Badlands RS - 8-10 września 2017 (rejon Górnego Śląska)

Czym jest milsim Badlands?
Pomysł na symulację Badlands organizowaną w ramach airsoft gun przez Element Delta powstał niemal rok temu.
Przez ten czas do naszych autorskich pomysłów dołączyliśmy wątki by jeszcze bardziej pogłębić klimat i jakość rozrywki.
Pierwszą edycję Badlands umiejscawiamy w naprawdę ciekawym terenie. Jest on nieco łaskawszy od wybranego na początku (widocznego w bannerze). Tamten był właśnie istnym Badlands - “tylko dla orłów”! Mamy zamiar tam wrócić jednak z formułą symulacji chcemy zapoznać Was w terenie mniej hardcorowym - dającym możliwość szerszego wykorzystania pojazdów bojowych.
Badlands to symulacja dla stawiających na fairplay, klimat i duży realizm.

Badlands to symulacja konfrontacji symetrycznej z elementami LARPu, gdzie zadania bojowe głęboko osadzone są w fabule scenariusza.
Operacja Badlands to działania dwóch aeromobilnych kompanii desantowych należących do przeciwnych frakcji. Interwencja odbywa się na terenie państwa trzeciego. Obie strony chcą uzyskać jak największe wpływy w regionie. Więcej ciekawostek wyjaśniły by informacje… których nie możemy zdradzić by nie psuć klimatu rozgrywki. Co najważniejsze - symulacja NIE będzie moderowana więc armie same wykuwają swe sukcesy… lub porażki.
Wojska “State of Liberty” i “Federacji Wołgowskiej” zostały zrzucone na teren Slavii jako przyczółek do dalszego poszerzania wpływów w rejonie - oczywiście jako pomoc krajowi, który do tej pory wszyscy mieli… w dupie. Według zapewnień liderów Liberty i Federacji - nie ma to związku z odkrytymi niedawno złożami diamentów.
Jedynym faktycznym przypadkiem jest to, że sztaby Liberty jak i Federacji wybrały na desant ten sam rejon oddalony od strefy walk. Jak widać - nadzieje na realizację celów operacyjnych bez jednego wystrzału okażą się płonne. Spokój tego regionu docenili m.in. cywile uciekający ze strefy wojny. To wpływa na swobodę operacyjną ale przy nawiązaniu dobrych stosunków z ludnością lokalną może nieść wiele korzyści wywiadowczych. Niestety - nie tylko cywile Slavii korzystają ze spokoju w tym rejonie…
TEREN
Badlands 2017 to głównie rejony leśne o różnym zagęszczeniu. Topografia terenu jest widocznie pofałdowana, a spore jego połacie poprzecinane są siecią z reguły naturalnych kanałków o szerokości 2-4 metrów. Ponadto w części rejonów leśnych znajduje się sieć masywnych okopów - zarówno piechotnych jak i artyleryjskich. Ich historia sięga aż Powstań Śląskich! Same nasypy przy nich potrafią mieć miejscami niemal 2m wysokości. Ich głębokość również waha się od 1,5-3m. Z racji wieku zarówno zejścia jak i wejścia nie są już tak strome jak niegdyś - stanowią jednak rewelacyjne urozmaicenie terenu oraz duże możliwości wykorzystania taktycznego. W rejonie AO jest także kilka niewielkich i jeden spory zbiornik wodny. Nie planujcie przywożenia pontonów jednak przeciwnik może spowodować, że zabranie zapasowej bielizny może okazać się dobrą decyzją > :slight_smile: > (y)

OGÓLNIE O MECHANICE (szczegóły w regulaminie)

