Golem

Witam serdecznie,

Jestem Paweł “Bajgiel” Zieliński, mam 31 lat, z zawodu jestem finansistą, uwielbiam dłubać w excelu i czytać książki (Weis, Hickman, McCaffrey, Pratchett). Trochę wariat, ale nie idiota.

Dopiero chciałbym zacząć swoją przygodę z ASG. Nie mam jeszcze kompletnie nic.

W związku z powyższym ogłaszam jednocześnie szybką akcję:

Znalazłem w Szczecinie sklep (http://www.sklep-asg-rc.pl/) i gdyby ktoś doświadczony zechciał mi towarzyszyć przy zakupach to byłbym super wdzięczny i z pewnością bym wynagrodził stracony czas i fatygę (satysfakcja gwarantowana albo zwrot tego no… czasu). Budżet słuszny, więc będzie można zaszaleć :slight_smile: Po zakupach oczywiście stawiam dodatkowo pizzę (a co, jak szaleć to szaleć! :smiley: )

Jedyny minus - czas mam w czwartek 8 lutego przez cały dzień, później może być różnie z urlopem, a sklep w weekendy nieczynny :frowning: - jak ktoś zna lepszą alternatywę to piszcie śmiało, ale zaznaczam, że nie mam zaufania do sklepów internetowych…

Jak ktoś jest chętny to zapraszam do pisania na priv albo na FB Redirecting...

Na priv mogę podać numer telefonu, co powinno ułatwić komunikację :slight_smile:

pozdrawiam,
Bajgiel
zdj.png

Witamy na forum :slight_smile:

Z zakupami nie pomogę - ja większość sprzętu ściągałem przez internet…

Sugeruję na początek nabyć ochronę oczu. A to będzie wymagało dobrego przyjrzenia się sprawie - szczególnie, jeśli potrzebujesz grać w okularach.

Witaj.

Sklepów jest cała masa, więc niepotrzebnie się spinasz z tym.
Ponadto raczej się tak nie stanie, że raz kupisz wszystko i koniec.
Lepiej zrobić to na spokojnie i powoli poszerzać arsenał.
Jak się okaże, że to nie jest sport dla Ciebie, będzie mała strata.
Poza tym wcale nie jest powiedziane, że jakiś sklep będzie miał w swoim asortymencie na miejscu 100% tego, czego potrzebujesz i chcesz mieć.

Edit: I podobnie, jak Errhile - 99% sprzętu kupuję przez Internet.

Pozdr.