Mierkura II, Poznań 02.04.2017

Chciałbym Was zaprosić na wydarzenie, które odbędzie się 2 kwietnia (niedziela) w opuszczonej bazie rakietowej w Mieczewie pod Poznaniem obecnie funkcjonującej jako pole “Fort Knox”. Jest to druga edycja imprezy, na której rok temu bawiło się ok. 160 osób. Mam nadzieję, że znajdą się tu chętni aby pokazać poznaniakom wyższość zachodniopomorskiego airsoftu :slight_smile:

Teren przypomina - najkrócej mówiąc - naszą Dobrą, są piętrowe budynki, zielone pagórki oraz lasy. Abyście mieli lepsze pojęcie, link do filmiku ze strzelanki na tej miejscówce: Mieczewo 2017 01 22 - YouTube

Rejestracja: imię, nazwisko, nick, drużyna, strona konfliktu (ZŚ lub PWR) na mierkura@perunairsoft.pl
Link do wydarzenia na fejsie, gdzie są mapy itp.: Mierkura II

Mierkura II

Czas rozgrywki: 1000 - 1500, 02.04.2017
Miejsce: Fort Knox (opuszczona baza rakietowa w Mieczewie)
Wejście: 35 zł dla osób zarejestrowanych w terminie, płatne na miejscu w trakcie rejestracji; 50 zł dla niezarejestrowanych

Wiek: od 16 lat; niepełnoletni wyłącznie za zgodą rodzica zgodnie z podanym wzorem: http://perunairsoft.pl/zgoda%20Mierkura%20II.pdf

PARKING
Ponieważ gra cały teren, parkujemy po obu stronach drogi dojazdowej do Fortu Knox.

AGENDA:
0830 otwarcie rejestracji
0920 zamknięcie rejestracji
0930 apel na placu przy drewnianym
0945 wymarsz stron na pozycje
1000 START
1500 KONIEC ROZGRYWKI
1900 Wynik (na stronie wydarzenia na Facebooku)

SCENARIUSZ
Już od ponad roku w najbiedniejszej prowincji w Mierkurze - Kemii - toczy się walka o dominację pomiędzy sektą Złoty Świt pod duchowym przewodnictwem Słowika Nadziei oraz komunistyczną partyzantką PWR kierowaną przez charyzmatycznego Razwana Totira. Erupcja przemocy nastąpiła pod koniec marca 2016 roku, gdzie w pierwszym poważnym starciu wyraźną przewagę zyskał i utrzymał do dziś Złoty Świt. Siły rządowe zostały całkiem zmarginalizowane w tej rozgrywce, nie tylko ze względu na ich słabość, ale także przez ich wykorzystanie do wewnętrznych rozgrywek między frakcjami rządzącej junty.

Obie rebelianckie organizacje stwierdziły niedawno, że są już w stanie opanować pierwsze miasto. Tak naprawdę, była to konieczność. Nie można podbić kraju, nawet tak zacofanego jak Mierkura, grupą wieśniaków. Potrzebne są ulokowane w miastach zasoby, w tym m. in. ludzkie. Potencjalnych bojowników, nawet w niewielkim mieście, można wyrekrutować więcej niż w kilkunastu wioskach! Naturalnie musiało paść na leżący niedaleki Kemii Fagarasz. W nocy z 1 na 2 kwietnia 2017 roku, nie napotykając oporu, od północy do miasta wkroczyły siły Złotego Świtu. Słuchy o tym co się dzieje w Fagaraszu szybko dotarły do siedziby PWR. Razwan Totir idąc za radą swojego nowego komisarza ds. wojny nakazał natychmiastowy wymarsz i jeszcze przed świtem PWR niemal w całej sile był już na pozycjach wokół południowych obrzeży miasta.

CELE STRON
Wygra ten, kto dostarczy szerszy przekaz propagandowy do miejscowej ludności. Zajmować się tym muszą sami liderzy - Razwan Totir oraz Słowik Nadziei, przemawiając w najważniejszych punktach miasta z podium do miejscowej ludności.
Poza tym jednak, w dzielnicy mieszkalnej (bloki) zamontowano system głośników służących do odtwarzania transmisji propagandowych. Głośniki od dawna nie działają ze względu na całkowity brak prądu w mieście spowodowany zniszczeniem linii przesyłowych, Złoty Świt zamierza jednak doprowadzić zasilanie z agregatu należącego do jednego z zakładów przemysłowych na północnym wschodzie miasta.

