Długo się zbierałem żeby coś o tym napisać, dalej mi się nie chce dlatego będzie biednie
Na początku września pojawiła się u mnie replika po tuningu w Whisky’s Workshop - klik. Dokładniej chodzi o replikę HK416D od VFX na licencjach Umarex.
Przedstawiam setup ogólnie:
• Gearbox RetroArms Split V2
• Głowica tłoka RetroArms
• Tłok RetroArms
• Przerywacz trybu ognia RetroArms
• Zębatki helikalne SHS
• Głowica cylindra SHS
• Cylinder typ 2 SHS
• Zębatki helikalne SHS 100:200
• Opóźniacz SHS
• Dysza SHS
• Gumka HopUp Madbull Czerwona
• Sorbo
• Nowe kable + mosfet z aktywnym hamulcem (nie ten ze zdjęć)
Uwaga!
Jako, że zdjęcia są dużej roździelczości i nie przegląda się ich wygodnie na forum załączę link do albumu który znajduje się na fanpage serwisanta.
>>>KLIK<<<
Osiągi:
Replika w tej konfiguracji zasilana akumulatorem li-po Electro River 11.1V 3S 25C na sprężynie SP90 Guarder osiąga stabilne 335FPS z rofem 16,7RPS (równo 1000 kulek na minutę).
Przy sprężynie (podobno) SpecnaArms M120 osiągała ~425FPS (nie pamiętam dokładnie), a ROF nie był sprawdzany.
Coś o samej replice:
HK416D VFC na licencji UMAREX. Zakupiłem ją na początku września 2014r za 1755zł na SpecShopie. Niektórzy mówią, że dałem 1000zł za oznaczenia . Może dla innych nie liczy się to, jest to “koszerna” replika
Wykonana naprawdę dobrze, zadbano o szczegóły. Bardzo dobrze złożona, zero luzów i naprawdę wytrzymała.
Fabrycznie generowała 300FPS z przyjemnym ROFem (nie pamiętam jaki był). Mimo tej niskiej prędkości wylotowej miała przyzwoity zasięg.
Na tę chwilę wygląda tak. Dorobię bardziej szczegółowe zdjęcia, ale już nie dzisiaj >>>KLIK<<<
Czas na zabawną historię z nią związaną
Łamaliście kiedyś deski? Dokładniej chodzi o metodę podparcia o ścianę, a następnie wykonanie silnego kopnięcia w środek deski. Nawet patyki tak się łamie, wiecie o co chodzi
Natomiast ja tydzień po zakupie upadłem z repliką, nie zdążyłem się obrócić na plecy. Podparłem ją o ścianę i z pełnym impetem całym ciałem wleciałem w nią.
I co? I nic, wszystko ok
Zdecydowanie polecam tę replikę.
Coś o samym GB:
Moim zdaniem jest warty ceny. Wygodna i szybka wymiana sprężyny, duża wytrzymałość jak przystało na RA (producent podaje M190 włącznie).
Dobrze jest mieć pewność, że nie pierdolnie w tańcu i wygodę tej wymiany
Jak wygląda wymiana sprężyny oraz ile trwa?
- Wybijam dwa piny.
- Ściągam upperbody z frontem. (Czasami zdejmę bez górnego GB, a czasami razem ).
- Jeżeli nie udało mi się w punkcie drugim to ściągam górną część GB wraz ze zintegrowaną komorą HU i lufą.
- Odkręcam śrubę zabezpieczającą prowadnicę.
- Wyjmuję prowadnicę wraz ze sprężyną.
- Zmieniam sprężynę i składam w odwrotnej kolejności.
Proszę - parę zdjęć żeby sobie to lepiej zobrazować >>>KLIK<<<
Całość zajumje coś około 5 minut, zależy jak długo się męczę z założeniem body do kupy.
Oczywiście body było piłowane, żeby GB mogło wejść. Straciłem boltcatch, a żeby wsadzić górną część GB muszę pociągnąć dźwignię przeładowania
Zakończenie
W taki sposób pochwaliłem się Wam swoim setem tunningowym oraz przybliżyłem w sumie nowinkę ze świata AirSoftu
Możliwa do zmacania na strzelance jak będę miał dobry humor