19.10.2025 Krzekowo 2

W tą niedzielę będziemy się bawić w trybie TRZY LINIE.

  • atakujący startują z respawnu, obrońcy startują rozstawieni na linii 1

  • każdą linię atakujący muszą zdobyć w przeciągu 30 min

  • gdy atakujący zdobędą linię (punkt dla atakującyh) poprzez przeciagnięcie masztu na swój kolor lub upłynie czas obrony (punkt dla obrońców) maszt linii staje się respawnem atakujących

  • po zdobyciu lub upłynięciu czasu następuje 5 min. na przegrupowanie. Atakujący zbierają się na nowym respawnie a obrońcy cofają się na kolejną linię. Obrońcy NIE mogą pozostawać na tyłach a atakujący idą na nowy respawn.

  • atakujący mają respawn co 1 osobę

  • obrońcy startując z linii 1 mają po jednym odrodzeniu na każdej KOLEJNEJ linii (nie na linii z której startują).

  • Na mapie zaznaczono MAKSYMALNE wysunięcie obrońców w momencie startu obrony danel linii (25m, 25m, 75m).

  • gdy obrońca wyczerpie już odrodzenia na liniach 2 i 3 wraca do gry na RESPAWNIE “co 2 i wiecej” (Minimum 2 i wiecej graczy na raz znajdujących się na respawnie może wrócić do gry)

  • taki model odrodzeń symuluje coraz dłużej docierające na linie obrony posiłki gdy strona atakująca naciera ze stałym imperem (przenoszący się na linie respawn + odrodzenia “co jeden”)

  • gramy z leczeniami

  • minimum 2 rundy ze zmianą stron

Uwaga przypominamy o koniecznosci używania kulek BIO

Spotkanie odbędzie się zgodnie z zasadami forum TaktycznySzczecin
Tabelka MED

Spotkanie rozpocznie się w Niedzielę, 19.10.2025 o 10:00

Kwestie organizacyjne:

  1. Jeżeli nie wiesz, gdzie i jak dojechać na miejsce spotkania przejdź do: Mapa dojazdu do miejscówek
  2. Wszyscy gracze zobowiązani są do posiadania oznaczenia trafień w postaci kamizelki odblaskowej
  3. Oznaczenia stron na oba ramiona są obowiązkowe dla każdego gracza.
  4. Od chwili przybycia na teren odprawy, do czasu zakończenia spotkania gracz zobowiązany jest posiadać certyfikowaną ochronę oczu (okulary lub gogle ochronne). Jej ściąganie w czasie odprawy, rozgrywki czy przerw w grze jest kategorycznie zakazane.

Istotne zasady, limity i regulaminy:

  1. Streszczenie regulaminu
  2. Limity mocy replik
  3. Regulamin Spotkań TS

Gracze niepełnoletni (Regulamin TS I.10):

  1. Na spotkaniach organizowanych przez forum Taktyczny Szczecin obowiązuje ograniczenie wiekowe od lat 16.
  2. Do rozgrywki dopuszczani są niepełnoletni gracze, którzy ukończyli 16 rok życia, posiadający zgodę rodzica/opiekuna prawnego lub autoryzowaną legitymację niepełnoletniego gracza.
  3. Gracze nieletni zobowiązani są do posiadania legitymacji nieletniego gracza na każdym spotkaniu.
  4. Osoby niepełnoletnie, które w dniu rozgrywki nie będą dysponowały pisemnym pozwoleniem od rodzica lub legitymacja niepełnoletniego gracza nie zostaną dopuszczone do gry.
  5. Gracze poniżej 16 roku życia będą dopuszczeni do rozgrywki tylko i wyłącznie pod warunkiem obecności prawnego opiekuna podczas odprawy i rozgrywki (pozostającego w strefie off-game)
  6. Wszystkie dane na druku zgody rodzica/opiekuna muszą być podane (wystarczy 1 rodzic/opiekun). Brak danych skutkuje niedopuszczeniem do gry.

Przypominam że limity J (CQB oraz w lesie) są bezwzględne. Jeśli nie jesteś pewny czy spełniasz limit sprawdź to bo możesz nie pograć!

Jeśli zagłosowałeś, a się nie pojawisz poinformuj w temacie. Nie musisz podawać przyczyny.

Ten temat został automatycznie zamknięty 90 dni po ostatnim wpisie. Tworzenie nowych odpowiedzi nie jest już możliwe.

Dodano opis rozgrywki

Dzięki wszystkim za gierę i Kleszczowi z Tomaszem za przygotowanie i moderację :saluting_face: do następnego

3 Likes

Motto dnia:

Ersoft się kończy

4 Likes

moje motto dnia jest: ja pierdole czemu tak drogo na festiwalu azjatyckich smaków

3 Likes

chociaż dobre?

średnie, za to drogie

2 Likes

Przynajmniej sranie gratis

Fajnie wczoraj było, ciężka gra bo teren gęsty premiujący obronę. Podobny case jak ostatnie Gniazdo Ptaszora.

Podobna sugestia dla adminów co wtedy - kiedy mamy taki gęsty teren gdzie widać, że jak obrona się skitra w krzokach to będzie ich b. ciężko wyjąć, może lepiej będzie ustalić grę gdzie obie strony muszą atakować na jakiś punkt? Aby spróbować zmniejszyć możliwość kampienia.