burzenie budynków. [edytowano: 06.06.2016]

Nie można burzyć obiektów, w których umiejscowiona została dwustronna flaga frakcji. Budynek, obok którego jesteś został zdetonowany, gdy przeciwnik umieści na każdej ze ścian zewnętrznych kartki z logo CCS i napisem eksplozja oraz wrzuci do obiektu świecę dymną. Wewnątrz budynku jesteś traktowany jako KIA. Jeśli byłeś na zewnątrz budynku lub na jego dachu w promieniu 10 m i bez osłony terenowej wylosuj kartę CCS. Ze zburzonego budynku można korzystać jak z ruin (nie wolno do niego wchodzić). Ruiny są oznaczone kartką z napisem „eksplozja”.

Jeńcy: [edytowano: 06.06.2016]

W grze nie ma możliwości pojmania przeciwnika. Jedyne co można to zabrać rannemu lub zabitemu wrogowi nieśmiertelnik.

Respawny:

Po otrzymaniu trafienia i w zależności od efektu - nie możliwości dalszej walki, po otrzymaniu pomocy od medyka udajesz się na respa lub jesteś na niego transportowany przez medyka lub kolegę z oddziału.
Osoba z efektem WZW, przebywa na respie do 30 minut doglądana raz przez medyka.
Osoba z efektem KIA nie bierze dalszego udziału na tym etapie zadania w scenariuszu.
Osoby z efektami RC oraz RL po przybyciu na respa mogą go opuścić gdy liczba osób wewnątrz wyniesie 5.

Opcjonalność:

Organizator modyfikując zasady musi jasno podać, na czym polegają zmiany i ograniczenia.

Rozsądek:

Grę możesz przerwać w każdej chwili, jaką uznasz za właściwą, po prostu nie żyjesz. Jeśli robi się niebezpiecznie grę powinieneś przerwać i w miarę możliwości powinieneś ostrzec innych o niebezpieczeństwie. Rozsądek powinien wygrać zawsze z widowiskowością.8

Podręcznik Medyka

Zostałeś wyznaczony przez swojego sierżanta na Medyka CCS, no cóż nie załamuj się mogło Cię spotkać coś gorszego, mogłeś np. zostać sierżantem…

Podstawy:

To, że wyznaczył Cię sierżant jeszcze nie oznacza, że jesteś medykiem CCS. Do tego żeby nim zostać musisz spełniać jeden z poniższych warunków:

  1. ukończyć kurs pierwszej pomocy lub mieć wykształcenie medyczne oraz mieć apteczkę i opatrunki.
  2. mieć dużą torbę medyczną lub plecak medyczny i opatrunki.

Dodatkowo do tego żeby móc w pełni być medykiem musisz mieć talię kart CCS i coś do pisania.
Dobrze też mieć Karty Opatrywania Ran, materiały do usztywniania rannych kończyn.
Nie musisz być oznaczony jako medyk … doświadczenie zresztą uczy, że krzyże przyciągają ogień. Nie masz też ograniczeń, co do przenoszonej broni.

Karta Opatrywania Ran (KOR) :

Wzór karty znajdziesz razem z pozostałymi elementami systemu CCS. Wydrukuj ją w dowolnej ilości i formacie. Teoretycznie każdy piechur powinien mieć własną, ale kto ufa piechurom. Wypełniając kartę musisz zaznaczyć miejsce trafienia, typ rany, godziny, w jakich wykonałeś opatrunek i swoją parafkę. Możesz ją wręczyć rannemu albo przyczepić do niego.
Pamiętaj, że na jednej karcie oznacza się kolejne zranienia konkretnej osoby. W przypadku WZW, stan rannego musi być kontrolowany, co 30 minut. Zanotuj na KOR każdą kontrolę stanu rannego wraz z godziną kontroli.

Mam przygotowanych 60 kart:

Postępowanie z rannymi :

Przede wszystkim musisz ustalić stan rannego. Najprościej go o to zapytać. Jeśli nie ma kart CCS powinieneś mu dać do wylosowania kartę ze swojej talii. Karta wraca do talii. Po ustaleniu stanu rany masz ją zaopatrzyć. Jeżeli rozpoczynasz pomoc stan zdrowia rannego nie pogarsza się (chyba, że przerwiesz leczenie przed końcem zabiegu). Po zakończeniu pomocy powiedz rannemu co mu wolno, a czego nie. W przypadku, gdy nie da się stwierdzić stanu rannego (nie da się odczytać wylosowanej karty z uwagi na warunki) ranny zachowuje się jak WZW. W takim przypadku po 15 minutach nie udzielenia pomocy, umiera.