  • podział mundurowy stron + naszywki armii
  • wszystko jest in-game, zagrożenie 24/dobę. Cytując ministra Kwiatkowskiego z Operacji SALAMANDRA - “Nie ma letko”.
  • składy armii zgrupowane są w obozach namiotowych stanowiącym przyczółki po desancie.
  • zespoły obejmujące HQ muszą zapewnić zaplecze operacyjne typu radia dużego zasięgu, organizacja pracy w TOC
  • armie operują w sile kompanii desantowej. Mogą dysponować pojazdami bojowym full-contact (po 2-4) + pojazd medyczny
  • kompanie dysponują tylko środkami bojowymi, które zostały z nimi desantowane (pojazdy, zaopatrzenie, stan osobowy)
  • frakcje mogą otrzymywać wsparcie materiałowe, wywiadowcze i zasilenia dzięki ludności lokalnej
  • osadzone fabularnie zasady respawnów
  • korzystamy z systemu ran więc MEDycy na wagę złota
  • Armie znają główne zadania operacyjne. W trakcie działań mogą pojawić się zadania poboczne, których realizacja może przynieść dodatkowe korzyści. Rozgrywka nie jest moderowana - pełna wolność realizacyjna.
  • moc replik w terenie OTWARTYM tylko AEG lub spring (max +5% fps) - karabiny szturmowe/SMG 450fps (semi/auto), karabiny wsparcia 500fps (semi/auto), DMR 600fps (ogranicz. mechanicznie tylko na semi), snajperskie 650FPS (tylko semi, spring/bolt)
  • na małych dystansach i CQB (tylko AEG) sugerowana broń krótka. Moc replik kar. szturmowych/SMG poniżej lub max 450 fps (+0% fps). Karabiny wsparcia, DMR i snajperskie nie mogą być używane.
  • ładowność amunicji względem odpowiedników w broni palnej :
    MAGAZYNKI (oraz bębny) wszelkiej broni (od pistoletów poprzez kar. szturmowe aż po np M249, RPK czy DMR i snajperki) - x2 ilości nabojów ostrych w magazynku
    TAŚMY (boxy) zasilające karabiny wsparcia (np. M249, PK itp) - 300 kulek (3x taśma nabojowa 100)
  • rozpoczęcie symulacji w piątek godz. 17:00, zakończenie w niedzielę o godzi. 10:00.
    Jakich zadań możecie się spodziewać :
  • dozór FOB
  • zadania zwiadowcze
  • ochrona misji zaopatrzeniowych
  • SEAD
  • MEDEVAC
  • CSAR
  • QRF
  • patrole zmotoryzowane i piesze
  • działania antyterrorystyczne
  • cele osobowe
  • ochrona/ewakuacja VIP
  • pozyskiwanie danych i materiałów wywiadowczych
  • taktyka czerwona
  • taktyka zielona
  • wykorzystanie bojowe pojazdów kołowych
    STRONY KONFLIKTU
  • kompania desantowa State of Liberty
  • kompania desantowa Federacji Wołgowskiej
  • ludność Slavii - cywile i służby lokalne
    MilSim planowany jest w terminie 8-10 września 2017. Desant w piątek od godziny 17ej, zakończenie niedziela godz. 10ej. Rejony Górnego Śląska pomiędzy Katowicami, a Częstochową. Dokładne gridy wkrótce.
    Oczekujcie kolejnych informacji.

Źródło: https://www.facebook.com/BadlandsMilsim/posts/813713885448868
Redirecting...

