Jakie flaki do AKS-74U?

Cześć
Zastanawiam się z czego najlepiej złożyć gb i hop-up do konwersji E&L AKS-74U na 430 fps. Na sam gb budżet chciałbym zamknąć w 500 zł. O lufie jeszcze nie myślę, bo nie wiem czy nie założę PBS-4.

Wyjasnij prosze o co ci dokladnie chodzi.
Nie w jednym zdaniu ale tak jakos … sensowniej.
Chcesz kupic sama konwersję i do niej dokupic czesci zeby zrobic z tego pelna replike ?
Czy o co kaman ?
Bo to ogolnie tak sie nie robi …
Owszem mozna sprobowac ale wtedy musisz kupic duzo wiecej niz tylko gearbox i komore plus konwersje.

Ja zrozumiałem to tak, że kolega kupił AKS-74U i prosi o poradę, jak najlepiej wydać 500zł na tuning.

Może źle wyjaśniłem. Mam wydmuszkę AKS-74U i chcę złozyć do tego sensowny gearbox i komorę hop-up. Nie ma czego tuningować, bo nic nie ma w środku :v

Kup GB Cymy zmień silnik, kup dobrą komorę i lufę. Przy tej długości to lufa będzie najważniejsza. 430 fps będziesz miał w Cymowskim Stocku.
Albo szukaj używanego GB w komisie na WMASG.

Kazdy gearbox v3 bedzie dobry. Kazdy wytrzyma nawet 550 na full auto wiec 430 to jest pikus.
Ale stockowe beda mialy slabe silniki.
Potrzebujesz jeszcze conajmniej:
Pelny gearbox.
koszyk silnika
silnik krótki
uchwyt do ak zeby to zamontować.
Selektor ognia masz ?
Komora hopa - taka zeby pasowala do dlugosci dyszy z gearboxa…

Zdajesz sobie sprawe (a po tym ze piszesz tutaj widać że nie …) że taki sposób tworzenia repliki jest najtrudniejszy ?
Że mimo ze to standard marui nie wszystko moze idealnie do siebie pasowac ?
Ze wymiana komory (czyli wstawienie nowej) to powoduje najczesniej problemy ?
Mam nadzieje ze ci sie to uda.

Wszystkie części zewnętrzne poza spustem są

Jezeli kupisz kompletny gearbox do ak to spust bedzie w nim.
Jezeli sam szkielet i bedziesz reszte kompletowac - to spustu nie bedzie !
Tak samo nie bedzie koszyka silnika.