Tamowanie:

Zakładasz rannemu opatrunek na miejsce gdzie został trafiony. Opatrunek powinien być prawidłowo założony, a nie zawiązany na supeł, nie opatrujemy oporządzenia. Jeśli opatrunek spadnie stan rannego pogarsza się na zasadach ogólnych. Tamowanie może wykonać każdy (RL nawet sam ranny o ile nie korzysta z rannej kończyny) i nie ma czasu minimalnego. Tamowanie powoduje stabilizacje stanu rannego (poza WZW gdzie nie powoduje żadnego efektu). Stan rannego nie pogarsza się.

Opatrywanie:

Procedura tak jak przy tamowaniu, z tym, że może ją wykonać tylko medyk. Podczas trwania zabiegu musi dokonać zapisu w KOR. Zabieg ma określony czas trwania, który zależy od typu rany. Jednocześnie medyk może opatrywać jedną osobę/ranę.
Usztywnienie : Polega na usztywnieniu rannej kończyny tak, aby nie mogła się zginać. Można do tego użyć specjalnych szyn lub środków improwizowanych, nie ma czasu minimalnego. Można to wykonać jednocześnie z opatrywaniem.

RL-Rana Lekka Ranę należy opatrzyć i trwa to nie mniej niż 2 minuty. Po opatrzeniu ranny nie może jedynie biegać. Stan rannego pogarsza się (na RC) jeśli nie zostanie opatrzony lub zatamowany w ciągu 15 minut.

RC-Rana Ciężka Ranę należy opatrzyć i trwa to nie mniej niż 5 minut. Po opatrzeniu ranny może poruszać się i walczyć o ile został ranny w nogę lub rękę nie wolno mu korzystać z rannej kończyny i biegać. Jeśli poza opatrzeniem dodatkowo usztywnisz ranną kończynę ranny może z niej korzystać.

WZW-Wyłączenie Z Walki Możesz tylko ustabilizować stan rannego. Polega to na opatrzeniu, które trwa 10 minut. Ranny nie może się poruszać i komunikować, jest nieprzytomny. Zwykłe tamowanie nic nie daje. Ustabilizowany ranny pozostawiony na 30 minut sam umiera (KIA).

KIA-Zabity Jeśli nie jesteś nekromantą żadne standardowe zabiegi nie pomogą.

Podręcznik sapera [edytowano: 06.06.2016]

Jeśli jesteś ślepy, głuchy i powolny to praca sapera jest wymarzona dla Ciebie. Twoje cele zwykle są duże, nieruchome lub same wpadną w zasadzkę, a jak to zrobią będzie spory hałas.

Miny:

Miny mogą mieć dwojaką zasadę działania albo pirotechniczną albo dźwiękową. Sposób ich odpalenia jest dowolny, ale nie może zagrażać bezpieczeństwu. Miny pirotechniczne muszą spełniać wymogi piro z zasad ogólnych i nie mogą stwarzać niebezpieczeństwa. Miny dźwiękowe o wyzwoleniu informują sygnałem dźwiękowym. Muszą swoją konstrukcją zapewniać 1 krotność zadziałania. Mina może mieć dowolny wygląd ale musi mieć co najmniej 200 ml objętości. Miny te ranią automatycznie wszystkie nieosłonięte osoby w promieniu 3 metrów.

Niszczenie obiektów inżynieryjnych:

W rozgrywce można wyłączyć z gry obiekty poprzez ich wysadzenie. Obiekty, które można w ten sposób zniszczyć to: Budynki Budowle/obiekty powierzchniowe (np. mosty, lotniska) Instalacje (np. radary, radiostacje) Nie można burzyć obiektów, w których umiejscowiona została dwustronna flaga frakcji. Do zniszczenia obiektu należy użyć kartek z logo CSS, kartek z napisem eksplozja oraz świecy dymnej.
W przypadku budynku należy użyć jednej kartki z logo CCS oraz eksplozja na każdej ze ścian zewnętrznych oraz wrzucić do obiektu świece dymną. Do zniszczenia instalacji potrzeba 1 kartki oraz świecy dymnej.

