Umieszczono za zgodą administracji: SPOON, Herod
**ZONA BAŁTYK II
“NIEPAMIĘĆ”**
Ekipa Zona Bałtyk zaprasza na grę terenową LARP z el. airsoftu opartą na motywach gier z serii
Stalker i powieści “Piknik na skraju drogi” Arkadija i Borysa Strugackich.
Jest to druga oficjalna impreza tego typu organizowana przez Zonę Bałtyk na terenie Zachodniopomorskiego - po połączeniu sił z organizatorami Stalker Silesia, a także ekipą odpowiedzialną za STALKER Nysa A.D 2014 “Lądowanie” chcemy zapewnić wam rozgrywkę na co najmniej Śląsko-Opolskim poziomie. Impreza jako wydarzenie cykliczne, opiera się na wydarzeniach z pierwszej edycji, czyli Zony Bałtyk - “Prolog”.
- Impreza
INFORMACJE PODSTAWOWE:
Strona WWW: http://baltyk.stalker.info.pl/
Miejsce: 40 ORP Kołczewo
Wskazówki dojazdu:
- link do mapy: http://infowsparcie.net/wria/images/kolczewo_40_dr/mapa_40dr.png
- street viev: Mapy Google
Termin: 17-19 października 2014
Rejestracja: http://baltyk.stalker.info.pl/
Zasady Rejestracji: http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=
Aktualizowana lista graczy:
http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=122
Limit miejsc: 70 osób
Składka: 40 zł
Zniżki:
- przedstawicielki płci pięknej: -5 zł
- wpłata tydzień po rejestracji -5zł
(Zniżki łączą się ze sobą)
Co ze zniżką dla mutków?
Mutanci wpłacają składkę przy rejestracji jak pozostali gracze, z tym że aby otrzymać zwrot składki (czyli 100% zniżki) muszą pojawić się na imprezie i zgłosić ten fakt podczas rejestracji. W innym wypadku pieniądze trafiają do puli imprezowych funduszy.
Wiek uczestników: 18 lat (ukończone)
Regulamin: http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=114
Wymagania stylizacyjne: http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=121
Fabuła: http://stalker.slask.pl/forum/viewtopic.php?t=117
Impreza na WMASG: WMASG - Airsoft & Guns
Kontakt z Orgami:
Ruda: 726-902-264
Husar: 725-871-542
lub:
E-mail: zonabaltyk@gmail.com
FB: Stalker - Zona Bałtyk
- Harmonogram
17 października (piątek)
do 19:00 - przygotowywanie terenu rozgrywki. Zapraszamy chętnych do kopania, budowania i rozstawiania stylizacji. Za pomoc, przewidziane jest małe co nieco
19:00 - początek integracji uczestników imprezy, beforeparty z ogniskiem (wyżywienie & dodatki na własną rękę) Możliwość noclegu na terenie gry (potrzebne własne namioty, karimaty, śpiwory, ciepła odzież).
18 października (sobota)
~9:00 - akredytacja graczy w kolejności: Wojsko → Mutanci → Frakcje → Samotnicy. Po rejestracji każdej z grup - odprawa frakcyjna. Po odprawie możliwość natychmiastowego wyjścia w teren danej frakcji i rozpoczęcia przez nią gry.
~10:30 - obowiązkowa odprawa samotników przed Barem. Oficjalny start imprezy dla wszystkich akredytowanych graczy.
19 października (niedziela)
~01:00 - zakończenie działań NPC. Koniec oficjalnej części LARP-a.
~02:00 - podsumowanie imprezy przed Barem. Podziękowania, nagrody itp.
~10.00 - Rozpoczęcie sprzątania terenu rozgrywki, wyjazd graczy i zamknięcie terenu.