SPOSOBY ZDOBYWANIA PUNKTÓW

  1. Przemowy z podium
    Za każdą minutę wygłaszania w jednym z 3 kluczowych miejsc w mieście przemówienia przez Słowika Nadziei lub Razwana Totira, jego drużyna otrzymuje 1 punkt. Przywódca musi stać na podeście w trakcie przemawiania.

  2. Emitowanie swojego nagrania propagandowego.
    Każda strona może puścić z głośników własne nagranie propagandowe. Każda minuta, w trakcie której z głośników sączyć się będzie propaganda daje 1 punkt stronie, której nagranie jest odtwarzane.
    Głośnikami i wzmacniaczem steruje technik (NPC). Ponieważ kasety z propagandą obu stron są powszechne w okolicy, technik już je posiada i nie trzeba mu ich dostarczać.
    UWAGA - aby głośniki działały, muszą posiadać zasilanie z agregatu położonego ok. 200m od pomieszczenia kontrolnego. Zasilanie można wyłączyć/przywrócić:
    a) przecinając kabel/skręcając go z powrotem (obwód został pomyślany tak, aby niemożliwe było spowodowanie zwarcia, prąd rzeczywiście płynący przez kabel będzie bezpiecznym, niewielkim prądem stałym o niskim napięciu, oba przewody w kablu będzie można bez żadnego ryzyka dotknąć gołymi rękoma); kabla nie wolno przemieszczać
    b) przełączając wyłącznik na agregacie

  3. Zadania dodatkowe
    Każda ze stron w trakcie gry otrzyma po kilka zadań dodatkowych. Wykonanie wszystkich może dać maksymalnie 90 punktów.

TRAFIENIA, TRUPY I MEDYCY
Warunkiem uczestnictwa w rozgrywce jest posiadanie czerwonej szmaty do oznaczania siebie jako trupa.
Po otrzymaniu trafienia nie wyciągając czerwonej szmaty kładziemy się na ziemi i czekamy na opatrzenie ran lub wyciągamy szmatę i idziemy na resp. Zasady:

  • nie ma medyków jako takich, każdy może opatrywać rannego pod warunkiem posiadania bandażu,
  • rannego opatrujemy obwiązując mu bandaż na ramieniu, musi on tam zostać aż do zejścia na respa,
  • można być opatrzonym maksymalnie raz, osoba z opatrunkiem po trafieniu schodzi na respa,
  • nie można opatrywać samego siebie,
  • na opatrzenie ran czekamy max. 5 minut, po tym czasie zakładamy szmatę i idziemy na respa,
  • rannemu wolno jedynie komunikować się z drużyną oraz odczołgać max. 2 metry od miejsca trafienia,
  • rannych wolno dobijać silent killem lub strzałem (liczą się strzały oddane co najmniej 3 sek. po trafieniu, które zraniło gracza),
  • opatrujemy tylko bandażem przydzielonym przez organizatora,
  • każda strona dostanie 12 bandaży po 2m każdy,
  • na respie wolno dokonywać “recyklingu” bandaży - zdejmować je i chować do ponownego użycia w boju.

TARCZE BALISTYCZNE
Dopuszczone są jedynie repliki tarcz balistycznych ważące co najmniej 15 kg.

PIROTECHNIKA
Wszelka pirotechnika jest zakazana.

SPAWNY
W miejscach oznaczonych na mapie. Aby w danym spawnie nastąpiło odrodzenie, musi w nim być co najmniej 5 żywych lub martwych graczy.

SILENT KILL
Silent kill możliwy tylko poprzez położenie obu dłoni na ramionach ofiary, pod warunkiem że ofiara nie trzymała repliki wycelowanej w atakującego.

LIMIT FPS
Limit FPS jedynie w CQB, jedynie przy strzelaniu do gracza będącego wewnątrz tego samego budynku: tylko semi-auto, max 380 FPS. We wszelkich innych sytuacjach należy zachować zdrowy rozsądek.
Organizator zastrzega sobie prawo do wyrywkowej kontroli replik osób znajdujących się w budynku, strzelających do graczy w tym samym budynku. Osoby nie przestrzegające limitu FPS lub zasady strzelania na semi zostaną wyproszone z terenu imprezy bez zwrotu kosztów biletu.