Efekt wybuchu:

W przypadku zastosowania dostatecznej ilości ładunków/kartek do wyburzenia budynku oraz wrzucenia świecy dymnej ulega on zniszczeniu. Gdy ilość ładunków/kartek jest niedostateczna budynek nie ulega zniszczeniu, ale ładunki/kartki traktowane są jak miny.
W przypadku celów powierzchniowych możliwe jest jego uszkodzenie.
Wszystkie osoby znajdujące się w budynku są traktowane automatycznie jako KIA. Osoby znajdujące się na otwartej przestrzeni w odległości do 10 m od miejsca wybuchu (o ile nie są całkowicie zasłonięte przez przeszkodę terenową) oraz wszystkie osoby znajdujące na dachu wysadzonego obiektu są ranne i losują kartę CCS. Wszystkie wskazane zranienia traktowane jest jako rana korpusu.

Zniszczenie/uszkodzenie obiektu:

Nie można korzystać ze zniszczonego budynku, budowli i instalacji. W wypadku budynku oznacza to, że nie można do niego wchodzić. Można natomiast korzystać z niego w charakterze osłony terenowej (zarówno ze ścian jak i dachu). Instalacja nie funkcjonuje. W przypadku uszkodzenia obiektu powierzchniowego takiego jak most, nie można z niego korzystać.
W wypadku obiektów takich jak lotnisko/lądowisko organizator powinien podać, jaką część powierzchni należy zniszczyć, aby zostało ono wyłączone z gry. Jeśli obiekt nie został zniszczony należy usunąć kartkę z informacją o wybuchu.

Każdy z uczestników ( na chwilę obecną mam przygotowanych 60 zestawów) otrzyma na czas gry zestaw składający się z 9 kart Close Combat Simulation. Talia Kart składa się z 3 kart Ranna Lekka- RL, 4 kart Rana Ciężka -RC, 1 karty Wyłączony z Walki WZW , 1 karty Killed In Action- KIA.
Po trafieniu losujemy efekt z kart, które przechowujemy w kieszonce.
Każdy dysponował będzie również kartą opatrywania ran, na której medyk może odnotować i oznaczyć Twoje zranienia w trakcie ich opatrywania.

Karta CCS Legenda :

Finalna postać kart:

Dodano: 29.06.2016
Podczas scenariusza wprowadzimy wyzwanie dla każdego uczestnika. Przed rozpoczęciem gry rozdamy każdemu po jednym nieśmiertelniku. Wyzwanie polegałoby na tym, że „upojony zapachem krwi wytoczonej z wroga zwycięzca powinien podejść (doczołgać się lub jak kto woli dokopać się) do rannego/trupa i skasować go z nieśmiertelnika – po czym zatrzymać go jako trofeum do końca scenariusza.
Po zakończonym scenariuszu podliczymy trofiejne nieśmiertelniki i osobnik z największą ich ilością otrzyma nagrodę.
Na zdjęciu efekt prac:

Dodano: 06.06.2016
W wydarzeniu dopuszczone do gry będą pojazdy:
Pojazdy:

  1. Pojazdy są oznakowane (logo CCS format A4) oraz muszą mieć włączone światła mijania lub pozycyjne. Pojazdy muszą poruszać się po drogach, nie szybciej niż 20 km/h.
  2. Niszczenie pojazdów. Pojazd możesz zniszczyć granatem (świecą dymną), rzucając granat przed nim lub pod nim (nie z tyłu, nie z boku)
  3. Jeśli jesteś w niszczonym pojeździe musisz go opuścić w ciągu 1 minuty inaczej jesteś KIA. Każda osoba ewakuująca się z takiego pojazdu jest traktowana jako w pełni zdrowa i może odpowiedzieć ogniem. Każde bezpośrednie trafienie w gracza w pojeździe rozstrzygane jest na zasadach ogólnych.‘’
  4. Pojazd unieszkodliwiony, zostaje odstawiony do Głównej bazy dla danej frakcji na 60 min, po czym może być ponownie użyty w akcji.

Na razie tyle. Proszę śledzić temat i przyswajać zasady gry. Pozdrawiam z Nigerii!!! Szela

Nie ma mozliwosci edycji pierwszego postu? Czy jakis dobry Moderator, po przeanalizowaniu wydarzenia nie moglby przeniesc postu do zakladki Scenariusze? Pozdrawiam!

