Mam pytanie, a mianowicie :
Moja Dziewczyna szuka taniej a dobrej snajperki …
Wszystkie rady i propozycje oraz ceny mile widziane…
Nie ma taniej snajperski. Każda replika elektryczna jest lepsza od stockowej i taniej snajperki. Lepiej kupić kalacha cm28 lub g36 jg.
pisząc tanie miałem na myśli wykluczenie takich 1500zł +
TANIA snajperka to ok 400 fps co ± daje ok 50 m zasięgu.I na starcie przegrywa powtarzalnością strzałów.Bycie snajperem w ASG nie jest wcale takie fajne.Jasne zdarzają się wyjątki ale nie będzie tanio. Taj jak pisze Mivak bierz elektryka
Ostatecznośc to swd a&k i np napęd co2
Uwierz, że nawet doświadczonemu, tak to nazwijmy airsoftowcowi ciężko jest przejść na snajperstwo i ugrać coś skończonym już L115A3 AWM ARES’a. Mancraft, PDI i reszta części, która pochłonęła ponad 3000 zł. Do tego trzeba czasu i przyzwyczajenia. Kolejny problem w operowaniu, bo przeciętnej kobiecie sprawiłoby to więcej problemu. Również ogromna odpowiedzialność jaka spoczywa na użytkowniku repliki z dużą ilością FPS. Chyba, że strzelasz się w szczerym polu. wtedy nikt Cię nie zaskoczy. Jeśli nie. Dobra klamka to podstawa, a do niej dobra kabura, bo jeśli nie to boczniak będzie przeszkadzać. Wg mnie temat nie jest do ruszenia dla początkujących, a dla doświadczonego już gracza nie jest łatwy do ogarnięcia na już + ogromne koszta jakie to ze sobą niesie. Szczerze? Wiem, że być może twoja kobieta się uparła, ale spróbuj jej to na spokojnie wytłumaczyć, aby zmieniła zdanie Jeśli to ty się uparłeś na bycie bycie jej spoterem to pomyśl o tuningu repliki typu M16. Już z takim wiosłem będzie jej dużo łatwiej.
Tak, wiemy. Zniszczylismy jej marzenia :<
Moja propozycja - najtansza opcja L96
300 zl (uzywke dostaniesz) z luneta - mówimy o czystym stocku pochodnej wella
90 zl spust - byl na gunfire - metalowy (wytrzymuje 180tke lajtowo)
300 zl komora pdi- koniecznosc w snajperkach
PRECKA:
PPS-120 zl (tak tak - wiem ze pewnie hejty będą ale miałem tą lufe i naprawde za taką cene jest to chyba najlepszy wybór w kwestii TANIO/DOBRZE, LIGMAN potwierdzi z resztą - też ma w m14 G&G)
albo Promyk/Km Head- wiadomo tutaj to juz jest górna półka 350 zł za 590mm trzeba liczyc
45 zl- gumka HU (czarna systema-standardowo)
~350 zł zespół cylindra (prowadnica,spring,tłok, głowica, cylinder) sprężyne sobie wybierasz jaką chcesz- 160tka jest okay dla laski.
Reszta ok 150 zł extra magazynki + tlumik jakis zeby schowac to przedluzenie lufy.
Na takiej konfiguracji lajtowo w najgorszym wypadku 600 fps wyciągnie pod warunkiem ze dobrego smarowidła/olejku w cylindrze będzie używać. Teflon fix nie jest konieczny gdyż uszczelnienia w komorze są naprawde solidne i test strzykawki wychodzi znakomicie. Jest to dobra a nawet bardzo konfiguracja-sam na niej długo jechałem- wiele chłopaków może potwierdzić bardzo odległe strzały. Będę lufe jedynie wymieniał na KM heada niebawem.
Myślę ,że znalazłbyś tańszą konfigurację - ale wątpiłbym w trwałość/ jakość.
Tylko od razu mówię- ostatnio jest nieziemska kaszana z kulkami do snajperek o wadze 0.4 i już troche to trwa
Oczywiście - jak ktoś chce być pro snajper i ceni detale to kupi sobie aresa + czesci z górnej półki zawierające zespół cylindra (choc myślę ,że odchodzi to do lamusa z powodu mancraftów) to faktycznie 3 tysiące to trzeba mądrze wydać. Jednakże z doświadczenia wiem ,że niektóre markowe części wcale zajebistością nie ociekają i mają te same problemy co tańsze odpowiedniki.
Jak to wygląda dzisiaj:
Sam zaczynałem ze snajperką 7 lat temu- ale to były inne czasy. Well z zestawem na 510 fps za 110 zł wystarczył ,żeby orać elektryki które przeciętnie wyciągały 380 fps- no chyba ze ktos podjał się tuningu to miał te 450- ale wszyscy trześli zawsze dupami ze szkielet sie posypie więc niewielu ryzykowało więcej FPS.
Dzisiaj no cóż elektryki out of box maja po 450-430 więc… żeby snajperka 4 TAKTOWA!! miała sens musi miec min 600 fps (moim zdaniem)