ODEJMOWANIE PUNKTÓW
Za:

  • oczywiste nieprzyznawanie się do trafień,
  • poruszanie się jako trup bez czerwonej szmaty,
  • respawn bez wymaganej liczby osób,
  • niestosowanie się do zasad dotyczących rannych i opatrywania ran,
  • inne zachowania niezgodne z regulaminem
    drużynie gracza, który odpowiada za przewinienie odejmuje się punkty. Liczba odjętych punktów pozostaje w gestii organizatora zależnie m. in. celowości i wagi przewinienia. O odjęciu punktów zostanie natychmiast powiadomiony dowódca zainteresowanej strony.

ALKOHOL ORAZ INNE UŻYWKI
Na terenie gry obowiązuje zakaz spożywania alkoholu i/lub stosowania innych substancji psychoaktywnych. Osoby zdradzające objawy spożycia alkoholu i/lub zastosowania innych substancji psychoaktywnych nie zostaną dopuszczone do gry.

Jezuuuu…
oby mi z serwisu SPRka wrocila… :wink:
bo az jizzed

Panowie, jak wrażenia w wyjazdu? Podzielicie się?

Było zajebiście :smiley:

Może jakiś komentarz, Szopen, do tego linku?

Termiatorka na maksa, chyba każdy z cietrzewi miał nieprzyjemną sytuacje, lub kilka, gdzie ludzie po prostu nie przyznawali się do trafień. Dosłownie, każdy z naszej ekipy. Niektórzy kończyli wcześniej imprezę, głównie z powodu terminatorstwa.
Najwięcej w Jana lecieli Ci, najbardziej uber taktyczni w super drogim szpeju, których kule się nie imały i to naprawdę w dziwnych sytuacjach.
link do mapy: https://scontent-ams3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16640991_1227633113939161_677010126313129107_n.jpg?oh=f47017f47d2388ea2bf6758f157954d7&oe=59534FCB

Teren był dość mały jak na 150 osób, przynajmniej ja takie odebrałem wrażenie, ale jest on ładny, budynki które małe nie są i kilka ich stoi, lasy, okopy, górki, generalnie fajny teren.
Kolejnym minusem dla mnie było brak limitów, który był wykorzystywany na maxa, istny master race, miałem wrażenie że tam mają kompleks małych penisów bo liczyło się więcej i szybciej.
Więcej na jednej strzelance widziałem replik hpa niż przez całe życie, i raczej dla nich też się liczyły fpsy, niektórzy się chwalili że mają prawie 800… :confused:
Na plus zasługuje nasz sztabowy który na radiu przesiedział całą strzelankę, i ogarnął ludzi na tyle że wykonywali jego zadania. Było ich mnóstwo, co chwile organizator donosił kopertę z kolejnym zadaniem do wykonania.’
Był problem jeszcze z parkingiem, był on zbyt blisko działań, 3x przez niego przebiegaliśmy jak obchodziliśmy wroga.
Niektórzy to wykorzystywalijak tylko mogli i po prostu chowali się mimo zakazu za samochodami i oddawali ogień. Frajerstwo na maxa.
Wracając do mapy, my jako PWR, rozpoczynając gre, wybiegliśmy z respa i już przy punkcie P1 byli wrogowie… jakim cudem? Nie mam pojęcia…
Oceniając, to chyba wieczór z ekipką którą przyjechaliśmy był lepszy niż same strzelanie.
ale warto było spróbować jakiejś innej miejscówki, jak będzie część trzecia to się mocno zastanowie czy tam pojadę.

Jeszcze nie byłem na imprezie ogólno duzo polskiej na której jest ponad 100 osób żeby terminatorka nie była na poziomie uber max.
Taki urok dużych imprez że bez 20 kulek w twarz mało kto sie przyznaje. Kwestia anonimowości.
Pamietam ze 5 lat temu tez narzekało się na brak limitów na dużych imprezach…

Więc jak przypomne sobie strzelanke u nas na dobrej gdzie było 70 osób i terminatorki wogole nie odczułem to się miło robi na sercu ;p
Nie wiem moze inni mieli gorsze wrazenia :wink:

A zaskoczę Cię, Kocur. Najmniej oszukiwania było (ale oczywiście zdarzało się) na Falkenhorście (2015). Impreza oczywiście >100 osób. Taka zabawna sytuacja - Org wydymał graczy, więc gracze chcieli uratować imprezę poziomem gry.

Czytałem o tym na wmasg… Zawsze są wyjątki potwierdzające regułe.