Przenoszę, ale zostawiam odnośnik w poprzednim dziale. Pisz w kolejnym postach co chcesz zmienić. Będę edytował Twój pierwszy post.

Edytowałem Twój pierwszy post zgodnie z dalszymi postami - sprawdź poprawność. - Gumiś

Witaj Gumiś !
Jedna zjedzona literka ‘J’ w Podreczniku sapera : " Jeśli jesteś ślepy, głuchy i powolny "

Zamiast ‘nogi’ powinno byc rękę —> Podrecznik Medyka: Opatrywanie
RC-Rana Ciężka Ranę należy opatrzyć i trwa to nie mniej niż 5 minut. Po opatrzeniu ranny może poruszać się i walczyć o ile został ranny w nogę lub rękę, nie wolno mu korzystać z rannej kończyny i biegać. Jeśli poza opatrzeniem dodatkowo usztywnisz ranną kończynę ranny może z niej korzystać.

Dziękuję za edycję, pozdrawiam!

Poprawione [08.06/11:30 LT] - Gumiś

Zostal miesiac do wydarzenia. Jakie zainteresowanie tematem jest do tej pory na taktycznyszczecin.pl ? Wiem, ze planuje przyjechac na Kluczewo po pare osob z B.R.o.S., i.Ch. oraz SFAT. Pozdrawiam!

Ludziska szykuje się fajna impreza. Zapisujcie się tutaj. Transport załatwimy jeśli ktoś nie ma własnego.
Nie bać się skomplikowania bo wszystko wyjdzie w praniu.
Brosy jadą.

Jak konwersja ze USA dojdzie to czemu nie. :]

EDIT: “Podczas scenariusza wprowadzimy wyzwanie dla każdego uczestnika. Przed rozpoczęciem gry rozdamy każdemu po jednym nieśmiertelniku. Wyzwanie polegałoby na tym, że „upojony zapachem krwi wytoczonej z wroga zwycięzca powinien podejść (doczołgać się lub jak kto woli dokopać się) do rannego/trupa i skasować go z nieśmiertelnika – po czym zatrzymać go jako trofeum do końca scenariusza.
Po zakończonym scenariuszu podliczymy trofiejne nieśmiertelniki i osobnik z największą ich ilością otrzyma nagrodę.”
Na zdjęciu efekt prac:

A co w momencie gdy mam dajmy na to 6 nieśmiertelników wroga i zostaje zabity??Czy wróg może mi zabrać zebrane przeze mnie ??

Wrog bierze wszystko. Niesmiertelniki swojej Frakcji rozda kolegom, a wrogiej zachowa dla siebie.

EDIT:
“Podczas scenariusza wprowadzimy wyzwanie dla każdego uczestnika. Przed rozpoczęciem gry rozdamy każdemu po jednym nieśmiertelniku. Wyzwanie polegałoby na tym, że „upojony zapachem krwi wytoczonej z wroga zwycięzca powinien podejść (doczołgać się lub jak kto woli dokopać się) do rannego/trupa i skasować go z nieśmiertelnika (ze wszystkich posiadanych) – po czym zatrzymać go jako trofeum do końca scenariusza.
Po zakończonym scenariuszu podliczymy trofiejne nieśmiertelniki i osobnik z największą ich ilością otrzyma nagrodę.”

Piszę się na to jak najbardziej. Strona oczywiście rosyjska

Proszę Państwa, oficjalnie informuję, że wróciłem z morza i impreza na pewno się odbędzie :wink: Pozdrawiam!

Bardzo się cieszymy. B.R.o.S. razem z Herodem stawia się na miejscu.

That’s right bitches!

Dzięki Gumiś , że o mnie pamiętałeś :frowning: :frowning: :frowning:

Herod jest gwiazdą, Ty nie,pogódź się :stuck_out_tongue:

Ja też będę,czy z ekipą czy nie to się okażę.

Ok Dżentelmeni, proszę w takim razie o wpisanie się na listę, byśmy jako orgowie mieli chociaż blade pojęcie ile ludzi pojawi się w dniu imprezy :wink:

  1. Szela,
  2. Hydrant,
  1. Szela,
  2. Hydrant,
  3. Herod,