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

ORG info - zasada udziału i korzystania z pojazdów

Kompanie będą mogły wykorzystywać pojazdy. Samochody będą oznaczone barwami stron, a ilość dopuszczonych pojazdów jest ograniczona. Jeśli kompania straci pojazd - nie otrzyma kolejnego drogą desantową. Zasilenia sprzętowe będą możliwe po spełnieniu warunków scenariuszowych dla respawnu. Wszystkie pojazdy mają możliwość ponownego wejścia do gry. Zgłaszanie pojazdów prywatnych do udziału w manewrach będzie podlegać poniższym zasadom ogólnym. Nie powinny to być oczywiście regularne pojazdy cywilne. Pojazdy zgłoszone przez uczestników podlegają wsparciu finansowo-materiałowemu ze strony organizatora.
POJAZDY BOJOWE
Każda kompania może dysponować pojazdami bojowymi full-contact. > Załoga pojazdów może prowadzić z niego ogień dowolnym rodzajem uzbrojenia - również w czasie jazdy. Ze względów bezpieczeństwa, w czasie jazdy kierowca NIE MOŻE podejmować działań BOJOWYCH. Stanowiskiem strzeleckim może być dedykowana wieża km, otwarty dach, maksymalnie otwarte okna, otwarte/wymontowane drzwi, przedział pasażerski oraz przedział bagażowy (pickup/wagon).
Pojazd bojowy powinien posiadać osłonę chłodnicy wykonaną na zasadzie “żaluzji” lub gęstej siatki zapobiegającej uszkodzeniu radiatora. Samochód taki może podlegać ostrzałowi zgodnie z precyzyjnymi zasadami i zdrowym rozsądkiem.
Pojazdy ulega zniszczeniu wyłącznie pasywnymi i aktywnymi środkami przeciwpancernymi dostarczonymi przez organizatora. W związku z tym ogólny ostrzał z broni ręcznej jest zabroniony i bezcelowy. Dozwolony jest TYLKO ostrzał prowadzony w kierunku odsłoniętej OBSADY pojazdu - w kierunku wież, otwartych/obsadzonych okien, załogi na otwartej “pace”, w otwartym bagażniku. Zabronione jest jednak strzelanie do wewnątrz pojazdu “z przyłożenia” (lufa przez okno). Taka eliminacja załogi powinna odbywać się poprzez deklarację strzału lub wrzucenie repliki granatu (bez detonacji).
W przypadku gdy pojazd bojowy ma załogę ukrytą za zamkniętymi oknami i włazami - strzelanie do niego z broni ręcznej jest bezcelowe i zabronione - tylko broń przeciwpancerna (ORG).
Pojazdy takie powinny mieć “zwiększone możliwości terenowe”. Nie mogą to być zwykłe auta miejskie.
POJAZDY TRANSPORTOWE
Pojazdem transportowym, poza terenówką/SUVem może być również bus. Takie pojazdy pełnią wyłącznie rolę transportu ludzi i sprzętu. Nie można z nich - więc i do nich prowadzić ognia z broni ręcznej. Pojazd transportowy (np. bus) oznaczony czerwonym krzyżem pełni rolę MEDEVAC i podlega zapisom Konwencji Genewskiej (m.in. art 3, par.1). State of Liberty jak i Federacja Wołgowska są sygnatariuszami tej konwencji. Slavia… nie > :wink: > Pojazdy MEDEVAC nie mogą przewozić uzbrojenia, mogą natomiast przewozić amunicję.
Dopełnienie szczegółów wykorzystania pojazdów obejmuje regulamin.

Ruszyła rejestracja. Ktoś w ogóle rozważa wyjazd?

Tomazo - u Was ile osób jest zainteresowanych?

Przeczytałem wszystkie obecnie dostępne informacje na temat BADLANDS. Jak zwykle, z szumnych zapowiedzi pewnie wyjdzie kicha, gdyż jeszcze nie spotkałem imprezy, na której przestrzegano by wszystkich milsimowych zasad. Ale samo założenie brzmi ciekawie, więc kto wie, może zmierza to w dobrą stronę. Nie dowiemy się, jeśli się nie wybierzemy. Już sam teren przyjemnie mnie nastraja, to może być fajny wypad. Zgłaszam chęć wyjazdu. Miło by było widzieć śmietanę rycerstwa z wszystkich czterech plutonów :smiley:

  1. Herod

8 września będę w okolicach Poznania. Niemniej jeżeli ogarniemy jakoś logistykę (spotkanie w punkcie X po drodze na imprezę i dalej wspólna jazda) to jestem w stanie się ogarnąć i walczyć w doborowym towarzystwie :slight_smile:

  1. Herod
  2. Tomazo

That’s the spirit :slight_smile: Trzeba tylko szybk ogarnąć rejestrację bo już się zaczęła a czas na wpłaty jest do 07.08 jeśli się nie mylę.

Jak rozumiem nikt nie jest zainteresowany wyjazdem w okolice Śląska?

Jest i relacja na wmasg: WMASG - Airsoft & Guns

Może na kolejną edycję uda się wpaść.

O ile Org poprawi organizację i nie będzie mieszał w regulaminie, jak tym razem.

Zmiana miejscówki to skutek leśniczych-to już któraś z kolei impreza,kiedy jest z tą organizacją problem(AEGIS,Emisja).

Co do reszty,to wina po stronie orgów,ale są to rzeczy które można na kolejną edycję naprawić-czego chłopakom życzę :slight_smile: