26.07.2015r. - Ogień nad Wiskordią

bedziesz?

  • Tak
  • Nie

0 głosujących

GDW serdecznie wszystkich zaprasza na scenariusz według naszego pomysłu. Całość odbędzie się na Wiskordzie w dniu 26.07.2015r. Jeśli twoja replika ma więcej niż 350 fps - nam to nie przeszkadza. Przygotujcie szpej, dużo kompozytu i niewyczerpane pokłady energii, bo czeka was scenariusz, gdzie wszystko potoczy się zgodnie z wojskową logiką…

Wciąż zainteresowanych zapraszam do zapoznania się z materiałami poniżej.

****Opis Frakcji
Frakcja Wschód
Oddziały Armijne Czermałyk - kompania specjalna Styła - pluton Korsuń,
pluton Zoria.
Oddziały powstałe na Ukrainie w czasie wielkiej wojny o zasoby. Dwa najbardziej zasłużone plutony w walkach na Krymie i Węgrzech. Brały udział w zdobywaniu Szolnok i Miszkolc na froncie węgierskim. Owiane złą sławą po czystkach w mieście Pecz. Dowodzone przez gen. Ilie Debreczyna. Doborowa kompania o charakterze ciężkiej piechoty.

Frakcja Zachód
Dywizja Morgedal – kompania desantowo-szturmowa Edland – pluton Hovden, pluton Bryne.
Dywizja sformowana z oddziałów rozbitych na terenie Austrii i Węgier po porażce pod Ternopolem. Jednostka brała udział w ciężkich bojach o elektrownie atomową Mochowce oraz o tamę Puchov. Plutony zasłużyły się akcją likwidacji gen. Nikity Łazowa oraz jego sztabu po desancie na Krymie .Jednostka przeznaczona
do likwidacji celów o wysokim priorytecie.

Frakcja separatystów
Główną siłą tej frakcji jest Żelazna Gwardia utworzona na terenach Słowacji w okolicy miasta Preszów. Są to oddziały sformowane z najemników i separatystów politycznych, którzy chcą oderwać ziemie pomiędzy miastami Preszów i Użhorod
w celu utworzenia własnego państwa. Swoją sławę zyskali walcząc z Frakcjami Wschód i Zachód na dwóch frontach. Pomimo walk w okrążeniu wiele razy przechylali szalę zwycięstwa na swoją stronę . Znani z tego, że nie biorą jeńców.


Zbiórka: Do godziny 10:00 (wliczając ładowanie magazynków, selfie itp.)
Miejsce zbiórki: Parking WISKORD
Odprawa: 10:00 - 10:30
Rozpoczęcie: 10:30
Odprawy wew. d-ców: 10:30 - 10:45
Zakończanie: 15:30
Limit fps:

  • 350 fps - repliki do walki na bliskie odległości (pistolety, shotguny, oznaczone repliki AEG)
  • 450 fps - repliki karabinów maszynowych, karabinów szturmowych, pistoletów maszynowych, shotgunów i innych (nie strzelają w budynkach pod groźbą zbanowania)
  • 600 fps - repliki karabinów snajperskich,
    Osoby, które zamierzają używać karabinów snajperskich, muszą zgłosić ten fakt na forum i liczyć się z możliwością niedopuszczenia tego typu broni.
    Osoby, które przekroczą limit, nie będą mogły wziąć udziały w rozgrywce.
    Amunicja: Bez ograniczeń.
    Osoby niepełnoletnie: zgodnie z regulaminem Taktycznego Szczecina.

Mechanika
1. Rozgrywka

  • Każda z grup zaczyna w swojej bazie.
  • W odległości około 50 metrów od bazy znajduje się resp, miejsce będzie wyznaczone i oznaczone przez organizatorów. Respawn odbywa się gdy w jego wnętrzu zbiorą się 4 osoby. „Żywi” gracze nie mają prawa wejść na respa.
  • Zadania będę ujawniane w czasie odprawy (główne) oraz w czasie gry.
  • Z założenia wszelkie elementy rozgrywki są neutralne i obie strony mogą ich używać. Przejmowanie nie jest zabronione z wyjątkiem baz.
  • Teren oznaczony taśmą i tabliczką ostrzegającą o polu minowym jest WYŁĄCZONY z rozgrywki (osoba, która tam wejdzie, uznawana jest za martwą).

2. Zasady trafienia i leczenie

  • Osoba trafiona jest traktowana jako Ranna. Pozostaje na swojej pozycji oznaczając się czerwoną szmatą i może jedynie wzywać pomocy (nie przesuwa się ani o metr, nie chowa itd). Może do niej podbiec Medyk i uleczyć (na zasadach opisanych
    w punkcie „Medycy”).
  • Osoba uleczona i ponownie trafiona zostaje uznana za zabitą i schodzi na respa.
  • Osoba która jest ranna może sama zadecydować, że umiera. Może wtedy udać się do respawnu ale tak żeby nie przeszkadzać innym graczom.
  • Osoba ranna nie może strzelać, jeżeli podejdzie do niej zdrowy gracz może
    ją “przetransportować”. Noszenie rannego polega na tym, że osoba trafiony kładzie rękę na ramieniu zdrowej osoby i idzie za nią, w takiej sytuacji, żadna z osób
    nie może biegać. Zdrowy gracz i tylko on może strzelać.
  • Osoba trafiona/martwa, nie może używać radia.
  • Trafienie w replikę oznacza konieczność korzystania z drugiego egzemplarza broni (o ile ktoś posiada) lub udania się do własnej bazy, gdzie następuje naprawa broni. Nie ma techników – broń uznajemy za usprawnioną w momencie dotknięcia flagi we własnej bazie.

• Dobijanie rannych - polega na podejściu do rannej osoby, położeniu jej ręki na ramieniu i zadeklarowaniu “Dobijam”, osoba dobita uznawana jest za martwą i udaje się do respawnu.

3. Medycy

  • Podczas gry każdy gracz posiada opatrunek osobisty, którego medyk
    (i tylko medyk) używa do wyleczenia (uzdrowienia) danej osoby.
  • Tylko Medyk może leczyć rannych. Leczenie odbywa się poprzez założenie
    na jedną z kończyn opatrunku osobistego. Wyleczony gra dalej z opatrunkiem. Ponowne trafienie jest równoznaczne z zejściem na respa. Na respie gracz zdejmuje, składa opatrunek i nosi go ze sobą w dalszej części rozgrywki.
  • Osoba, która zgubi opatrunek nie może być uzdrowiona przez medyka.
  • Medyk nie może się sam opatrzyć.

4. Komunikacja

  • Komunikacja jest dozwolona tylko poprzez ręczne radiostacje. Używanie telefonów komórkowych zabronione.
  • Pierwszy kanał PMR (446,00625) jest zarezerwowany do wyłącznego użytku
    dla sędziów.
  • Kanał 50 000 na radiostacji RF10 jest zarezerwowany do wyłącznego użytku
    dla sędziów.
  • W czasie gry można wejść na te kanały w celu zadania pytania lub zgłoszenia problemów.
  • Drużyny będą miały przydzielone kanały PMR do komunikacji wewnątrz drużyn. Sędziowie mogą wchodzić na kanały drużyn w celu skontaktowania się z dowódcami i wydania dodatkowych poleceń/instrukcji niezbędnych dla prawidłowego przebiegu gry.
  • zabrania się korzystania z innych kanałów, niż przydzielone drużynie.

5. Sędzia
W czasie gry wprowadzona zostanie funkcja sędziego, jego zadaniami będzie rozstrzyganie sporów pomiędzy graczami, oraz pilnowanie prawidłowego wykorzystania mechaniki scenariusza. Sędzie będzie uczestnikiem gry, który w razie konieczności interwencji, oznaczy się materiałem w kolorze żółtym.

DECYZJA SĘDZIEGO JEST OSTATECZNA I NIEPODWAŻALNA.

W związku ze specyfiką scenariusza, odbędzie się on jedynie wtedy, gry pojawi się minimum 30 osób (nie licząc GDW), więc się postarajcie.
W celu oszacowania ilości zainteresowanych prosimy o wpisywanie się pod tym postem.

Dla ułatwienia pozwoliłem sobie dodać ankietę nad postem :slight_smile: ja oczywiście będę :slight_smile: ale miałem nadzieję że snajperki nieb będą miały limitów ;(

Haha pierwszy raz zadziałały na mnie wiadomości w takim stopniu, że już teraz zaczynam się mobilizować na niedzielę :sunglasses:

Jeśli jest taka możliwość to proszę o dopuszczenie mojej repliki powyżej 600 fps. Niestety nie wiem ile dokładnie więcej. Forumowicze mogą potwierdzić moją odpowiedzialność w posługiwaniu się taką repliką.

Może będę, ale to nie jest pewne

Snajper sprawdzimy na miejscu i zobaczymy

Tak Snajper. Jakby było za dużo - to dołączysz do nas :wink:

Pytam teraz bo jeśli na miejscu się okarze, że jednak nie mogę to się po prostu wkurwię. Więc poproszę o oficjalne stanowisko.

Mam nadzieję że nie znajdę pola minowego na najwyższym dachu wiskordu :stuck_out_tongue:

Snajper ty się nie martw myślę że będzie ok

No to jedziemy

  • Kanał 50 000 na radiostacji RF10 jest zarezerwowany do wyłącznego użytku dla sędziów.

Czyli mam rozumieć, że macie i udostępniacie RF’ki na scenariusz do kontaktu miedzy bazą, a radiooperatorem. Czy to się znalazło przez przypadek przy kopiowaniu??

Nie i nie. Ten zapis jest na wypadek, gdyby ktoś miał i chciał korzystać. Zero przypadków - tak miało być :wink:

Jak już kopiujecie od innych to chociaż literówki poprawcie.

:open_mouth:

tez zawitam :wink:

Wszyscy, którzy zadeklarowali swoją obecność na scenariuszu, niech jeszcze to zrobią w ankiecie, głosując właśnie na scenariusz :wink:

acha- no zglaszam wiec snajperke (O.o)

Zglaszam sr25 cos kolo 540 fps max. Nie wiadomo czy ja uzyje, zalezy czy tego dnia bede chcial lezec czy biegac xd

Jeśli masz na myśli opis mechaniki gry, to chyba nie spodziewałeś się, że wymyślimy coś rewolucyjnego. Wszyscy grają z grubsza według podobnych zasad, więc po co wyważać otwarte drzwi. A co do literówek, hmmm… shit happends :smiley: