19.03.2017 - CTF Lotnisko Kluczewo

Siema, witam szanowne grono i zapraszam na mega prostą grę na terenie lotniska Kluczewo.

Miejsce:

Obszar “A” - Miejsca Bloki, Magazyn, Las, Kotłownia.
Mapa miejscówek Stargard i okolice

Czas:
9:00 - 14:00

Strzelanie w rejonie bloków czyli włączamy las i ruiny kotłowni.
Repliki powyżej 450 FPS nie wchodzą do gry.
Punkty to miejsca trudne na których występują bardzo krótkie dystanse lub są to budynki. Zalecam przyniesienie lub posiadanie replik CQB do 350 FPS.

Zasady:

  • Ogień ciągły w terenie otwartym.
  • Ogień pojedynczy w przypadku strzelania z, do i w budynkach lub innych konstrukcjach.
  • Ratowanie rannych następuję przez uzdrawiający dotyk trwający 10 sekund.
  • Przyznajemy się do trafień, jeżeli kompan obok dostanie należy zwrócić mu uwagę.
  • Spory rozstrzygamy na miejscu na korzyść strony wnoszącej oskarżenie.
  • Używamy czerwonych znaczników trafień.
  • Osoby chcące hobbystycznie robić zdjęcia chodzą w swoich żółtych kamizelkach obrazkowych.

Prosta gra polega na zdobywaniu punktów w terenie.
^Zaczynamy od południa i kierujemy się na północ.
^Raz zdobyty punkt zostaje przejęty na zawsze i staję się respem strony, która go przejęła. Obrońcy przemieszczają się wtedy do kolejnego punktu obrony.
^Respem obrońców zawsze jest punkt na mapie za ich plecami. Na przykład podczas obrony Bloku I respem jest blok II.
^Respawn (ponowne włączenie do gry) uczestników odbywa się w wyznaczonym miejscu po każdym kwadransie od pełnej godziny to znaczy 10:00; 10:15; 10:30. Zależnie od warunków ustalimy inną znaną formę respa.
^Uczestnik może być jednokrotnie ranny po pierwszym trafieniu. Po uleczeniu go, drugie trafienie wysyła bezpośrednio na respa. Każdy jest medykiem.
^Start z miejsca “S” zaczyna grupa, która w rzucie monetą wylosuje awers monety.
^Po zajęciu ostatniego punktu następuje koniec gry oraz zamiana stron.
Wygrana gry polega na porównaniu czasu jaki zajmowało przełamanie wszystkich linii obrony obu zespołom.

Obserwujcie temat i zapraszam.
mapa gry.jpg

Hi.

Can someone give me a Ride to the AO? I really would like to take part on this Op.

Thanks.
Vieira
534215166

Podziękowania dla organizatora za pomysł i poświęcony czas.
Pozdrowienia dla wszystkich graczy, którzy z czystym sumieniem opuszczali teren dzisiejszej rozgrywki :wink: , pozostałych wybaczcie , ale nie pozdrawiam :neutral_face:

Dzieki za spotkanie, trochę rozruszałem stare kości:).

Do poprawy

  • jak gramy Capture The Flag, to… przydałyby się flagi
  • odwróciłbym kolejność ataku, zaczął od budynków, a skończył na lesie
  • obrońcy maks 100m od flagi bo zamiast walki o punkty zrobiła się regularna bitwa o każdy kawałek lasu z flankowaniem w nieskończoność

Ogólnie to sporo chaszczy tam było, strzelanie było na 10 m przez nie i dziwne, że kulki nie dolatywały, a co dopiero przy większych odległościach. Jak idziesz przez takie krzaki to nie wiesz czy przypadkiem to była gałąź czy kulka, szczególnie w słuchawkach. Przypuszczam, że to była przyczyna większości sporów, a nie chęć oszustwa:).

Pozdrawiam

Podziękował , jako gracz po obu stronach powiem tak : Jeśli wszyscy uważnie słuchali Bardana wiedzieli że spory wszelakiej maści załatwiamy od ręki.Jeśli tego nie zrobili uznali że wszystko było ok i pisanie o tym jest co najmniej śmieszne.Teren świetny czekam aż zrobi się zielony. Pozdro i poćwicz

Szopen, owszem trzeba załatwiać takie sprawy od ręki ale jeśli mam podchodzić po raz 10 do ludzi bo się nie przyznają (albo zajmują naszego respa) to mi się odechciewa.
Dla organizatora + za pomysł, teren świetny, tylko ludzie się nie popisali

Dziekuje Szajba za pozdrowienia :stuck_out_tongue: Jedna sprawa, sprawdzenie mocy replik… do wielu rzeczy mozna sie oczywiscie przyczepic, ale kolego Szopen, jesli mialbym latac do kazdego i klucic sie czy zostal trafiony musial bym jakies 90 % czasu na spotkaniu spedzic na lataniu za kolesiami majacymi w dupie to czy zostali trafieni czy tez nie. Dzis terminatorka pokazala swoje prawdziwe oblicze :stuck_out_tongue: ahahahahaha . Glupota ludzka dzis siegnela granic… żenada…

Dzięki za przybycie, tak liczne. Mam nadzieję, że w przyszłości jakość spotkań wzrośnie oraz się ustabilizuje i za każdym razem cała inwestycja w asg będzie się zwracać. Jak złowię złotą rybkę to obiecuję, że ją o to poproszę.

Jeżeli chodzi o uwagi, Ziku coś mnie podkusiło żeby napisać CTF w temacie, chociaż w zasadach nie wspomniałem ani razu o fladze. Może następnym razem flagi pojawią się w grze. Uważam też, że pomysł z rozpoczęciem gry w odwrotnym kierunku jest bardzo dobry i przeszedł mi przez myśl zaraz po zakończeniu pierwszej tury. Zatrzymałem to dla siebie, bo nie chciałem rozciapać koncepcji. Kolejny punkt to ograniczenie zasięgu działania obrońców punktu, dosyć kontrowersyjne ale rozumiem o co Tobie chodzi.

Było kilku przedstawicieli paskudnych uberproturbotermosów. Z tą zarazą nie wiem jak walczyć. Rozstrzygnięcie sporu na miejscu może u takich spowodować jeszcze większe zradykalizowanie i jeszcze gorsze przestępstwa podczas rozgrywki. Wstydźcie się! Nie mam nic do tych co mogli nie poczuć, bo się przyznają w zwykłych przypadkach a w razie sporów wychodzą zawsze z honorem.

Sytuacja z blokiem II. No słabo, jako obrońcy sztywno podeszliśmy do sprawy i linia, którą wyznaczał południowy front budynku, nieformalnie była przedłużona na wschód i zachód. Sam blok II był domyślnie wyłączony z walk lecz nie ze swojej funkcji respa. To wyszło w grze, nie mogłem tego przewidzieć. Wiem jak to rozwiązać ale pisanie tego tutaj nie zmieni przeszłości.